IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 23.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

BiH: Vrijednost kategorije“kućna hemija“ varira

22.12.2015

Kućna hemija u FMCG sektoru zauzima veoma važan segment.  Kada je u pitanju bh. tržište vrijednost ove kategorije varira dok je potrošnja ostala ista, zaključak je učesnika današnje Talk IN Business konferencije gdje se govorilo o kategoriji „kućna hemija".

Ova kategorija ima prostora za rast i inovacije  ukoliko se bude redovno radilo na edukaciji potrošača. U interaktivnom dijelu ove konferencije razgovaralo se o edukaciji kao ključnom elementu koji je potreban kako bi se stvorile nove vrijednosti i novi potrošači. Tržišište BiH je otvoreno za inovacije, ali nije dovoljno edukovano o istim.

Ovaj događaj  istaknuo je najbolje prakse kompanija na kojoj je prisustovala vodeća industrija i poslovni stručnjaci iz ove oblasti.

Dali su se odgovori na aktuelna pitanja gdje su učesnici kroz interaktivni dio konferencije istražili najinspirativnije i praktične pristupe u izgradnji pozitivnog  poslovanja.

Konferenciji su prisustvovali svi značajniji proizvođači, distributeri, trgovci i vlasnici brendova ove kategorije.

Također na konferenciji učesnicima je prezentirana i nova LRC Business Intelligence platforma za informacije i analize, gdje su se učesnici upoznali sa ovim sistemom koji omogućava brz, jednostavan i pregledan uvid u stanje kompletnog tržišta, poslovanja konkurencije i dobavljača.


Nazad
 
Talk IN Business
 
 
 
back to top