IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 30.04.2017 || Uspješno realizovan najveći FMCG Summit u zemlji i regionu  |  Sve je spremno za treći FMCG Summit u Sarajevu  |  Preskakanje obroka je povezano s umorom  |  Svi okusi Crne Gore na jednom mjestu  |  Franck na Festivalu kafe, čokolade i delicija   |   Za ukusnu i uravnoteženu prehranu – novi THOMY Delight   |  Brand New Jungle   |  Odluka o novom zakupcu BIP-a 4. aprila  |  Kadrovske promjene u kompaniji Podravka  |  Haribo najavio prvu fabriku u SAD-u  |  AC Food izvršio uplatu za kupovinu dijela imovine Agrokomerca  |  Agrokor održao sastanak s dobavljačima  |  Bingo u 2016. ostvario porast prihoda od 13 posto  |  PepsiCo proširuje proizvodnju ruskog jogurta  |  Delhaize podržao akciju "Sat za našu planetu"  |  Idea i Mercator Centri u akciji „Sat za našu planetu“  |  Ferrero preuzima američki Fannie May  |  Nestea se vraća u okrilje Nestléa  |  Više od 10 000 posjetilaca na Sajmu domaćih proizvođača u Konzumu  |  Kako vrtići širom BiH obilježavaju Dan voda  |   ||
   

Laganini Tiramisu

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. na tržište plasirala dva nova ukusa branda praškastih proizvoda Laganini Panna Cotta i Tiramisu.

Novi Vispakov brand praškastih proizovoda pod jedinstvenim imenom Laganini uveden je na tržište 2013. godine. Najpoznatiji na tržištu su Laganini puding i šlag pjena. Za prvih pet mjeseci prodaje pudinga ove godine, zabilježena je prodaja ovog proizvoda koliko za cijelu 2012. godinu.

Zanimljivo je da su osim pudinga i šlag pjene, povećanju realizacije bez izuzetka doprinijeli svi Laganini proizvodi kao što su šlag kreme, sladoledi i prašak za pecivo.

"Uspjeli smo se nametnuti sa novim brandom i izraženim kvalitetom. Cjenovno smo ostali povoljni, tako da smo privukli značajan broj novih potrošača. U direktnoj komunikaciji sa kupcima koju ostvarujemo osim na prodajnom mjestu, i na Facebook fan page ‘Laganini čuda čini’ primjećujemo pozitivne reakcije na Laganini proizvode, a što i mi nastojimo dodatno honorirati poklonima”, riječi su rukovodioca marketinga i prodaje Vispaka Armina Hodžića.

Simpatičan naziv, dobro poznat svima nama na ovim prostorima, simbolizira jednostavno, brzo i lagano spremanje omiljenih poslastica sa manje kalorija, a više užitka.

Danas je počela distribucija novih ukusa na domaćem tržištu, a zanimljivo je da su Vispakovi noviteti već isporučeni na tržište Makedonije, koje je poslije BiH, najbolje tržište branda Laganini. Osim u ovu zemlju, Laganini se izvozi još u Sloveniju, Hrvatsku, SAD, Australiju, Francusku, Mađarsku i Švicarsku.

Link za FB stranicu "Laganini – čuda čini”

https://www.facebook.com/laganini.vispak?ref=hl


 
Noviteti za police
 
 
 
back to top