IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 12.12.2018 || Konzum akcija je najbolja reakcija na skupoću  |  Naglo skočila cijena indijskih oraha  |  Barilla najavila zdraviji namaz  |  Durex u saradnji sa RED dobrotvornom ustanovom  |  Uspješno poslovanje Mercator Grupe za devet mjeseci   |  Federacija BiH u oktobru povećala i izvoz i uvoz  |  Njemački trgovinski lanci glavni u EU, u BiH Bingo sa 19 posto  |  GEFCO se udružuje s kompanijama Actility i Wakeo  |  Treća isporuka proizvoda AC Fooda za Sjedinjene Američke Države  |  Čeka se samo dozvola: Bh. peradari ponovo u osvajanje tržišta Hrvatske  |  Nestlé u Bosni i Hercegovini za sedam godina uložio više od 200.000 EUR u edukaciju djece o pravilno  |  Fabrika duhana Sarajevo ostaje bez poznate marke cigareta  |  Black Friday i Cyber ​​Monday: Kontroverzni dani trgovačkih rasprodaja  |  Od 22. studenog Lidl stiže u još četiri grada  |  Rio Tinto i Nespresso radit će eko kapsule za kafu  |  Proizvodnja masilnovog ulja u Italiji na istorijski najnižem nivou  |  Zaštita intelektualnog vlasništva ne pokriva okus prehrambenih proizvoda - ECJ  |  Promet dionicama Fabrike duhana Sarajevo od 74 hiljade KM  |  Spar Austrija predstavio organsko pivo od hljeba  |  Mondelez pokreće inicijativu Cocoa Life u Brazilu  |   ||
   

BiH: Voda koja osvaja u Avalonu

25.01.2018

Bosanskohercegovačka voda Oaza postala je oficijelno piće Avalon Sports & Health Club-a. Osim dostupnosti Oaze u Avalon Sports & Health Club-u, saradnja dva branda podrazumijeva i zajedničku provedbu zdravih projekata kao što su B2B RUN utrka, BORN2SKI Festival alpskog skijanja, i organizaciju drugih zanimljivih i zdravih evenata.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zdrav način života je već odavno postao više od trenda, a Oaza i Avalon Sports & Health Club su brandovi koji zdravlje dižu na nivo lifestyle-a. Zato je sasvim prirodno da saradnja koju smo uspostavili bude fokusirana na potrebu dalje promocije zdravih navika kod zdravih ljudi. Podsjetila bih da smo početkom decembra plasirali novu 'Winter edition' pod sloganom 'Zima, zima, e pa šta je sa Oazom vesela je!', sa namjerom da na taj način pred početak zimske sezone fokus usmjerimo na sport, aktivan i zdrav život, te na druženje s djecom, izjavila je Senida Subašić brand manager kompanije Oaza.

 Kada se govori o jačanju svijesti o zdravom načinu života neizostavna tema je značaj hidratacije organizma. Upravo je Oaza sa svim njenim osobenostima zdrave vode podrška takvom načinu života. Naime, poznato je da se zbog brze apsorpcije vode u organizmu, voda Oaza posebno preporučuje sportistima i osobama koje se izlažu teškim fizičkim aktivnostima.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ponosni smo na saradnju sa ovim vrhunskim domaćim brandom koji će zajedno sa nama raditi na promociji sporta, zdravlja i zdravog stila života.  Oaza – voda koja osvaja, će biti naš pratner u nizu projekata koji imaju za cilj široj javnosti približiti koncept zdravog stila života, važnost bavljenja sportom i važnost redovne hidratacije organizma.  Pored zastupljenosti u Avalon Centru, koji je omiljeno odredište za trening i relaksaciju mnogih naših sugrađana, zadovoljstvo nam je da će Oaza biti i zvanična voda BORN2SKI Festivala alpskog skijanja koji se održava od 22. do 25. februara ove godine na Bjelašnici i B2B RUN utrke, kazala je Amela Mehić marketing manager Avalon Centra. 

Izvorište vode Oaza nalazi se na mjestu izolovanom od savremenih zagađenja. Geografska istraživanja pokazuju izvanrednu nepropusnu strukturu zemljišta, štiteći podzemne vode od površinskog zagađenja. Prirodna zaštićenost podzemnih voda je jedna od osnovnih prednosti kvaliteta vode. Oaza je visokokvalitetna voda za piće sa odličnim organoleptičkim, fizičko – hemijskim i biološkim karakteristikama. Voda Oaza ima idealno izbalansiran odnos minerala, naročito kalcijuma i magnezija koji su veoma bitni za ljudski organizam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Nazad
 




 
 
 
back to top