IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 12.12.2018 || Konzum akcija je najbolja reakcija na skupoću  |  Naglo skočila cijena indijskih oraha  |  Barilla najavila zdraviji namaz  |  Durex u saradnji sa RED dobrotvornom ustanovom  |  Uspješno poslovanje Mercator Grupe za devet mjeseci   |  Federacija BiH u oktobru povećala i izvoz i uvoz  |  Njemački trgovinski lanci glavni u EU, u BiH Bingo sa 19 posto  |  GEFCO se udružuje s kompanijama Actility i Wakeo  |  Treća isporuka proizvoda AC Fooda za Sjedinjene Američke Države  |  Čeka se samo dozvola: Bh. peradari ponovo u osvajanje tržišta Hrvatske  |  Nestlé u Bosni i Hercegovini za sedam godina uložio više od 200.000 EUR u edukaciju djece o pravilno  |  Fabrika duhana Sarajevo ostaje bez poznate marke cigareta  |  Black Friday i Cyber ​​Monday: Kontroverzni dani trgovačkih rasprodaja  |  Od 22. studenog Lidl stiže u još četiri grada  |  Rio Tinto i Nespresso radit će eko kapsule za kafu  |  Proizvodnja masilnovog ulja u Italiji na istorijski najnižem nivou  |  Zaštita intelektualnog vlasništva ne pokriva okus prehrambenih proizvoda - ECJ  |  Promet dionicama Fabrike duhana Sarajevo od 74 hiljade KM  |  Spar Austrija predstavio organsko pivo od hljeba  |  Mondelez pokreće inicijativu Cocoa Life u Brazilu  |   ||
   

BiH: Treća isporuka proizvoda AC Fooda za Sjedinjene Američke Države

21.11.2018

Među brendovima koji se mogu naći na policama većih trgovačkih lanaca, pored Topsa tu su i novi proizvodi poput čajnih kolutića, kafe Emine mljevene na kamenim mlinovima ali i kiselog programa.


U 2018. godini kompanija AC Food treći put, na zahtjev kupca, šalje svoje proizvode i dobro poznate brendove na tržište Sjedinjenih Američkih Država.

Među brendovima koji se mogu naći na policama većih trgovačkih lanaca, pored Topsa tu su i novi proizvodi poput čajnih kolutića, kafe Emine mljevene na kamenim mlinovima ali i kiselog programa za kojeg vlada veliko interesovanje. Iz kompanije AC Food ističu da su reakcije kupca odlične jer su prepoznali da se radi o proizvodima koji imaju potencijala i koji na tom tržištu nemaju slične konkurencije.


„ Imamo povratne informacije koje se odnose na veliko zadovoljstvo potrošača u Sjedinjenim Američkim Državama. Kupac je prezadovoljan kvalitetom naših proizvoda koji zadovoljavaju sve standarde. Naši brendovi pozicionirani su na police velikog broja prodajnih objekata. Tržište nam je otvoreno i napravili smo sistem izvoza koji u cijelosti funkcioniše pouzdano. U narednom periodu planiramo novu isporuku većih količina. Sretni smo zbog činjenice da su kupci i potrošači prepoznali neprikosnoven kvalitet i da su reakcije više nego pozitivne. " – ističe Ševal Delić, direktor kompanije AC Food.


Osim SAD-a, AC Food izvozi u još u Hrvatsku, Irak, Srbiju, na Kosovo, Crnu Goru, Makedoniju, Australiju, Sloveniju i Austriju.


Nazad
 




 
 
 
back to top