IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 10.12.2018 || asHE12435Hp  |  Naglo skočila cijena indijskih oraha  |  Barilla najavila zdraviji namaz  |  Durex u saradnji sa RED dobrotvornom ustanovom  |  Uspješno poslovanje Mercator Grupe za devet mjeseci   |  Federacija BiH u oktobru povećala i izvoz i uvoz  |  Njemački trgovinski lanci glavni u EU, u BiH Bingo sa 19 posto  |  GEFCO se udružuje s kompanijama Actility i Wakeo  |  Treća isporuka proizvoda AC Fooda za Sjedinjene Američke Države  |  Čeka se samo dozvola: Bh. peradari ponovo u osvajanje tržišta Hrvatske  |  Nestlé u Bosni i Hercegovini za sedam godina uložio više od 200.000 EUR u edukaciju djece o pravilno  |  Fabrika duhana Sarajevo ostaje bez poznate marke cigareta  |  Black Friday i Cyber ​​Monday: Kontroverzni dani trgovačkih rasprodaja  |  Od 22. studenog Lidl stiže u još četiri grada  |  Rio Tinto i Nespresso radit će eko kapsule za kafu  |  Proizvodnja masilnovog ulja u Italiji na istorijski najnižem nivou  |  Zaštita intelektualnog vlasništva ne pokriva okus prehrambenih proizvoda - ECJ  |  Promet dionicama Fabrike duhana Sarajevo od 74 hiljade KM  |  Spar Austrija predstavio organsko pivo od hljeba  |  Mondelez pokreće inicijativu Cocoa Life u Brazilu  |   ||
   

BiH: Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda

08.10.2018

Više od 50.000 proizvoda nude proizvođači i distributeri u otprilike 50 različitih kategorija. Kad se napravi poređenje između ponude i potražnje, ponuda je veća i do 100 puta od potražnje. Važno je birati proizvode koji zadovoljavaju potrebe potrošača cjenovno, kvalitetom, ali i proizvode koji izazivaju najljepšu emociju. Ljubav prema hrani i osjećaj topline doma upotpunjuju proizvodi koji su dio našeg svakodnevnog života.


Drugu godinu zaredom u BiH se bira 100 brendova koje svaka bolje snabdjevena trgovina mora imati na svojim policama.

Izgradnja brenda je najbolji način da neki proizvod stvori razliku u odnosu na konkurentne proizvode koji za vrijednost imaju samo nisku cijenu. Potrošač je u fokusu svih sudionika u lancu proizvodnje i plasmana proizvoda, a ovaj projekat je način da se brend nametne i postane i ostane obavezan asortiman prodajnih objekata širom BiH, kako bi što lakše bio dostupan potrošaču. Put kojim prolazi proizvod da bi postao brend je jako težak i veoma skup. Da je proizvod postao brend ovisi o potrošaču, ali i o trgovcu koji je u stalnoj komunikaciji sa svojim kupcima i on najbolje zna šta to njima treba.

Izbor trgovaca koji će se proizvodi naći na polici je itekako važan jer je u trenutnim odnosima unutar industrije trgovac taj koji je najznačajniji i kod koga se klatno moći trenutno nalazi.

Istraživačka agencija Nielsen, koja na tržištu BiH djeluje od 2006. godine, predložila je skoro 400 brendova, za koje su putem online upitnika glasali trgovci iz BiH, a In Store magazin je organizovao izbor top 100 proizvoda. U utorak 9.10.2018. u hotelu Holiday održat će se svečana promocija i proglašenje TOP 100 brendova koji su MUST HAVE u sezoni 2018./2019. Samom eventu prisustovat će predstavnici najvećih trgovaca iz BiH i kompanija čiji brendovi su izabrani. 
Koji je to 100 brendova ponijelo titulu "Must Have" saznat ćemo devetog oktobra.


Nazad
 




 
 
 
back to top