IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.10.2018 || 55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |  ”Čovjek koji je napravio revoluciju u kompaniji Red Bull”  |  Bankrotirao nekada najveći trgovački lanac na svijetu  |  BiH veliki uvoznik piva, ali manje smo pivopije od drugih u okruženju  |  AUTO ASISTENCIJA – NAJBOLJI SAPUTNIK  |  U petak počinje 14. Međunarodni Sarajevo Wine Weekend  |  GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH  |  Sajam ‘Opens’ u Zenici okupio 283 izlagača poljoprivrednih proizvoda  |  Lidl otvorio prve trgovine u Srbiji  |  Raste interesovanje za proizvodnju krastavaca kornišona  |  Hifa Oil postala ekskluzivni zastupnik renomiranog branda Nursan Trailer  |  Trgovci odabrali top 100 proizvoda  |  Trgovinski rat učiniće svijet siromašnijim i opasnijim  |  Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH!  |  Hunt for the Perfect Taste pružio bogatstvo okusa  |  Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda  |  Uvoz hrane raste brže od izvoza  |  Stanić Beverages uložio 4 milijuna eura u liniju za punjenje PET boca u Kreševu  |   ||
   

BiH: Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani

29.05.2018

Prehrambena industrija ima veliku ulogu u stvaranju prehrambenih navika  i stoga je važno da osluškuje i odgovora na zahtjeve potrošača koji danas traže proizvode sa smanjenim udjelom šećera, soli, zasićenih masti te veće količine poželjnih namirnica kao što su vlakna, voće i povrće, vitamini i minerali. Da bi uspjeli u tome, potrebna je i šira podrška ostalih kompanija, zdravstvenih institucija i javnosti, zaključak je panela o najnovijim trendovima u svjetskoj prehrambenoj industriji, organizovanog u fabrici kompanije Nestlé u Surčinu.

 

,,Fabrika u Surčinu, dio je Nesté porodice od 2011. Velika pažnja od tada je usmjerena na modernizaciju fabrike i usklađivanje s Nestlé standardima proizvodnje, bezbijednosti na radu i zaštitu životne sredine. Od tada do danas kompanija je u postrojenja i opremu te razvoj proizvoda uložila više od 12,5 miliona eura, fabrika je proizvela više od 55.000 tona proizvoda, a u njoj je kreirano 2.100 recepata u okviru kulinarskog, konditorskog i portfolija pića. Fabrika u Surčinu trenutno, osim što visokokvalitetnim proizvodima opslužuje 22 miliona ljudi iz regije Adriatic, izvozi i na tržišta Austrije, Njemačke, Baltičkih zemalja s planovima za daljnje širenje izvoza. Tvornica od ukupne proizvodnje izvozi 50 posto proizvoda,’’ istakla je Tanja Žigić, menadžer Nestlé fabrike, Surčin.

Tvornica, trenutno, većinskim dijelom proizvodi proizvode iz Nestlé kulinarskog asortimana – THOMY majoneze, MAGGI i C supe, Začin C te je u potpunosti prilagođena da prati Nestlé u nastojanjima da kreira zdravije i ukusnije proizvode.  Kao jedna od javnih obaveza kompanije je i da do 2020. godine cjelokupan kulinarski asortiman uskladi sa konceptom „Jednostavno dobro", koji podrazumijeva da proizvodi sadrže samo jednostavne sastojke koje potrošači prepoznaju i vole, poput onih koje mogu da nađu u svom kuhinjskom ormariću.

Nastavljamo s unapređenjem Nestlé kulinarskog asortimana supa i majoneza, a cilj je unaprijediti cijeli kulinarski asortiman do 2020. godine. Do sada smo renovirali  80 posto kulinarskog asortimana dostupnog u regiji  i obavezali se da će do 2020. godine svi naši MAGGI i C proizvodi pored smanjenja udjela soli, šećera i zasićenih masnih kiselina biti bez vještačkih boja, a s povećavanom količinom cjelovitih žitarica, povrća, mahunarki i sjemenki. Time želimo da pružimo inspiraciju potrošačima za ukusnija i zdravija jela," rekla je Renata Matusinović, izvršna direktorka divizije Hrana za jugoistočnu Europu kompanije Nestlé.

Pored poboljšanja proizvoda Nestlé doprinosi i razvoju lokalne zajednice koz saradnje sa stručnom zajednicom, partnerima, a sve kako bi educirala potrošače o pravilnoj prehrani.

,,S ponosom možemo reći da u saradnji s Atletskim savezom BiH već šest godina realiziramo program  „Zdravo”, u okviru kojeg je više od 7.500 đaka sedmih razreda u Bosni i Hercegovini učilo o značaju pravilne ishrane i redovne fizičke aktivnosti. Dodatno, pomažemo lokalnim zajednicama kroz zapošljavanje i osposobljavanje mladih do 30 godina za tržište rada, a u posljednje tri godine u regiji smo zaposlili 117 mladih. Redovno radimo sa oko 7.500 zdravstvenih radnika iz regije tokom godine, s kojima dijelimo najnovija naučna saznanja o prehrani,’’ poručila je  Jana Mihailova, regionalna direktorica za tržišta jugoistočne Europe kompanije Nestlé.

Petar Veselinov, direktor prodaje i nabave kompanije Geneza, glavnog lokalnog snabdjevača sušenog povrća i začina tvornice Surčin za kulinarski asortiman izjavio je kako s 20 posto svoje ukupne proizvodnje opskrbljuje tvornicu proizvodima:,,Geneza posjeduje certificate  ISO 22000, HCCP, GMP, Smeta i Sedex, Košer i Halal, što je kompaniji poput Nestléa iznimno bitno. Trenutno smo u procesu dobijanja certifikata organske proizvodnje. Sve ovo doprinosi maksimalnoj garanciji bezbijednosti proizvoda kao te proizvodnji zdrave hrane i ovo je najjača karika koja nas povezuje u lancu proizvodnje „od njive do trpeze".

Na paneli su učestvovale i Nevena Obradović prehrambeni tehnolog tvornice Surčin, koja je istakla da je za kreiranje novog proizvoda potrebno od sedam mjeseci do jedne godine te Koraljka Novina Brkić, Nestlé nutricionistica koja se osvrnula na budućnost hrane:,,Tri su velika smijera koja utječu na ono šta ćemo jesti u budućnosti – sve veće razumijevanje veze između hrane i genetike, veća povezanost medicine i hrane u smislu prevencije, koja vodi prema personaliziranoj prehrani  te inovacije u tehnologijama proizvodnje, ali i sastojcima kao što su zamjene za sol i šećer. Nestlé na svim pomenutim područjima ima itekako šta reći, jer smo oduvijek bili pioniri u području prehrane, nutricionizma i tehnologije.’’

S najvećom naučno-istračivačkom mrežom u prehrambenoj inustriji Nestlé ima ekspertizu o hrani te će i dalje nastaviti stvarati proizvode koji odgovaraju na želje i preferencije potrošača, a sve kako bi doprinijeli da budu sretni i zdraviji.


Nazad
 




 
 
 
back to top