IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.10.2018 || 55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |  ”Čovjek koji je napravio revoluciju u kompaniji Red Bull”  |  Bankrotirao nekada najveći trgovački lanac na svijetu  |  BiH veliki uvoznik piva, ali manje smo pivopije od drugih u okruženju  |  AUTO ASISTENCIJA – NAJBOLJI SAPUTNIK  |  U petak počinje 14. Međunarodni Sarajevo Wine Weekend  |  GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH  |  Sajam ‘Opens’ u Zenici okupio 283 izlagača poljoprivrednih proizvoda  |  Lidl otvorio prve trgovine u Srbiji  |  Raste interesovanje za proizvodnju krastavaca kornišona  |  Hifa Oil postala ekskluzivni zastupnik renomiranog branda Nursan Trailer  |  Trgovci odabrali top 100 proizvoda  |  Trgovinski rat učiniće svijet siromašnijim i opasnijim  |  Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH!  |  Hunt for the Perfect Taste pružio bogatstvo okusa  |  Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda  |  Uvoz hrane raste brže od izvoza  |  Stanić Beverages uložio 4 milijuna eura u liniju za punjenje PET boca u Kreševu  |   ||
   

BiH: Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca

20.11.2017

Ovaj dan se u svijetu obilježava u više od 60 zemalja, kao i u BiH. Tom prilikom, u Sarajevu sada već tradicionalno, uz mnoštvo informativno-edukativnog sadržaja, kako za muškarce, tako i za sve posjetioce, koji su 19.11. bili u TC Alta, održan je jedinstven događaj sa kojeg je poslana poruka o važnosti zdravlja muškaraca, prevenciji i borbi protiv raka prostate.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

U Wilkinson kutku posjetioci su imali priliku osvojiti mnoštvo vrijednih poklona, te na zabavan način informisati se o trendovima brijanja u svijetu, Wilkinson inovacijama i aktivnostima koje su privukle najviše pažnje ovog dana.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naime, centralni događaj bio je brijanje poznatog bh. novinara, čiji je zaštitni znak posljednjih pet godina bila brada. Na licu mjesta je demonstrirana snaga i moć novih Wilkinson proizvoda, u sklopu kampanje Wilkinson Xtreme 3 No.1 in Germany, gdje je u par poteza uklonjena brada s lica našeg Muhameda Mizića, i kreiran potpuno novi imidž.

 

Brojne kompanije iz BiH su prepoznale Dan muškaraca kao koristan i zanimljiv način da predstave svoje proizvode i usluge.

Do narednog dana muškaraca, ostanite dobri očevi, braće i muževi, vodite računa o svom zdravlju i uživajte u životu.

 

 


Nazad
 




 
 
 
back to top