IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Svijet
24.01.2020.

Intermaché predstavio marku Franco-score

Intermaché pokreće sistem označavanja za podršku francuskoj poljoprivredi.

Marka pod nazivom Franco-score prikazuje sastojke francuskih sirovina koje su sadržane u sirovim i prerađenim proizvodima privatnih robnih marki.

Logotip je u obliku mjerača koji je izražen u procentima, daje informacije o geografskom porijeklu i o mjestu prerade proizvoda.

Iz kompanije Intermarché, također, su objavili da će da ulože šest miliona eura na kreiranje asortimana u Portugaliji pod brendom PorSi. Otprilike polovina od 1.000 artikala biće proizvedena u Portugaliji, a u bliskoj budućnosti planirano je i povećanje od 70%.

U prošloj godini, 1.000 Intermarché proizvoda je promjenjeno u novi brend, a njihov broj će biti povećan na 2.000 u 2020. godine te na 3.000 do 2021. godine.

-