IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 23.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

BiH: Trenuci, koje MI volimo

04.10.2017

Kao trendseter na području njege i ljepote, kompanija dm i ove jeseni, u okviru dm look kampanje, donosi mnoštvo savjeta, preporuka i noviteta koji će zasigurno biti inspiracija mnogim damama. Zaštitna lica kampanje su poznate bh. blogerice Mia Kozo (@miakozo) za Deborah Milano, Iman Karović (@iman.karovic) za L'Oréal Paris, Erna Saljević (@divaisback) za Max Factor, Selma Aganagić – Gabela (@simply.selma) za trend IT UP, Ajla Hodžić (@ma_petite_blog) za Rimmel Londnon i Hana Velagić (@hanaluuluu) za Maybelline. Kampanjom Trenuci, koje MI volimo kompanija dm želi potaći žene da se prisjete lijepih trenutaka iz prošlosti koje su obilježili omiljeni proizvodi make up-a. A tih posebnih trenutaka prisjetile su se i bh. blogerice, bilo da se radi o prvom izlasku s dečkom na kojem su nosile omiljeni ruž za usne ili rumenilo koje im je mama nanosila dok su bile male. Uz to, blogerice su podijelile i svoje savjete i trikove za nanošenje make up proizvoda.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

„Da bi vaše usne izgledale punije i seksipilnije moj savjet je da primjenite apsolutni trend, a to su ombre lips. Koristite dvije nijanse ruža. Tamniju nanesite na kraj usana, a svjetliju nijansu na unutrašnjost", preporučila nam je Mia Kozo i dodala kako, nakon što je otkrila dugotrajan ruž za usne, više ne mora birati između poljupca i make up-a.

 „Primjenom savjeta blogerica neka trenuci koje volite budu dio uspomena kada ste, noseći svoj omiljeni ruž ili drugi make up proizvod, bile voljene, sretne, uspješne i zadovoljne. Dopustite da vas naše blogerice inspirišu svojim pričama te uz sniženja u dm prodavnicama odaberite svoj omiljeni make up proizvod i kreirajte look za pamćenje" poručila je Admira Isaković, članica Uprave dm-a.

Savjete blogerica kao i njihove emotivne trenutke na koje ih podsjeća njima omiljeni make up proizvod možete pronaći na dm online kanalima, a kako bi uvijek bile spremne za trenutke koje želite pamtiti, kompanija dm vam, od 4.10. do 31.10., za kupovinu odabranih make up proizvoda i proizvoda za njegu lica u iznosu od 35 KM ili više, poklanja Power for Beauties – prenosni punjač za mobitel.

 

 



Nazad
 




 
 
 
back to top