IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 26.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

BiH: Upoznajte žive enciklopedije FMCG industrije

20.03.2018

Četvrti FMCG Summit, koji će se održati 12. aprila u Hotelu Hills u Sarajevu, posjetit će mnogi istaknuti stručnjaci, a svakako se ističu dva eminentna key speakera Matthew Brown, retail futurolog Echochamber iz Velike Britanije i Jean-Jacques Vandenheede, specijalista i nekadašnji Senior Consultant (Nielsen) iz Belgije.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Matthew Brown je vlasnik londonske kreativne agencije Echochamber, koja od osnivanja 1999. godine, prati inovacije na svjetskim trgovačkim tržištima i evoluciju potrošačkih trendova. Redovan je keynote govornik na globalnim retail konferencijama, uključujući gostovanje na prošlogodišnjem prehrambenom sajmu Anuga 2017, održanom u Kelnu, također je bio govornik i na  četvrtom FMCG Summitu u Beogradu.

- Moj posao je da putujem po svijetu i promatram trgovački sektor. Za skoro 20 godina, posjetio sam sa svojom kamerom gradove i radnje širom svijeta kako bih analizirao i zabilježio iskustvo trgovaca. Dakle, moj posao je da prezentujem trendove na konferencijama i radionicama, da se konsultujem s klijentima u vezi sa specifičnim projektima i da organizujem maloprodajni safari u okviru kojeg vodim svoje klijente na ture po najboljim svjetskim trgovačkim gradovima. Stoga mi je veoma drago da sam 12. aprila u Sarajevu i da ćemo "iz prve ruke” razmijeniti znanje i iskustvo, kazao je Matthew Brown.

Jean Jacques Vandenheede je bio viši analitičar maloprodajne industrije za AC Nielsen Europe. U toj ulozi koristi sveobuhvatne resurse kompanije Nielsen na globalnoj razini, s posebnim naglaskom na Evropu kako bi se odredile promjene koje utječu na trgovinu maloprodajnim namirnicama. Nakon 41 godine s Nielsenom nastavio je biti strastven i znatiželjan u otkrivanju novih uglova i perspektive, tom fascinantnom kameleonu kojeg zovemo potrošačem.

- Na svakom tržištu postoje dobri trendovi i kompanije koje izvuku najbolje s tržišta, tako je i s bosanskohercegovačkim. Ono što je po meni najveći problem kod vas, kao i u regiji (čak i Evropi) jeste cijena. Sve aktivnosti okreću oko cijene kao najboljeg rješenja. Nazvao bih to bolešću svakog industrijskog okruženja, jer sve pokušavaju gledati sa stanovništva cijene. O tome ću detaljno govoriti na svom predavanju, rekao je Jean Jacques.

FMCG Summit, koji organizuje marketing agencije Altermedia i magazin InStore, osvrnut će se na trenutno stanje u industriji robe široke potrošnje, govorit će se o novim perspektivama, inovacijama i rješenjima koja nude bolje prodajne rezultate, kao i o razvojnim potencijalima koji mogu potaknuti snažniji rast i bolju optimizaciju troškova poslovanja.

Treba napomenuti da će vlasnici prvih 30 kotizacija, na poklon će dobiti knjigu dr Darka Vaselića „Shopper Marketing uticaj na Category Management". Autor je doktorirao na ovoj temi, koja pokazuje kako sinergija između ova dva koncepta unapređuje efektivnost, efikasnost i profitabilnost FMCG industrije. Ovim radom Vaselić je dao veliki doprinos u praksi iskoristivom znanju u oblasti FMCG industrije. 

Više informacija o programu, predavačima i kotizacijama na www.fmcg-summit.ba

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Nazad
 




 
 
 
back to top