IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: Region
30.10.2019.

HRVATSKA

Podravka objavila rezultate poslovanja za prvih devet mjeseci

Kako se navodi u saopštenju prihodi od prodaje porasli za 160,2 miliona kuna odnosno 5,2%, ostvarena neto dobit u iznosu od 194,3 miliona kuna, dok je cijena dionica Podravke porasla za 26,9%.

Kako ističu u ovoj kompaniji ostvarena devetomjesečna dobit od čak 194,3 miliona kuna rezultat je prvenstveno organskog rasta.

Namjera nam je da i u narednom periodu i sve uspješnijim rezultatima kompanije adekvatno učestvuju i naši radnici kroz dalje poboljšanje njihovog standarda. Pored toga, predstoji nam i značajan tehnološki iskorak i modernizacija naše kompanije, posebno u segmentu prehrane, a s ciljem podizanja naše konkurentnosti na sve zahtjevnijem međunarodnom tržištu, istakao je Marin Pucar, predsjednik Uprave Podravke.

Neto dobit Grupe Podravka za prvih devet mjeseci iznosila je 194,3 miliona kuna odnosno 4,5% više u odnosu isti period prošle godine.

Prihodi od prodaje porasli su za 160,2 miliona kuna i iznosili su 3.238,5 miliona kuna što predstavlja rast od 5,2% u. Na kretanje prihoda od prodaje utjecao je rast oba poslovna segmenta, Prehrane i Farmaceutike.

Segment Prehrane ostvario je 2.550,3 miliona kuna prihoda od prodaje odnosno povećanje od 111,3 miliona kuna. U okviru navedenog segmenta svi poslovni programi ostvarili su rast prihoda od prodaje, a ostvaren je rast vlastitih brendova za 4,7%. Najveći relativni rast ostvarili su poslovni program riba od 18,4%, dječja hrana, poslastice i snack 8,7% dok je poslovni program kulinarstvo ostvario najveći apsolutni rast od 28,4 miliona kuna.

Kada je riječ o ostvarenju prihoda od prodaje po regijama, najveći relativni porast u iznosu od 13,1% zabilježen je u regionu Istočna Evropa i Zapadna Evropa i prekookeanske zemlje 9,1%. Adria regija, kao najznačajnije tržište Grupe Podravka, ostvarila je najveći apsolutni rast prihoda od prodaje i to u iznosu od 106,8 miliona kuna.

-