IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Svijet
13.06.2019.

Svijet

Unilever kupuje proizvode za njegu branda Tatcha

Unilever je objavio da je potpisao ugovor o kupnji marke Tatcha, koja nudi proizvode izrađene od sastojaka koji se koriste u japanskom režimu njege kože.

Tatcha je 2009. godine osnovao Victoria Tsai u San Franciscu, a inovacijski centar u Japanu poznat je kao Tatcha Institute.

Surađuje s znanstvenicima u Japanu i SAD-u na stvaranju proizvoda za njegu kože izrađenih od formule koja sadrži zeleni čaj, rižu i alge poznate kao Hadasei-3, koja kombinira anti-age superfoods iz japanske prehrane.

"Partner s ciljevima"

Komentirajući akviziciju, Tsai je rekao: "Kada smo stvarali Tatchu, naš je san bio stvoriti brand koji će živjeti najmanje 100 godina; taj san se može ostvariti u našem novom domu s Unileverom."

"Presretni smo što smo pronašli roditelja s globalnim rastom, i da imamo partnera koji je namjenski vođen kako bismo osigurali da možemo imati pozitivan učinak u našim zajednicama kako rastemo", dodao je.

Asortiman, koji je uglavnom dostupan u SAD-u, poznat je po izuzetnom iskustvu s proizvodima, rekao je Unilever.

Neki od njegovih popularnih proizvoda uključuju Luminous Dewy kože magla, The Silk Canvas prajmer, Water Cream hidratantna krema, i Deep Cleanse piling Cleanser.

Ostali uvjeti ugovora, za koje se očekuje da će se zatvoriti u trećem kvartalu 2019. godine, nisu objavljeni.

-