IN STORE  in your country  
BiH
VIJESTI: BiH
04.05.2020.

Digitalno izdanje InStore magazine BiH u PDF-u

Kriza izazvana korona virusom promijenila je kupovne navike potrošača, što je utjecalo na poslovanje trgovačkih lanaca.

Brendovi se bore da održe humane i solidarne veze sa svojim potrošačima. Kompanije se uključuju u društveno odgovorne aktivnosti, kako bi pomogle pojedincima i društvu u cjelini, ali kako bi i zauzeli posebno mjesto u srcima potrošača.

Jer, od toga kako se brendovi ponašaju u trenutnoj situaciji u velikoj mjeri će opredijeliti njihov status kod potrošača nakon što kriza prođe.

U novom izdanju InStore magazina (pročitajte magazine ovdje) opet donosimo vam brojne savjete domaćih i stranih stručnjaka kako da se na najbolji mogući način suočite sa trenutnim izazovima i kako da se što bolje pripremite za period nakon korone, bez obzira na to da li ste trgovac, proizvođač ili poslujete u sektoru distribucije, logistike i transporta.

-