IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 17.10.2018 || Bankrotirao nekada najveći trgovački lanac na svijetu  |  BiH veliki uvoznik piva, ali manje smo pivopije od drugih u okruženju  |  AUTO ASISTENCIJA – NAJBOLJI SAPUTNIK  |  U petak počinje 14. Međunarodni Sarajevo Wine Weekend  |  GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH  |  Sajam ‘Opens’ u Zenici okupio 283 izlagača poljoprivrednih proizvoda  |  Lidl otvorio prve trgovine u Srbiji  |  Raste interesovanje za proizvodnju krastavaca kornišona  |  Hifa Oil postala ekskluzivni zastupnik renomiranog branda Nursan Trailer  |  Trgovci odabrali top 100 proizvoda  |  Trgovinski rat učiniće svijet siromašnijim i opasnijim  |  Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH!  |  Hunt for the Perfect Taste pružio bogatstvo okusa  |  Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda  |  Uvoz hrane raste brže od izvoza  |  Stanić Beverages uložio 4 milijuna eura u liniju za punjenje PET boca u Kreševu  |  U Stocu svečano otvoren 11. po redu sajam Hercegovački plodovi Mediterana  |  Cedevita dobila koncesiju na vodu  |  “Jeste li spremni za marketing (R)evoluciju”  |  Atlantic Grupa uzor u upravljanju ljudskim potencijalom  |   ||
   

BiH: Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja

06.04.2018

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. Visoko i njen najpoznatiji brend Zlatna džezva sutra će 7. aprila podjelom prigodnih poklona u Sarajevu, Tuzli, Mostaru i Banjoj Luci obilježiti 46 godina postojanja i uspješnog poslovanja. Tim povodom Vispak je brendirao tramvaj i autobuse u kojima će se od 11,00 do 15,00 sati korisnicima javnog prijevoza dijeliti privjesak "Džezvenko”, te Vispakovi proizvodi Tako – Lako juha, Club čokolodica, itd. 

 

"Vispakovi brendovi stoje na policama 28 zemalja svijeta a naša Zlatna džezva se sve češće proglašava svojevrsnim ambasadorom Bosne i Hercegovine, i simbolom njenog jedinstva u različitosti. Zato smo odlučili da naš jubilej ove godine obilježimo u četiri naša najveća grada na osoben i prepoznatljiv način”, kazala je Nina Bijedić – Mujanović direktorica kompanije Vispak d.d. Visoko.

Kampanja brendiranja vozila javnog prijevoza trajat će pola godine, a obuhvaćeni su brendovi Zlatna džezva, Goveđa i Kokošija juha.

Vispak je osnovan 7. aprila 1972. godine u Visokom kao sastavni dio Veleprometa, jednog od najvećih tadašnjih trgovačkih lanaca u bivšoj Jugoslaviji. Prvobitni pogoni su bili u Ozrakovićima, nedaleko od sadašnje poslovne zgrade i pogona Vispaka. Bilo je zaposleno 50 radnika, a u novoj zgradi, tj. postojećoj, Vispak je od 1980. godine. Iste godine kada je osnovan počela je proizvodnja Zlatne džezve, najpoznatijeg brenda ove kompanije.

Dvije godine nakon osnivanja kompanije, uslijedilo je pokretanje proizvodnje Vispakove Espresso kafe, a potom i pakovanje čaja na tada najsavremenijim IMA mašinama. Prelaskom pogona u novu zgradu 1980. godine instalirane su nove linije za pakovanje kafe, snack i praškastih proizvoda, te začina i dodataka jelima. Uslijedilo je podizanje brendova kao što su Stampi, Čoko milk, Choco club, Vispak čajevi, kafa Bosnia.

Poseban osvrt zaslužuje i razvoj proizvodnog programa "Bosanske kuhinje” sa Begovom čorbom, Tarhanom i Sarajevskom čorbom. U posljednjih šest godina Vispak je plasirao na tržište nove brandove kao što su Tiru – Liru, Tajna, Laganini praškasti proizvodi, topli napitci Mr&Mrs Vi, Tako – Lako, Goveđa i Kokošija juha, itd., a u planu je razvoj novih.

Vispak danas zapošljava 150 radnika, od kojih 40 sa visokom stručnom spremom, i izvozi u 28 zemalja svijeta na četiri kontinenta. Vispak je  vlasnik tri certifikata za sigurnost hrane i upravljanje kvalitetom: ISO 9001:2008, HACCP i HALAL. Kompanija je ušla i u Guinnessovu knjigu rekorda tako što je  2004. godine zajedno ispečena, i sa građanim Mostara, popijena kafa iz najveće džezve na svijetu.

 

Ipak Vispak!


Nazad
 




 
 
 
back to top