IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 10.12.2018 || asHE12435Hp  |  Naglo skočila cijena indijskih oraha  |  Barilla najavila zdraviji namaz  |  Durex u saradnji sa RED dobrotvornom ustanovom  |  Uspješno poslovanje Mercator Grupe za devet mjeseci   |  Federacija BiH u oktobru povećala i izvoz i uvoz  |  Njemački trgovinski lanci glavni u EU, u BiH Bingo sa 19 posto  |  GEFCO se udružuje s kompanijama Actility i Wakeo  |  Treća isporuka proizvoda AC Fooda za Sjedinjene Američke Države  |  Čeka se samo dozvola: Bh. peradari ponovo u osvajanje tržišta Hrvatske  |  Nestlé u Bosni i Hercegovini za sedam godina uložio više od 200.000 EUR u edukaciju djece o pravilno  |  Fabrika duhana Sarajevo ostaje bez poznate marke cigareta  |  Black Friday i Cyber ​​Monday: Kontroverzni dani trgovačkih rasprodaja  |  Od 22. studenog Lidl stiže u još četiri grada  |  Rio Tinto i Nespresso radit će eko kapsule za kafu  |  Proizvodnja masilnovog ulja u Italiji na istorijski najnižem nivou  |  Zaštita intelektualnog vlasništva ne pokriva okus prehrambenih proizvoda - ECJ  |  Promet dionicama Fabrike duhana Sarajevo od 74 hiljade KM  |  Spar Austrija predstavio organsko pivo od hljeba  |  Mondelez pokreće inicijativu Cocoa Life u Brazilu  |   ||
   

THOMY majoneza - nova receptura

Kompanija Nestlé od ove jeseni ima novu recepturu THOMY majoneza. Tako su sada THOMY majoneze namijenjene bh.tržištu napravljene po švicarskoj recepturi te su punijeg okusa. Dodatno je asortiman proširen za još jedno pakiranje majoneze od 280ml, po prvi puta u praktičnoj vrećici sa čepom.

Potrošači u Bosni i Hercegovini vole majonezu, najčešće je koriste jer vole uživati u njenom okusu ili njome upotpunjuju okus drugih jela. Majoneza je proizvod koji se nalazi u gotovo svakom domaćinstvu, a kojeg nešto više preferiraju muškarci. Na našem je području majoneza tradicionalno dio blagdanskih jela stoga ne čudi da se njena potrošnja krajem godine znatno povećava.  

Inače, robna marka THOMY potječe iz Švicarske te datira iz davne 1930. godine, kada je istoimeno preduzeće osnovao Fritz Thomi-Schaad. Proizvodnja THOMY majoneze u tubi započela je 1951. godine, a tri godine kasnije počeo je i njen izvoz na njemačko tržište. Dijelom Nestlé porodice THOMY je postao 1971. godine, a danas je riječ o globalno poznatom kulinarskom brendu kojeg karakteriziraju visoka kvaliteta sirovina, odličan okus i raznovrsnost ponude.

Nestlé recepture svojih proizvoda prilagođava ukusima i preferencijama lokalnih potrošača. Tako se u kulinarskom asortiman THOMY za bh. tržište uz klasičnu majonezu i njenu laganiju verziju nalaze i specijaliteti –popularni TOP2 koji je kombinacija majoneza i ketchupa, te THOMY senf i koncentrat paradajza.


 
Noviteti za police
 
 
 
back to top