IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 28.06.2017 || President's Club - Trening za profesionalce  |  Otvoren cm na Markalama  |  Predstavljen Coca-Colin program podrške mladih u BiH   |  Letnji Tikvešov White Chardonight party u Banja Luci  |  Veliki uspjeh vinarije Hercegovina produkt-Zlatna medalja za Charismu Blatina 2015 na Decanteru 2017  |  Održani sastanci predstavnika Konzum BiH i njegovih dobavljača  |  AC FOOD preuzeo proizvodnju branda "Tops"  |  Pravi prijatelji ne čekaju potvrdu o pročitanoj poruci ,,seen'' kako bi se vidjeli   |  Lactalis BH donirao tromjesečne zalihe mlijeka SOS Dječijim selima BiH  |  BiH na vrhu svijeta! Platinasti sjaj za Vina Zadro  |  Nova cjenovna strategija dm-a UVIJEKPOVOLJNO  |   Ne smijete se igrati s onim što vas definira  |  Nakon velike potražnje, proširena ponuda sa četiri voćna okusa Dukat Fit-a  |  NESCAFÉ Cappuccino proizvodi – u novom ruhu i s još punijim okusom  |   Coca - Cola u Bosni i Hercegovini najvaljuje strategiju ONE BRAND  |  Swity d.o.o. Gradačac: Bosanski sokovi na policama njemačkih tržnih lanaca  |  Isprobajte novi okus Sensation Europe  |  Brending konferencija u saradnji sa Kanskim lavovima predstavila najjači program do sada!  |  Uspješno realizovan najveći FMCG Summit u zemlji i regionu  |  Sve je spremno za treći FMCG Summit u Sarajevu  |   ||
   

Svijet: Uspon trgovačkih brendova

23.02.2017

Prodaja privatnih robnih marki u Italiji i Španiji raste. IRI je saopćio da je prodaja PL-a u Italiji porasla 1,7% vrednosno i 0,2% količinski, dostižući udio na tržištu od 18,5%. Prodaja u hipermarketima, supermarketima i samostalnim trgovačkim radnjama dostigla je 9,76 milijardi eura.


Organizacija The Private Brand Opservatory smatra da bi tržište privatne robne marke trebalo da zavši 2017. godinu sa prodajom od 10 milijardi eura (uključujući i diskontere gdje ovi proizvodi čine 50% ukupne prodaje). Vodeći proizvodi su premijum i bioproizvodi koji zajedno ostvaruju više od 1,32 milijarde eura. Premijum segment je zabilježio vrijednosni rast od 14% i količinski od 12,4%, dok je biosegment porastao 16,1% vrijednosno i 14,4% količinski.

U Španiji, podaci Nielsena pokazuju da privatne robne marke stiču sve veći tržišni udio. Nielsen je saopćio da prodaja trgovačkih brendova u oktobru prošle godine porasla za 4,7%, u poređenju sa samo 3,7% rasta prodaje proizvođačkih brendova. Sve ukupano, FMCG kategorije su porasle za 4%, gledano godina na godinu.    

U sektoru kućne hemije i lične njege, privatne robne marke zabilježile su najveći rast od početka godine, i to kućna hemija u iznosu od 5,1%  i lična higijena u iznosu od 7%. U oba sektora, proizvođački brendovi su porasli samo za 4,5%, kada su u pitanju proizvodi kućne hemije i 0,4% kada je riječ o sredstvima za ličnu njegu. 

 


Nazad
 



 
 
 
back to top