IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 30.04.2017 || Uspješno realizovan najveći FMCG Summit u zemlji i regionu  |  Sve je spremno za treći FMCG Summit u Sarajevu  |  Preskakanje obroka je povezano s umorom  |  Svi okusi Crne Gore na jednom mjestu  |  Franck na Festivalu kafe, čokolade i delicija   |   Za ukusnu i uravnoteženu prehranu – novi THOMY Delight   |  Brand New Jungle   |  Odluka o novom zakupcu BIP-a 4. aprila  |  Kadrovske promjene u kompaniji Podravka  |  Haribo najavio prvu fabriku u SAD-u  |  AC Food izvršio uplatu za kupovinu dijela imovine Agrokomerca  |  Agrokor održao sastanak s dobavljačima  |  Bingo u 2016. ostvario porast prihoda od 13 posto  |  PepsiCo proširuje proizvodnju ruskog jogurta  |  Delhaize podržao akciju "Sat za našu planetu"  |  Idea i Mercator Centri u akciji „Sat za našu planetu“  |  Ferrero preuzima američki Fannie May  |  Nestea se vraća u okrilje Nestléa  |  Više od 10 000 posjetilaca na Sajmu domaćih proizvođača u Konzumu  |  Kako vrtići širom BiH obilježavaju Dan voda  |   ||
   

THOMY majoneza - nova receptura

Kompanija Nestlé od ove jeseni ima novu recepturu THOMY majoneza. Tako su sada THOMY majoneze namijenjene bh.tržištu napravljene po švicarskoj recepturi te su punijeg okusa. Dodatno je asortiman proširen za još jedno pakiranje majoneze od 280ml, po prvi puta u praktičnoj vrećici sa čepom.

Potrošači u Bosni i Hercegovini vole majonezu, najčešće je koriste jer vole uživati u njenom okusu ili njome upotpunjuju okus drugih jela. Majoneza je proizvod koji se nalazi u gotovo svakom domaćinstvu, a kojeg nešto više preferiraju muškarci. Na našem je području majoneza tradicionalno dio blagdanskih jela stoga ne čudi da se njena potrošnja krajem godine znatno povećava.  

Inače, robna marka THOMY potječe iz Švicarske te datira iz davne 1930. godine, kada je istoimeno preduzeće osnovao Fritz Thomi-Schaad. Proizvodnja THOMY majoneze u tubi započela je 1951. godine, a tri godine kasnije počeo je i njen izvoz na njemačko tržište. Dijelom Nestlé porodice THOMY je postao 1971. godine, a danas je riječ o globalno poznatom kulinarskom brendu kojeg karakteriziraju visoka kvaliteta sirovina, odličan okus i raznovrsnost ponude.

Nestlé recepture svojih proizvoda prilagođava ukusima i preferencijama lokalnih potrošača. Tako se u kulinarskom asortiman THOMY za bh. tržište uz klasičnu majonezu i njenu laganiju verziju nalaze i specijaliteti –popularni TOP2 koji je kombinacija majoneza i ketchupa, te THOMY senf i koncentrat paradajza.


 
Noviteti za police
 
 
 
back to top