IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 12.12.2018 || Konzum akcija je najbolja reakcija na skupoću  |  Naglo skočila cijena indijskih oraha  |  Barilla najavila zdraviji namaz  |  Durex u saradnji sa RED dobrotvornom ustanovom  |  Uspješno poslovanje Mercator Grupe za devet mjeseci   |  Federacija BiH u oktobru povećala i izvoz i uvoz  |  Njemački trgovinski lanci glavni u EU, u BiH Bingo sa 19 posto  |  GEFCO se udružuje s kompanijama Actility i Wakeo  |  Treća isporuka proizvoda AC Fooda za Sjedinjene Američke Države  |  Čeka se samo dozvola: Bh. peradari ponovo u osvajanje tržišta Hrvatske  |  Nestlé u Bosni i Hercegovini za sedam godina uložio više od 200.000 EUR u edukaciju djece o pravilno  |  Fabrika duhana Sarajevo ostaje bez poznate marke cigareta  |  Black Friday i Cyber ​​Monday: Kontroverzni dani trgovačkih rasprodaja  |  Od 22. studenog Lidl stiže u još četiri grada  |  Rio Tinto i Nespresso radit će eko kapsule za kafu  |  Proizvodnja masilnovog ulja u Italiji na istorijski najnižem nivou  |  Zaštita intelektualnog vlasništva ne pokriva okus prehrambenih proizvoda - ECJ  |  Promet dionicama Fabrike duhana Sarajevo od 74 hiljade KM  |  Spar Austrija predstavio organsko pivo od hljeba  |  Mondelez pokreće inicijativu Cocoa Life u Brazilu  |   ||
   

BiH: Zanimljive teme i eminentni predavači

05.03.2018

mnoge zanimljive teme i predavače, među kojima su i dva eminentna key speakera Jean-Jacques Vandenheede, specijalista i nekadašnji Senior Consultant (Nielsen) iz Belgije, te Matthew Brown retail futurolog Echochamber iz Velike Britanije.

FMCG Summit, koji organizuje marketing agencije Altermedia i magazina InStore, osvrnut će se na trenutno stanje u industriji robe široke potrošnje, govorit će se o novim perspektivama, inovacijama i rješenjima koja nude bolje prodajne rezultate, kao i o razvojnim potencijalima koji mogu potaknuti snažniji rast i bolju optimizaciju troškova poslovanja.

Kakva je budućnosti retaila, koje su to nove potrebe kupaca, zašto trebamo obratiti više pažnje na vrijednostima brenda, promocije, kako unaprijediti optimizaciju procesa i digitalizaciju… samo su neke od tema FMCG Summita.

FMCG Summit svakako spada u obavezne događaje za sve proizvođače, trgovce, distributere, te stručnjake iz oblasti maloprodaje i marketinga ili sve one koji to žele postati, stoga se i ove godine očekuje dolazak oko 400 sudionika, kako iz BiH, tako i susjednih zemalja.

"Industrija robe široke potrošnje je itekako važna za naše tržište i kao takva zaslužuje ovakav događaj.

U trenutku u kojem se nalazi FMCG industrija, veliki je izazov napraviti programski interesantan sadržaj.  Zato smo se odlučili da on bude kombinacija u kojoj ćemo imati priliku čuti sve o novim svjetskim trendovima i primjere iz prakse o uspjehu lokalnih i regionalnih kompanija", kazao je Rešid Muratović, glavni  i odgovorni urednik magazina InStore i dodao:  "Cilj FMCG Summita je uvijek isti, želimo na ovaj način ostati u trendu, informisati tržišne takmace, educirati domaće proizvođače o tome kako napraviti iskorak i kako postati regionalno uspješan. Dosadašnja okupljanja industrije su pokazala da bez investicije u znanje teško možemo napredovati, a FMCG Summit je najbolje mjesto gdje ta znanja možemo, kako dobiti, tako i podijeliti s drugima."

Više informacija o temama, predavačima i kotizacijama na http://fmcg-summit.ba


Nazad
 




 
 
 
back to top