IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Svijet
28.02.2020.

Heineken promovisao novu reklamu za odgovornu konzumaciju

Nosioci kampanje odgovorne konzumacije Heinekena i Formule 1 “When you drive never drink” bit će Keke i Nico Rosberg

U okviru kampanje, stariji i mlađi Rosberg takmiče se jedan protiv drugog u raznim aktivnostima, poput boćanja, tenisa i ribolova, a gdje otac na interesantan način dijeli lekcije sinu.

Kako se navodi u saopštenju TV reklama prenosi poruku da bez obzira na to koliko ste samouvjereni i iskusni za volanom, najbolji vozač je uvek onaj koji kada vozi ne pije.

Heineken je važan dio svog partnerstva sa F1 posvetio tome da se prenese poruka potrošačima da kada voze, nikada ne piju. To je poruka o odgovornosti, koju i sam dijelim, i koja je od ključne važnosti za bezbjednost u saobraćaju. Najnovija kampanja nas podsjeća na to da je apstinencija od alkohola za volanom jedina opcija, bez obzira na to da li ste profesionalni vozač ili ne, poručuje Nico Rosberg.

Istraživanja su pokazala da je prekomjerno samopouzdanje u vozačku sposobnost nakon konzumiranja alkohola jedan od najčešćih uzroka vožnje u pijanom stanju.

Kako bi kampanja “When you drive never drink” bila djelotvorna, prvo smo morali da sistemski analiziramo uzroke vožnje pod dejstvom alkohola. Globalno istraživanje Heinekena, koje je pokrilo 1000 vozača, od 25-54 godine na 10 tržišta širom svijeta, otkrilo je da, iako ljudi ne nameravaju da piju i voze u isto vrijeme, često kada se nađu u situaciji donošenja odluka padaju u iskušenje. Zahvaljujući tome, sada znamo u čemu je problem, i možemo lakše da se fokusiramo na mehanizme prevencije vožnje u alkoholisanom stanju, uključujući i sjajnu reklamu sa Kekeom i Nicom Rosbergom, rekao je Gianluca Di Tondo, senior direktor Heinekena.

-