IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 20.10.2017 || Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |  Posjetili smo: Anuga trade meat show  |  Sarajevo Marketing Summit 2017  |  Specijalno izdanje Gorenje Retro frižidera   |  Trenuci, koje MI volimo  |  Kulin sokovi-Novi bosanskohercegovački proizvod vrhunske kvalitete  |  Nove „Maggi“ krem supe – sadrže sastojke koje znate i volite  |  Datalab slavi 20 godina od osnivanja  |  InStore BiH proslavio 10 godina postojanja i izlazak 100. InStore magazina  |   AKSA KIDS MEGA STORE U SARAJEVU OTVARA SVOJU NAJVEĆU RADNJU   |  Zlatna medalja za kvalitet Klas Jufke u inovativnom pakovanju  |  Tri zlatne medalje za kvalitet Dukat proizvoda, prvi u sektoru mljekarstva   |  ODRŽAN „PRVI SALON ŽILAVKE“ U TREBINJU  |  Implementacija mjera energijske učinkovitosti za 13 novih objekata u FBiH  |   For the Hunters noć koja prisutne nije ostavila ravnodušnim  |   ||
   

Svijet: Uspon trgovačkih brendova

23.02.2017

Prodaja privatnih robnih marki u Italiji i Španiji raste. IRI je saopćio da je prodaja PL-a u Italiji porasla 1,7% vrednosno i 0,2% količinski, dostižući udio na tržištu od 18,5%. Prodaja u hipermarketima, supermarketima i samostalnim trgovačkim radnjama dostigla je 9,76 milijardi eura.


Organizacija The Private Brand Opservatory smatra da bi tržište privatne robne marke trebalo da zavši 2017. godinu sa prodajom od 10 milijardi eura (uključujući i diskontere gdje ovi proizvodi čine 50% ukupne prodaje). Vodeći proizvodi su premijum i bioproizvodi koji zajedno ostvaruju više od 1,32 milijarde eura. Premijum segment je zabilježio vrijednosni rast od 14% i količinski od 12,4%, dok je biosegment porastao 16,1% vrijednosno i 14,4% količinski.

U Španiji, podaci Nielsena pokazuju da privatne robne marke stiču sve veći tržišni udio. Nielsen je saopćio da prodaja trgovačkih brendova u oktobru prošle godine porasla za 4,7%, u poređenju sa samo 3,7% rasta prodaje proizvođačkih brendova. Sve ukupano, FMCG kategorije su porasle za 4%, gledano godina na godinu.    

U sektoru kućne hemije i lične njege, privatne robne marke zabilježile su najveći rast od početka godine, i to kućna hemija u iznosu od 5,1%  i lična higijena u iznosu od 7%. U oba sektora, proizvođački brendovi su porasli samo za 4,5%, kada su u pitanju proizvodi kućne hemije i 0,4% kada je riječ o sredstvima za ličnu njegu. 

 


Nazad
 



 
 
 
back to top