IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Svijet
06.11.2019.

Pingo Doce lansirao privatnu marku svježeg mlijeka

Portugalski trgovački lanac Pingo Doce postao je prvi trgovac u zemlji koji je uveo svježe mlijeko pod sopstvenim brendom.

Lanac je, pod okriljem koncerna Jeronimo Martins, pokrenuo snažnu televizijsku kampanju kako bi dodatno izreklamirao novitet na policama.

Mlijeko je dostupno u light i polumasnoj verziji, a upakovano je u 100% recikliranom materijalu. Mlijeko se proizvodi u privatnoj mljekari u Portoalegreu, a cjelokupna vrijednost investicije iznosi 50 miliona eura.

Postrojenje ima kapacitet od 90 do 100 miliona litara mlijeka godišnje, a trenutno proizvode 65 miliona litara mlijeka godišnje. Ukupan udio u tržištu iznosi oko 5% od ukupno 2 milijarde litara mlijeka proizvedenog u Portugalu.

Mljekara proizvodi oko 40 vrsta mleka, putera i pavlake pod sopstvenim brendom za lance Pingo Doce i Recheio. Predviđa se da će potrošnja mlijeka u Portugalu pasti za 10% u narednih šest godina.

Ova zemlja se smatra jednim od glavnih potrošača mlijeka, jer prosječni Portugalac pije 73 litre mlijeka godišnje (čak 80 litara 2013. godine), a prosječni Evropljanin samo 56 litara mlijeka na godišnjem nivou.

-