IN STORE  in your country  
BiH
Svijet
08.02.2019.

BiH

Henkel će ulagati 300 miliona eura godišnje u brendove

Njemački Henkel najavio je da će ulagati 300 miliona eura godišnje, počevši od 2019. godine. Oko dvije trećine tog novca bit će posvećeno inovacijama i marketingu brendova, a ostatak za digitalne transformacije.

Njemački Henkel najavio je da će ulagati 300 miliona eura godišnje, počevši od 2019. godine. Oko dvije trećine tog novca bit će posvećeno inovacijama i marketingu brendova, a ostatak za digitalne transformacije.

U Henkelu namjeravaju i snažnije ulagati u online poslovanje.

Iz kompanije su istakli da će njihovi poznati brendovi, kao što su Persil prašak za pranje i Schwarzkopf šamponi ove godine bilježiti velike zarade. Prije toga, zabilježili su lošiji rast prodaje od 2,4% na 19,9 milijardi eura (22,65 milijardi dolara), ali puni rezultati bit će objavljeni 21. februara.

Njemački gigant, u smislu tržišnog udjela, prvenstveno se natječe s američkim Procter & Gamble Co. U 2016. godini, Henkel je uspio preuzeti kompaniju Sun Products, koja je poznata po svom brendu Snuggle, koju je platio 3,6 milijardi dolara.

Henkel u BiH ima proizvodnu kompaniju "Henkel Adhezivi BH" u Bileći od 2011. godine.

(Izvor: Indikator.ba)

-