IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 22.04.2018 || VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |  Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja  |  Upoznajte panel godine  |  BiH je puzla jedne velike slagalice  |  Bruce Willis je zaštitno lice HELL ENERGY  |  Grand Gold 500 zauzeo prvo mjesto u kategoriji „Prepoznatljiv kvalitet i razvoj domaćeg proizvoda“  |  Cm u Doboju na novoj adresi  |  ODRŽANO TRADICIONALNO DRUŽENJE NOVINARA U COLOSEUM CLUBU  |   PERUTNINA PTUJ – svečano obilježen 10. rođendan brezanske fabrike  |  Sarajevski kiseljak prenosi poruku o očuvanju vode  |  MERCATOR BH KUPCIMA PREDSTAVIO PROJEKAT ZDRAVE ISHRANE  |   ||
   

NESCAFÉ 3in1 kafe - lješnjak i čokolada

Dolaskom proljeća NESCAFÉ je odlučio iznenaditi sve ljubitelje kave proširenjem asortimana „3in1" novim okusom Choco Hazelnut.
 
Riječ je o receptu koji je dobio najviše ocjene u okviru istraživanja o okusu i preferencijama lokalnih potrošača, a nastao je spajanjem prepoznatljivog NESCAFÉ okusa s bogatom aromom lješnjaka i čokolade.
 
 
Uz brojne znanstvenike koji doprinose tome da NESCAFÉ sa zadovoljstvom konzumira 475 milijuna ljudi diljem svijeta, NESCAFÉ dodatno angažira i agronome, antropologe i etnografe, a koristi i vodeća svjetska te regionalna istraživanja kako bi shvatio načine na koje ljudi uživaju u kavi.
 
NESCAFÉ je tako prepoznao veliki značaj kombinacije okusa, koja posebno dolazi do izražaja u kategoriji mješavina kave. Inovacije u tom segmentu najčešće se vide kroz lansiranje novih okusa čime se ispunjavaju očekivanja i potrebe ljubitelja kave.Upravo zato NESCAFÉ 3in1 u sklopu svog asortimana nudi široki izbor različitih okusa. Tako kavoljupci, osim u novom Choco Hazelnutu, sa svojim prijateljima i u svakoj prilici mogu uživati u  NESCAFÉ 3in1 inačicama -Classic, Strong, Macchiato, Brown Sugar, Sweet Vanilla, Warmy Caramel ili kavi NESCAFÉ 2in1.

 
Noviteti za police
 
 
 
back to top