IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 24.03.2017 || Kako vrtići širom BiH obilježavaju Dan voda  |  AC Food kupuje dio imovine Agrokomerca  |  Franck predstavio novi espresso - Franck 125 YEARS EDITION  |  Beiersdorf izvijestio o rastu na svim tržištima osim Kine  |  Nestlé zatvara proizvodni pogon u Lincu  |  Pet medalja za Vinariju Tikveš na takmičenju Mundus vini  |  Usvojen plan detaljne regulacije farme Banatski Despotovac  |  Kompanija Blagoj Gorev investirala u proizvodnu opremu za margarin  |  UM OTKRIVA REZULTATE WAVE 9 - globalnog istraživanja o navikama korisnika društvenih mreža  |  Druga Business Leadership Conference ispunila sva očekivanja  |   Sarajevska pivara nastavlja saradnju sa obrazovnim institucijama   |  InStore magazin na sajmu EuroShop u Dizeldorfu -   |  Nagrađene i prepoznate Podravka juhe   |  Godišnji rast organske proizvodnje 62%  |  Uspon trgovačkih brendova  |  Coca-Cola smijenila Milku na Valicon listi najjačih brendova  |  Kako da oporavite mišiće nakon skijanja?  |  Uspješno poslovanje: Carlsberg BH proslavio deseti jubilej  |  SKOPLJAK, LOKVANČIĆ, I SMAJIĆ NAJBOLJI NA ETI CUP-u 2017  |  12. Međunarodno takmičenje menadžera u skijanju - Eti Cup 2017   |   ||
   

THOMY majoneza - nova receptura

Kompanija Nestlé od ove jeseni ima novu recepturu THOMY majoneza. Tako su sada THOMY majoneze namijenjene bh.tržištu napravljene po švicarskoj recepturi te su punijeg okusa. Dodatno je asortiman proširen za još jedno pakiranje majoneze od 280ml, po prvi puta u praktičnoj vrećici sa čepom.

Potrošači u Bosni i Hercegovini vole majonezu, najčešće je koriste jer vole uživati u njenom okusu ili njome upotpunjuju okus drugih jela. Majoneza je proizvod koji se nalazi u gotovo svakom domaćinstvu, a kojeg nešto više preferiraju muškarci. Na našem je području majoneza tradicionalno dio blagdanskih jela stoga ne čudi da se njena potrošnja krajem godine znatno povećava.  

Inače, robna marka THOMY potječe iz Švicarske te datira iz davne 1930. godine, kada je istoimeno preduzeće osnovao Fritz Thomi-Schaad. Proizvodnja THOMY majoneze u tubi započela je 1951. godine, a tri godine kasnije počeo je i njen izvoz na njemačko tržište. Dijelom Nestlé porodice THOMY je postao 1971. godine, a danas je riječ o globalno poznatom kulinarskom brendu kojeg karakteriziraju visoka kvaliteta sirovina, odličan okus i raznovrsnost ponude.

Nestlé recepture svojih proizvoda prilagođava ukusima i preferencijama lokalnih potrošača. Tako se u kulinarskom asortiman THOMY za bh. tržište uz klasičnu majonezu i njenu laganiju verziju nalaze i specijaliteti –popularni TOP2 koji je kombinacija majoneza i ketchupa, te THOMY senf i koncentrat paradajza.


 
Noviteti za police
 
 
 
back to top