IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 12.12.2018 || Konzum akcija je najbolja reakcija na skupoću  |  Naglo skočila cijena indijskih oraha  |  Barilla najavila zdraviji namaz  |  Durex u saradnji sa RED dobrotvornom ustanovom  |  Uspješno poslovanje Mercator Grupe za devet mjeseci   |  Federacija BiH u oktobru povećala i izvoz i uvoz  |  Njemački trgovinski lanci glavni u EU, u BiH Bingo sa 19 posto  |  GEFCO se udružuje s kompanijama Actility i Wakeo  |  Treća isporuka proizvoda AC Fooda za Sjedinjene Američke Države  |  Čeka se samo dozvola: Bh. peradari ponovo u osvajanje tržišta Hrvatske  |  Nestlé u Bosni i Hercegovini za sedam godina uložio više od 200.000 EUR u edukaciju djece o pravilno  |  Fabrika duhana Sarajevo ostaje bez poznate marke cigareta  |  Black Friday i Cyber ​​Monday: Kontroverzni dani trgovačkih rasprodaja  |  Od 22. studenog Lidl stiže u još četiri grada  |  Rio Tinto i Nespresso radit će eko kapsule za kafu  |  Proizvodnja masilnovog ulja u Italiji na istorijski najnižem nivou  |  Zaštita intelektualnog vlasništva ne pokriva okus prehrambenih proizvoda - ECJ  |  Promet dionicama Fabrike duhana Sarajevo od 74 hiljade KM  |  Spar Austrija predstavio organsko pivo od hljeba  |  Mondelez pokreće inicijativu Cocoa Life u Brazilu  |   ||
   

BiH: Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja

06.04.2018

Bosanskohercegovačka prehrambena industrija Vispak d.d. Visoko i njen najpoznatiji brend Zlatna džezva sutra će 7. aprila podjelom prigodnih poklona u Sarajevu, Tuzli, Mostaru i Banjoj Luci obilježiti 46 godina postojanja i uspješnog poslovanja. Tim povodom Vispak je brendirao tramvaj i autobuse u kojima će se od 11,00 do 15,00 sati korisnicima javnog prijevoza dijeliti privjesak "Džezvenko”, te Vispakovi proizvodi Tako – Lako juha, Club čokolodica, itd. 

 

"Vispakovi brendovi stoje na policama 28 zemalja svijeta a naša Zlatna džezva se sve češće proglašava svojevrsnim ambasadorom Bosne i Hercegovine, i simbolom njenog jedinstva u različitosti. Zato smo odlučili da naš jubilej ove godine obilježimo u četiri naša najveća grada na osoben i prepoznatljiv način”, kazala je Nina Bijedić – Mujanović direktorica kompanije Vispak d.d. Visoko.

Kampanja brendiranja vozila javnog prijevoza trajat će pola godine, a obuhvaćeni su brendovi Zlatna džezva, Goveđa i Kokošija juha.

Vispak je osnovan 7. aprila 1972. godine u Visokom kao sastavni dio Veleprometa, jednog od najvećih tadašnjih trgovačkih lanaca u bivšoj Jugoslaviji. Prvobitni pogoni su bili u Ozrakovićima, nedaleko od sadašnje poslovne zgrade i pogona Vispaka. Bilo je zaposleno 50 radnika, a u novoj zgradi, tj. postojećoj, Vispak je od 1980. godine. Iste godine kada je osnovan počela je proizvodnja Zlatne džezve, najpoznatijeg brenda ove kompanije.

Dvije godine nakon osnivanja kompanije, uslijedilo je pokretanje proizvodnje Vispakove Espresso kafe, a potom i pakovanje čaja na tada najsavremenijim IMA mašinama. Prelaskom pogona u novu zgradu 1980. godine instalirane su nove linije za pakovanje kafe, snack i praškastih proizvoda, te začina i dodataka jelima. Uslijedilo je podizanje brendova kao što su Stampi, Čoko milk, Choco club, Vispak čajevi, kafa Bosnia.

Poseban osvrt zaslužuje i razvoj proizvodnog programa "Bosanske kuhinje” sa Begovom čorbom, Tarhanom i Sarajevskom čorbom. U posljednjih šest godina Vispak je plasirao na tržište nove brandove kao što su Tiru – Liru, Tajna, Laganini praškasti proizvodi, topli napitci Mr&Mrs Vi, Tako – Lako, Goveđa i Kokošija juha, itd., a u planu je razvoj novih.

Vispak danas zapošljava 150 radnika, od kojih 40 sa visokom stručnom spremom, i izvozi u 28 zemalja svijeta na četiri kontinenta. Vispak je  vlasnik tri certifikata za sigurnost hrane i upravljanje kvalitetom: ISO 9001:2008, HACCP i HALAL. Kompanija je ušla i u Guinnessovu knjigu rekorda tako što je  2004. godine zajedno ispečena, i sa građanim Mostara, popijena kafa iz najveće džezve na svijetu.

 

Ipak Vispak!


Nazad
 




 
 
 
back to top