IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 10.12.2018 || asHE12435Hp  |  Naglo skočila cijena indijskih oraha  |  Barilla najavila zdraviji namaz  |  Durex u saradnji sa RED dobrotvornom ustanovom  |  Uspješno poslovanje Mercator Grupe za devet mjeseci   |  Federacija BiH u oktobru povećala i izvoz i uvoz  |  Njemački trgovinski lanci glavni u EU, u BiH Bingo sa 19 posto  |  GEFCO se udružuje s kompanijama Actility i Wakeo  |  Treća isporuka proizvoda AC Fooda za Sjedinjene Američke Države  |  Čeka se samo dozvola: Bh. peradari ponovo u osvajanje tržišta Hrvatske  |  Nestlé u Bosni i Hercegovini za sedam godina uložio više od 200.000 EUR u edukaciju djece o pravilno  |  Fabrika duhana Sarajevo ostaje bez poznate marke cigareta  |  Black Friday i Cyber ​​Monday: Kontroverzni dani trgovačkih rasprodaja  |  Od 22. studenog Lidl stiže u još četiri grada  |  Rio Tinto i Nespresso radit će eko kapsule za kafu  |  Proizvodnja masilnovog ulja u Italiji na istorijski najnižem nivou  |  Zaštita intelektualnog vlasništva ne pokriva okus prehrambenih proizvoda - ECJ  |  Promet dionicama Fabrike duhana Sarajevo od 74 hiljade KM  |  Spar Austrija predstavio organsko pivo od hljeba  |  Mondelez pokreće inicijativu Cocoa Life u Brazilu  |   ||
   

BiH: Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca

20.11.2017

Ovaj dan se u svijetu obilježava u više od 60 zemalja, kao i u BiH. Tom prilikom, u Sarajevu sada već tradicionalno, uz mnoštvo informativno-edukativnog sadržaja, kako za muškarce, tako i za sve posjetioce, koji su 19.11. bili u TC Alta, održan je jedinstven događaj sa kojeg je poslana poruka o važnosti zdravlja muškaraca, prevenciji i borbi protiv raka prostate.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

U Wilkinson kutku posjetioci su imali priliku osvojiti mnoštvo vrijednih poklona, te na zabavan način informisati se o trendovima brijanja u svijetu, Wilkinson inovacijama i aktivnostima koje su privukle najviše pažnje ovog dana.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naime, centralni događaj bio je brijanje poznatog bh. novinara, čiji je zaštitni znak posljednjih pet godina bila brada. Na licu mjesta je demonstrirana snaga i moć novih Wilkinson proizvoda, u sklopu kampanje Wilkinson Xtreme 3 No.1 in Germany, gdje je u par poteza uklonjena brada s lica našeg Muhameda Mizića, i kreiran potpuno novi imidž.

 

Brojne kompanije iz BiH su prepoznale Dan muškaraca kao koristan i zanimljiv način da predstave svoje proizvode i usluge.

Do narednog dana muškaraca, ostanite dobri očevi, braće i muževi, vodite računa o svom zdravlju i uživajte u životu.

 

 


Nazad
 




 
 
 
back to top