IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 24.03.2017 || Kako vrtići širom BiH obilježavaju Dan voda  |  AC Food kupuje dio imovine Agrokomerca  |  Franck predstavio novi espresso - Franck 125 YEARS EDITION  |  Beiersdorf izvijestio o rastu na svim tržištima osim Kine  |  Nestlé zatvara proizvodni pogon u Lincu  |  Pet medalja za Vinariju Tikveš na takmičenju Mundus vini  |  Usvojen plan detaljne regulacije farme Banatski Despotovac  |  Kompanija Blagoj Gorev investirala u proizvodnu opremu za margarin  |  UM OTKRIVA REZULTATE WAVE 9 - globalnog istraživanja o navikama korisnika društvenih mreža  |  Druga Business Leadership Conference ispunila sva očekivanja  |   Sarajevska pivara nastavlja saradnju sa obrazovnim institucijama   |  InStore magazin na sajmu EuroShop u Dizeldorfu -   |  Nagrađene i prepoznate Podravka juhe   |  Godišnji rast organske proizvodnje 62%  |  Uspon trgovačkih brendova  |  Coca-Cola smijenila Milku na Valicon listi najjačih brendova  |  Kako da oporavite mišiće nakon skijanja?  |  Uspješno poslovanje: Carlsberg BH proslavio deseti jubilej  |  SKOPLJAK, LOKVANČIĆ, I SMAJIĆ NAJBOLJI NA ETI CUP-u 2017  |  12. Međunarodno takmičenje menadžera u skijanju - Eti Cup 2017   |   ||
   

Laganini Panna Cotta

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. na tržište plasirala dva nova ukusa branda praškastih proizvoda Laganini Panna Cotta i Tiramisu.

Novi Vispakov brand praškastih proizovoda pod jedinstvenim imenom Laganini uveden je na tržište 2013. godine. Najpoznatiji na tržištu su Laganini puding i šlag pjena. Za prvih pet mjeseci prodaje pudinga ove godine, zabilježena je prodaja ovog proizvoda koliko za cijelu 2012. godinu.

Zanimljivo je da su osim pudinga i šlag pjene, povećanju realizacije bez izuzetka doprinijeli svi Laganini proizvodi kao što su šlag kreme, sladoledi i prašak za pecivo.

"Uspjeli smo se nametnuti sa novim brandom i izraženim kvalitetom. Cjenovno smo ostali povoljni, tako da smo privukli značajan broj novih potrošača. U direktnoj komunikaciji sa kupcima koju ostvarujemo osim na prodajnom mjestu, i na Facebook fan page ‘Laganini čuda čini’ primjećujemo pozitivne reakcije na Laganini proizvode, a što i mi nastojimo dodatno honorirati poklonima”, riječi su rukovodioca marketinga i prodaje Vispaka Armina Hodžića.

Simpatičan naziv, dobro poznat svima nama na ovim prostorima, simbolizira jednostavno, brzo i lagano spremanje omiljenih poslastica sa manje kalorija, a više užitka.

Danas je počela distribucija novih ukusa na domaćem tržištu, a zanimljivo je da su Vispakovi noviteti već isporučeni na tržište Makedonije, koje je poslije BiH, najbolje tržište branda Laganini. Osim u ovu zemlju, Laganini se izvozi još u Sloveniju, Hrvatsku, SAD, Australiju, Francusku, Mađarsku i Švicarsku.

Link za FB stranicu "Laganini – čuda čini”

https://www.facebook.com/laganini.vispak?ref=hl


 
Noviteti za police
 
 
 
back to top