IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: BiH
20.09.2019.

Kako domaći brend prirodne kozmetike mijenja lice kozmetičkog tržišta u regiji

Zahvaljujući brendovima poput prirodne kozmetike Gloria dešava se temeljita izmjena načina na koji se komunicira na tržištu kozmetičkih proizvoda, te načina na koji korisnici pretražuju tržište u potrazi za odgovorima koji će zadovoljiti njihove potrebe za „čistim“ i „prirodnim“

Već nekoliko godina svjedočimo ubrzanom rastu tržišta kozmetike, a unutar njega, opet, posebnu pažnju i interesovanje korisnika izazivaju proizvodi bazirani na isključivo prirodnim sastojcima. „Prirodni“ trend zapravo je sve prisutniji u svim segmentima naših života, od sve popularnijih časova joge, preko jelovnika organske hrane do posebnih anti-stres muzičkih komada u koje su aranžirani zvuci prirode. Sve to, jasan nam je znak da su potrošači dobro informisani i da u novoj eri žele isključivo zdravo, čisto, sigurno i najbolje za sebe. Oni su svoje rekli, a brendovi su tu da udovolje, ili ne udovolje njihovim potrebama. Veliki internacionalni brendovi se još uvijek nisu uspjeli prilagoditi novim trendovima, jer serijska proizvodnja nosi određenu tromost, ali jedan domaći brend je sve gore navedeno prepoznao mnogo ranije i iskoristio za vlastiti iskorak.

Tu se vraćamo na tržište kozmetike na domaćem terenu, gdje možemo zaključiti da nimalo ne kasnimo za svjetskim trendovima. To je posebno vidljivo na primjeru brenda prirodne kozmetike Gloria, koja nam je i u svojoj novoj kampanji pokazala svoju snagu. Uzmemo li u obzir da u kampanji sa brendom sarađuju četiri itekako poznate i u javnom životu iznimno angažovane bh. dame, možemo zaključiti da kreatori brenda imaju značajan razlog da čvrsto stanu iza obećanja da će kreirati najbolje proizvode prirodne kozmetike na svijetu. Dame koje su uzele učešće u kampanji zapravo su i u prethodnom periodu samostalno otkrile brend Gloria, što je više nego očigledan pokazatelj da je poruka kreatorice ovih proizvoda stigla na prave adrese, a još važnije, da su se na tim adresama korisnici proizvoda uvjerili u istinitost njene poruke.

Podsjećanja radi, poruka koju je poslala vlasnica i autorica svih jedinstvenih receptura sadržanih u pakovanjima ovog brenda, mlada Gloria Galić – Volarić, bila je jednostavna: sve ljekovito sadržano u prirodi treba biti dostupno u jednostavnom obliku za jednostavnu i svakodnevnu upotrebu svim ženama. Svoju želju i namjeru upotpunila je apsolutnom posvećenošću, stručnim znanjem i uloženim vremenom, što je u konačnici rezultiralo kompletnom linijom proizvoda kreiranih od isključivo prirodnih sastojaka. Međutim, sve bi to ostalo na nivou ideje da tržište nije dalo pozitivan odgovor, te prihvatilo Gloria proizvode u širokoj distribuciji, od DM trgovina, do apoteka širom regije.

Zahvaljujući brendovima poput prirodne kozmetike Gloria dešava se temeljita izmjena načina na koji se komunicira na tržištu kozmetičkih proizvoda, te načina na koji korisnici pretražuju tržište u potrazi za odgovorima koji će zadovoljiti njihove potrebe za „čistim“ i „prirodnim“. Prirodna kozmetika Gloria svoj odgovor njima ponudila je već godinama unatrag u proizvodima od sigurnih, ljekovitih i organski uzgojenih darova prirode, a njegova suština identična je i danas kada gledamo kampanju u kojoj nam Amra Silajdžić – Džeko, Naida Kundurović, Marija Hudolin i Ivana Macanović na autentičan i jedinstven način predstavljaju novo lice prirodne ljepote. Sva ova lica zajedno, uključujući same proizvode i njihove korisnice zapravo najavljuju da je i kozmetička industrija kao cjelina dobila svoje novo lice.

-