IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 22.08.2018 || AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |   ||
   

BiH: Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“

29.05.2018
Šest domova za djecu bez roditeljskog staranja u Bosni i Hercegovini je kroz kampanju „Djeci sa ljubavlju"  dobilo donaciju vrijednu 100.000 KM.

Kupovinom brendova Ariel, Tide, Lenor, Fairy, Pampers, Always, Naturella, Gillette, Venus i Oral-B donirano je 100.000 KM mališanima koji borave u domovima za djecu bez roditeljskog staranja širom Bosne i Hercegovine. Kampanja je implementirana u svim maloprodajnim objektima u našoj zemlji, a trajala je od 01. februara do 31.marta 2018. godine.

Jedan od ciljeva kampanje je bio ukazati da su djeca jedna od najranjivijih skupina u našem društvu, a posebno djeca bez roditeljskog staranja. Pored toga želja je bila i podići svijest javnosti o potrebama djece u domovima. Djeca općenito, a posebno djeca u domovima, trebaju našu pažnju konstantno, a ne samo tokom praznika.

Željeli smo ukazati na činjenicu da je domovima u kojima borave djeca bez roditeljskog staranja potrebno sve ono što svakodnevno kupujemo za svoja domaćinstva.

Od svake kupovine proizvoda brendova  Ariel, Tide, Lenor, Fairy, Pampers, Always, Naturella, Gillette, Venus i Oral-B se odvajao određeni iznos pa su tako i građani dali svoj doprinos kampanji "Djeci sa ljubavlju”.

U dogovoru sa predstavnicima domova odlučeno je da donacije budu u robi pa su tako djeca koja borave u  domovima  dobila kvalitetne proizvode pomenutih bredova, ali i drugih potrepština (bijela tehnika, vaučeri za kupovinu prehrambenih namirnica te namještaj u skladu sa potrebama svakog doma pojedinačno).

Kampanjom "Djeci sa ljubavlju” smo pokazali da  zajedničkim snagama možemo doprinijeti kvalitetnijem životu naše djece.


Nazad
 




 
 
 
back to top