IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 18.12.2017 || Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca  |  Novi izgled dm prodavnice u sarajevskom naselju Stup   |  Pivarstvo za bolje danas i sutra  |  dm beauty academy  |  Sedmi „King Partner Days 2017“ okupili više od 200 učesnika   |  Johnson&Johnson i SOS Dječija sela zajedno provode program "Zdravlje je za svakog”  |   Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije  |  Novi partneri Pika Kartica programa lojalnosti – INA i Energopetrol  |   DERBY BANANA ZA AKTIVAN, ZDRAV I SREĆAN DAN  |  Kupci nagradili dm sa izuzetnim porastom prometa od 14%  |  Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |   ||
   

Laganini Tiramisu

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. na tržište plasirala dva nova ukusa branda praškastih proizvoda Laganini Panna Cotta i Tiramisu.

Novi Vispakov brand praškastih proizovoda pod jedinstvenim imenom Laganini uveden je na tržište 2013. godine. Najpoznatiji na tržištu su Laganini puding i šlag pjena. Za prvih pet mjeseci prodaje pudinga ove godine, zabilježena je prodaja ovog proizvoda koliko za cijelu 2012. godinu.

Zanimljivo je da su osim pudinga i šlag pjene, povećanju realizacije bez izuzetka doprinijeli svi Laganini proizvodi kao što su šlag kreme, sladoledi i prašak za pecivo.

"Uspjeli smo se nametnuti sa novim brandom i izraženim kvalitetom. Cjenovno smo ostali povoljni, tako da smo privukli značajan broj novih potrošača. U direktnoj komunikaciji sa kupcima koju ostvarujemo osim na prodajnom mjestu, i na Facebook fan page ‘Laganini čuda čini’ primjećujemo pozitivne reakcije na Laganini proizvode, a što i mi nastojimo dodatno honorirati poklonima”, riječi su rukovodioca marketinga i prodaje Vispaka Armina Hodžića.

Simpatičan naziv, dobro poznat svima nama na ovim prostorima, simbolizira jednostavno, brzo i lagano spremanje omiljenih poslastica sa manje kalorija, a više užitka.

Danas je počela distribucija novih ukusa na domaćem tržištu, a zanimljivo je da su Vispakovi noviteti već isporučeni na tržište Makedonije, koje je poslije BiH, najbolje tržište branda Laganini. Osim u ovu zemlju, Laganini se izvozi još u Sloveniju, Hrvatsku, SAD, Australiju, Francusku, Mađarsku i Švicarsku.

Link za FB stranicu "Laganini – čuda čini”

https://www.facebook.com/laganini.vispak?ref=hl


 
Noviteti za police
 
 
 
back to top