IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 12.12.2018 || Konzum akcija je najbolja reakcija na skupoću  |  Naglo skočila cijena indijskih oraha  |  Barilla najavila zdraviji namaz  |  Durex u saradnji sa RED dobrotvornom ustanovom  |  Uspješno poslovanje Mercator Grupe za devet mjeseci   |  Federacija BiH u oktobru povećala i izvoz i uvoz  |  Njemački trgovinski lanci glavni u EU, u BiH Bingo sa 19 posto  |  GEFCO se udružuje s kompanijama Actility i Wakeo  |  Treća isporuka proizvoda AC Fooda za Sjedinjene Američke Države  |  Čeka se samo dozvola: Bh. peradari ponovo u osvajanje tržišta Hrvatske  |  Nestlé u Bosni i Hercegovini za sedam godina uložio više od 200.000 EUR u edukaciju djece o pravilno  |  Fabrika duhana Sarajevo ostaje bez poznate marke cigareta  |  Black Friday i Cyber ​​Monday: Kontroverzni dani trgovačkih rasprodaja  |  Od 22. studenog Lidl stiže u još četiri grada  |  Rio Tinto i Nespresso radit će eko kapsule za kafu  |  Proizvodnja masilnovog ulja u Italiji na istorijski najnižem nivou  |  Zaštita intelektualnog vlasništva ne pokriva okus prehrambenih proizvoda - ECJ  |  Promet dionicama Fabrike duhana Sarajevo od 74 hiljade KM  |  Spar Austrija predstavio organsko pivo od hljeba  |  Mondelez pokreće inicijativu Cocoa Life u Brazilu  |   ||
   

BiH: Uspješno poslovanje Mercator Grupe za devet mjeseci

23.11.2018

U prvih devet mjeseci, Mercator grupacija je ostvarila rast prihoda od maloprodaje za 5,4 posto u odnosu na isti period prošle godine, dok je profit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porastao za 86,8 miliona eura što je za 24,7 posto više o odnosu na prošlu godinu, saopćeno je iz Mercatora.


Rezultati operativnih aktivnosti su više nego duplo bolji sa ostvarenim prometom od 35,8 miliona eura za period januar- septembar 2018. godine, što je za 21,8 miliona eura više u odnosu na prošlu godinu. Kompaniija Poslovni sistem Mercator je također zabilježila rast profita prije kamata, poreza i amortizacije i to od 56,6 miliona eura što je više za 3,5 posto u odnosu na isti period prošle godine.

Vlasnička firma Mercator grupacije je uspješno poslovala u periodu od januara do septembra, ostvarujući profit od 14,5 miliona eura.

Merkator grupacija je uspješno poslovala od januara do septembra, sa ostvarenim profitom od 8,9 miliona eura, što je rast od 19,4 miliona eura u odnosu na isti period prošle godine.

"Prihodi od operativnih aktivnosti su se znatno poboljšali i za prvih devet mjeseci 2018. godine iznosili su 35,8 miliona eura, što je poboljšanje od 21,8 miliona eura u odnosu na isti period prošle godine. Mercator grupacija je ostvarila prihode od prodaje u iznosu od 1,617.3 miliona eura što je za 1.6 posto više u odnosu na isti period u prošloj godini – izjavio je Tomislav Čizmić, predsjednik Uprave Mercator grupacije.


Nova strategija, novi koncept poslovnica, renoviranje prodajnih mjesta i poboljšana kompetitivnost usluga su pozitivno doprinijeli glavnim aktivnostima grupacije. Prihodi od maloprodaje čine 78,7 posto ukupnih prihoda. Isti prihodi su zabilježili rast od 0,5 posto u Sloveniji, državi koja je i dalje najvažnije tržište za Mercator grupaciju, u odnosu na isti period prošle godine. Rast je ostvaren pored činjenice da je zabilježen znatan pad udjela Mercatorove maloprodaje na tom tržištu. Mercator grupacija će i dalje ostati fokusirana na svoju glavnu djelatnost, a poboljšanje profitabilnosti će ostati glavni cilj.


Neto finansijski dug grupacije je iznosio 738,7 miliona eura 30. septembra 2018. godine, što je manje za 11,2 posto ili za 93.3 miliona eura u odnosu na prošlu godinu. U 2018. godini Mercator nastavlja redovno izmirivati obaveze prema poslovnim i finansijskim partnerima.


U prvih devet mjeseci ove godine, Mercator je investirao više od 19 miliona eura u stalna sredstva, dok su divesticije iznosile 17,8 miliona eura i činile su ih prodaje zgrada, postrojenja i opreme. Mercator je kupio 13 novih maloprodajnih jedinica, čime je proširio bruto maloprodajnu površinu za 6,923 metara kvadratnih. Osim toga, obavljene su sve neophodne aktivnosti za prodaju deset šoping centara u Sloveniji (proces monetizacije), i potpisan je ugovor za njihovu prodaju u oktobru tekuće godine.

Mercator ostaje fokusiran na kupce na način da će nastaviti nuditi moderno okruženje za kupovinu, bogat izbor FMCG proizvoda i poboljšan odnos između lokalnih i regionalnih dobavljača, sve u svrhu poboljšanja lokalnog i regionalnog ekonomskog razvoja.

  


Nazad
 




 
 
 
back to top