IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 21.07.2018 || Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |   ||
   

Laganini Tiramisu

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. na tržište plasirala dva nova ukusa branda praškastih proizvoda Laganini Panna Cotta i Tiramisu.

Novi Vispakov brand praškastih proizovoda pod jedinstvenim imenom Laganini uveden je na tržište 2013. godine. Najpoznatiji na tržištu su Laganini puding i šlag pjena. Za prvih pet mjeseci prodaje pudinga ove godine, zabilježena je prodaja ovog proizvoda koliko za cijelu 2012. godinu.

Zanimljivo je da su osim pudinga i šlag pjene, povećanju realizacije bez izuzetka doprinijeli svi Laganini proizvodi kao što su šlag kreme, sladoledi i prašak za pecivo.

"Uspjeli smo se nametnuti sa novim brandom i izraženim kvalitetom. Cjenovno smo ostali povoljni, tako da smo privukli značajan broj novih potrošača. U direktnoj komunikaciji sa kupcima koju ostvarujemo osim na prodajnom mjestu, i na Facebook fan page ‘Laganini čuda čini’ primjećujemo pozitivne reakcije na Laganini proizvode, a što i mi nastojimo dodatno honorirati poklonima”, riječi su rukovodioca marketinga i prodaje Vispaka Armina Hodžića.

Simpatičan naziv, dobro poznat svima nama na ovim prostorima, simbolizira jednostavno, brzo i lagano spremanje omiljenih poslastica sa manje kalorija, a više užitka.

Danas je počela distribucija novih ukusa na domaćem tržištu, a zanimljivo je da su Vispakovi noviteti već isporučeni na tržište Makedonije, koje je poslije BiH, najbolje tržište branda Laganini. Osim u ovu zemlju, Laganini se izvozi još u Sloveniju, Hrvatsku, SAD, Australiju, Francusku, Mađarsku i Švicarsku.

Link za FB stranicu "Laganini – čuda čini”

https://www.facebook.com/laganini.vispak?ref=hl


 
Noviteti za police
 
 
 
back to top