IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Svijet
12.11.2019.

Grupacija Kofola povećala prodaju u odnosu na isto razdoblje prošle godine

Unatoč nepovoljnim vremenskim uvjetima, Grupacija Kofola je uspješno još jednom povećala prodaju, zabilježivši međugodišnji rast od 3,6%. Prihodi su u prvih 9 mjeseci ove godine porasli sa 6.577 tisuća eura na 190.384 tisuće eura. EBITDA je u Q3 porasla za 9,3%, dok je u istom razdoblju ostala na sličnoj razini, rastući za 0,5%.

„Uz veće plate i troškove logistike, suočili smo se i s hladnijim ljetom u odnosu na prošlogodišnje. Unatoč tim činjenicama ponovo smo postigli rast, čak i na zasićenom češkom i slovačkom tržištu. Adriatic regija značajno je pridonijela tom rastu. Kupovina kompanije Espresso ojačala je naš segment svježih i biljnih pripravaka. Smatramo da je to dobar rezultat", rekao je generalni direktor Grupacije Kofola Jannis Samaras, upitan da komentira poslovne rezultate tokom prvih devet mjeseci ove godine.

Adriatic regija najbrže raste, pa je tako Grupacija Kofola izvijestila je o povećanju prodaje za fantastičnih 9,7% u trećem kvartalu. U Hrvatskoj su također ostvarene sjajne brojke od početka godine. Promet u regiji tradicionalno predvodi prodaja mineralne vode Radenska, koja ove godine slavi 150.godišnjicu, te segment gaziranih bezalkoholnih pića (posebno lokalnih brendova Ora, Nara, Inka i licenciranog Pepsija).

Stabilan rast zadržan je u češko-slovačkoj regiji, gdje je prodaja uspjela porasti za 1,9% na ovom visoko kompetitivnom tržištu tokom ovogodišnjeg trećeg kvartala u odnosu na prošlogodišnje toplo ljeto. EBITDA je u istom razdoblju porasla za 7,1% u odnosu na 2018. To je uglavnom potaknula stabilna prodaja izvorske vode Kofola i Rajec, rast prodaje Jupí soka i proizvoda iz Rauch portfelja i dinamičan rast Royal Crown Cole. Nakon šest mjeseci na slovačkom tržištu, Kláštorná Kalcia postigla je izvrsne rezultate. Ovaj brend i dalje neprestano povećava svoj tržišni udio i očekujemo da će nastaviti podržavati poslovanje u Češkoj i Slovačkoj. Energetski napitak Semtex od svog rebrandinga postiže vrlo dobre rezultate. Tržišni udio u HoReCa segment na zadovoljstvo Grupacije Kofole i dalje raste.

U segmentu svježih i biljnih pripravaka prodaja je porasla tokom godine za gotovo 10%, što znači za 1.766 hiljadu eura. To je rezultat akvizicije kompanije LEROS, proizvođača čajeva od ljekovitog bilja, i kompanije Espresso, koja distribuira mješavinu kafe Café Reserva i čaj Dilmah Ceylon na češkom i slovačkom tržištu.

-