
Najviše porasla proizvodnja vina, grožđa i kukuruza u EU
15.11.2019.BiH
Mondelēz International je objavio svoj 2018 Impact Progress Report, u kome se vidiuspeh u odnosu na ciljeve postavljene do 2020.
Mondelēz International je objavio svoj 2018 Impact Progress Report, u kome se vidiuspeh u odnosu na ciljeve postavljene do 2020. Prema izvještaju, ova kompanija, kao jedan od svjetskih lidera na tržištu grickalica, ostvarila je većinu svojih ciljeva vezanih za well-being, kroz 15 posto neto prihoda kontrolom porcija, i to 2 godine prije nego što je inicijalno planirano. Mondelēz International nastavlja sa velikim napretkom u odnosu na svoje ciljeve postavljene vezano za svoj uticaj, koji pokazuju misiju kompanije da bude lider u budućnost grickanja, praveći svoje proizvode na način koji je dobar i za potrošače, ali i za očuvanje planete.
Izvještaj pokazuje uspjeh Mondelēz Internationala u odnosu na ciljeve postavljene do 2020. u oblasti održive poljoprivrede i zaštite životne sredine, ogledano kroz sprečavanje krčenja šuma, istovremeno štiteći prava štiteći prava na zemljište i ljudska prava, naročito u područjima gde je bilo moguće ostvariti najveći učinak. Također, 43 posto kakaa za svoje brendove čokolade dolazi kroz Cocoa Life program održive nabavke kakaa, dok je u 2018. kompanija nastavila da igra značajnu ulogu u stvaranju održivog lanca nabavke palminog ulja kroz intenziviranje sprečavanja krčenja šuma na plantažama.
“Vjerujemo da potrošači ne treba da prave izbor između snekinga i pravilne ishrane ili da brinu o svom uticaju na svijet i zajednice, ukoliko su grickalice njihov izbor,” rekao je Dirk Van de Put, CEO Mondelēz Internationala. “Naša kompanija igra značajnu ulogu u tome da su grickalice napravljene od sastojaka koji su potekli iz održivih lanaca nabavke i svesnim stvaranjem budućnosti u kojoj ljudi i planeta napreduju, i razvijamo naš portfolio u skladu tako da inspirišemo zdrave navike u grickanju. Veoma sam ponosan na naš uspeh u 2018., naročito u well-being grickalicama u kojima smo postigli većinu ciljeva pre predviđenog roka.”
Mondelēz International svoje napore usmjerava na područja gde je moguć najveći uticaj koji moze da dovede do značajne promjene u održivosti nabavke i pažljivog odabira grickalica. Najveća dostignuća kompanije u 2018. su:
· Održivost: stvaranje budućnosti u kojoj će ljudi i planeta napredovati jačanjem lanaca održive nabavke sastojaka, smanjenjem uticaja na životnu sredinu i razvijanjem zero-net ambalaže.
§ Smanjena je emisija CO2 u proizvodnji za 10 posto.
§ Smanjena je upotreba vode za 22 posto na lokacijama na kojima je ona deficitarna.
§ 18 posto smanjenja u Total Recordable Incidents (TRIs) i 11 posto smanjenja Total Incident Rate (TIR) za sve naše zaposlene.
§ Postigli smo da 100 posto eksternih proizvođača i dobavljača bude sertifikovano pri Global Food Safety Initiative Scheme.
· Mindful Snacking:razvijanje novih mogućnosti za grickanje; razvijanje portfolia sa više mogućnosti; uspostavljanje navika u grickanju sa fokusiranjem na uživanje u svakom zalogaju i pokretanje inovativnih partnerstava koji doprinose našem uticaju.
§ Postigli smo naš cilj da 15 posto neto prihoda dolazi kroz kontrolu porcija grickalica, odvojeno upakovanih po 200 kalorija ili manje.
§ Poboljšanje nutritivnog profila naših najprodavanijih brendova, kroz smanjenje nivoa šećera za 1 posto u Milkii Oreu i smanjenje nivoa zasićenih masti za 1 posto i natrijuma za 0.9 posto u ukupnom globalnom potfoliju.
· Dodijeljeno je 95 posto naših investicija od 50 miliona USD u partnerstva sa zajednicama koje se bave zdravim životom, što utiče na živote million i po djece širom 18 zemalja za edukaciju o nutritivnim vrednostima i upućivanje na fizičke aktivnosti i konzumiranje voća i povrća.
Mondelēz International ostaje na globalnom nivou angažovan u područjima u kojima se može napraviti najveći uticaj i naveo je svoje ciljeve do 2025. u održivom lancu snabdijevanja, pružajući mapu puta u godinama koje predstoje. Ciljevi uključuju:
§ Smanjenje našeg uticaja na životnu sredinu, obavezujući se da će sva ambalaža biti reciklirajuća do 2025.
§ Razvijanje Cocoa Life programa tako da će do 2025. svi brandovi čokolade imaju u sebi kakao nabavljen iz programa.
· Minimiziranje otpada od hrane, end to end emisija CO2 i prioritetno korišćenje vode do 2025.
· Rast proizvoda koji imaju kontrolu porcije na 20 posto globalnog neto prihoda do 2025.
§ Informisanje o iznosu porcija čime se podiže svest o prozvodima na svim pakovanjima globalno do 2025.
· Rast u budućnosti grickanja kroz doprinos od 100 miliona USD našeg prihoda do 2022. godine.
· Stvaranje i nastavak ulaganja u osnaživanje i dobrobit zajednica kroz programe i partnerstva međunarodne fondacije Mondelēz International.
Za više informacija posetite: