IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Svijet
18.10.2019.

Nestlé objavio rezultate za prvih devet mjeseci 2019. godine

Jedna od najvećih prehrambenih kompanija na svijetu, sa sjedištem u švicarskom gradu Veve, predstavila je poslovne rezultate za prvih devet mjeseci ove godine.

Iz kompanije navode da je organski rast u posmatranom periodu iznosio je 3,7%, sa nastavkom snažnog stvarnog unutrašnjeg rasta (Real Internal Growth, RIG) od 3%, kao i određivanjem cijena od 0,7%. Rast je podržan snažnim zamahom u SAD-u i poslovanjem brenda Purina PetCare.

Ukupna prijavljena prodaja uvećana je za 2,9% na 68,4 milijarde švajcarskih franaka, u poređenju sa istim vremenskim periodom prošle godine kada je iznosila 66,4 milijarde švajcarskih franaka. Neto akvizicije imale su pozitivan utjecaj od 0,7 %, a promjena deviznog kursa umanjila je prodaju za 1,5%.

Centralna i Istočna Evropa imale su organski rast od oko 5% sa snažnim stvarnim unutrašnjim rastom. Određivanje cijena bilo je negativno.

Nestlé Upravni odbor odlučio je da raspodjeli iznos od čak 20 milijardi švicarskih franaka akcionarima kompanije u periodu od 2020. do 2022. godine, uglavnom u obliku otkupa akcija. Potvrđene su smjernice za cijelu 2019. godinu, a očekuje se organski rast od oko 3.5% i marža osnovne trgovinske operativne dobiti za cijelu godinu od 17,5% ili više.

Zadovoljni smo rezultatima koje smo ostvarili u prvih devet mjeseci ove godine, kao i time što smo napravili dodatne korake ka našim finansijskim ciljevima za 2020. godinu. Rast kompanije Nestlé podržan je ulaganjem u naše robne marke, a disciplinovana izvršenja i brze inovacije dodatno su doprinele poboljšanom organskom rastu i profitabilnosti. Tokom trećeg tromesečja nastavili smo sa uvođenjem Starbucks proizvoda koji su sada dostupni u 34 zemlje širom svijeta. Mudrim ulaganjima i disciplinovanim pristupom akvizicijama, naš model za kreiranje vrijednosti generiše isplativi rast i atraktivne novčane prihode za naše akcionare, kaže Mark Scneider, generalni direktor kompanije Nestlé

Iz kompanije također poručuju da je određivanje cijena imalo je doprinos od 0,7% uz privremeno ublažavanje u trećem kvartalu, uglavnom u vezi sa fazama koraka utvrđivanja cijena i smanjivanjem cijena kafe. Organski rast iznosio je 3,5% ne računajući firme kod kojih je pregled bio u toku. Region EMENA (Zona Evropa, Bliski istok i Severna Afrika) doprinjeo je unaprijeđenom zamahu snažnim stvarnim unutrašnjim rastom od oko 5% u trećem kvartalu.

Zajednički rad za zaustavljanje sječe šuma

Šume su ključne za zdravlje planete

Nestlé zavisi od zdravih šuma koje obezbjeđuju održivo snabdjevanje resursima, a kontinuirani gubitak šuma, naročito u tropskoj zoni koja ima bogat biodiverzitet, zahtjeva hitno djelovanje. Poručuju da je kompanija posvećena proizvodnji proizvoda koji ne zahtjevaju sječu šuma. Tokom posljednjih deset godina, Nestlé pravi stazu svojim trudom da zaustavi sječu šuma u cijelom svom lancu snabdjevanja. Iz tog razloga razvijen je integrisani pristup sa kombinacijom certifikacije, mapiranje lanca snabdjevanja, verifikacija na licu mjesta i satelitski nadzor. Kompanija će nastaviti da radi podjednako sa malim farmerima i velikim dobavljačima kako bi se približila proizvodnji od 100% bez sječe šuma u periodu od naredne tri godine.

-