IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 30.04.2017 || Uspješno realizovan najveći FMCG Summit u zemlji i regionu  |  Sve je spremno za treći FMCG Summit u Sarajevu  |  Preskakanje obroka je povezano s umorom  |  Svi okusi Crne Gore na jednom mjestu  |  Franck na Festivalu kafe, čokolade i delicija   |   Za ukusnu i uravnoteženu prehranu – novi THOMY Delight   |  Brand New Jungle   |  Odluka o novom zakupcu BIP-a 4. aprila  |  Kadrovske promjene u kompaniji Podravka  |  Haribo najavio prvu fabriku u SAD-u  |  AC Food izvršio uplatu za kupovinu dijela imovine Agrokomerca  |  Agrokor održao sastanak s dobavljačima  |  Bingo u 2016. ostvario porast prihoda od 13 posto  |  PepsiCo proširuje proizvodnju ruskog jogurta  |  Delhaize podržao akciju "Sat za našu planetu"  |  Idea i Mercator Centri u akciji „Sat za našu planetu“  |  Ferrero preuzima američki Fannie May  |  Nestea se vraća u okrilje Nestléa  |  Više od 10 000 posjetilaca na Sajmu domaćih proizvođača u Konzumu  |  Kako vrtići širom BiH obilježavaju Dan voda  |   ||
   

Svijet: Uspon trgovačkih brendova

23.02.2017

Prodaja privatnih robnih marki u Italiji i Španiji raste. IRI je saopćio da je prodaja PL-a u Italiji porasla 1,7% vrednosno i 0,2% količinski, dostižući udio na tržištu od 18,5%. Prodaja u hipermarketima, supermarketima i samostalnim trgovačkim radnjama dostigla je 9,76 milijardi eura.


Organizacija The Private Brand Opservatory smatra da bi tržište privatne robne marke trebalo da zavši 2017. godinu sa prodajom od 10 milijardi eura (uključujući i diskontere gdje ovi proizvodi čine 50% ukupne prodaje). Vodeći proizvodi su premijum i bioproizvodi koji zajedno ostvaruju više od 1,32 milijarde eura. Premijum segment je zabilježio vrijednosni rast od 14% i količinski od 12,4%, dok je biosegment porastao 16,1% vrijednosno i 14,4% količinski.

U Španiji, podaci Nielsena pokazuju da privatne robne marke stiču sve veći tržišni udio. Nielsen je saopćio da prodaja trgovačkih brendova u oktobru prošle godine porasla za 4,7%, u poređenju sa samo 3,7% rasta prodaje proizvođačkih brendova. Sve ukupano, FMCG kategorije su porasle za 4%, gledano godina na godinu.    

U sektoru kućne hemije i lične njege, privatne robne marke zabilježile su najveći rast od početka godine, i to kućna hemija u iznosu od 5,1%  i lična higijena u iznosu od 7%. U oba sektora, proizvođački brendovi su porasli samo za 4,5%, kada su u pitanju proizvodi kućne hemije i 0,4% kada je riječ o sredstvima za ličnu njegu. 

 


Nazad
 



 
 
 
back to top