IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 25.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

BiH: Tops na tržištu Švedske

16.03.2018

Agrokomercov brend Tops velikokladuške prehrambene industrije AC FOOD ušao je na tržište Švedske. Prve količine ovog najpoznatijeg bosanskohercegovačkog biskvita već se nalaze na policama švedskih trgovina i većih trgovačkih lanaca City Gross i Orient Hus. Rezultat je ovo ekskluzivne saradnje koja je ostvarena sa distributerom Plivit Trade AB Sweden.

Švedska je još jedno novo tržište koje smo otvorili u posljednjih devet mjeseci od kako smo preuzeli proizvodnju i plasman branda Tops. Prethodno smo testirali tržište i zapravo je to taj ukus koji su švedski kupci tražili. Prve reakcije kupaca su izvanredne, i uvjereni smo da ćemo i na tržištu Švedske postići značajan uspjeh. Zanimljivo je da bez obzira na različitosti tržišta, i očekivanja kada se radi o ukusima, Tops na jednostavan način povezuje ljude. Svjesni smo ovih prednosti, zato nastavljamo sa internacionalnom ekspanzijom našeg branda, navodi se u saopćenju za javnost kompanije AC FOOD u kojoj se proizvode Agrokomercovi brandovi u Velikoj Kladuši.

Švedska je deseto po redu strano tržište na koje je plasiran Tops. Uz Švedsku Tops se izvozi još u Sloveniju, SAD, Hrvatsku, Irak, Srbiju, na Kosovo, u Crnu Goru, Makedoniju i Austriju.  

Imamo velika očekivanja kada je riječ o Topsu. U našoj zaista izvrsnoj ponudi koju nudimo na švedskom tržištu nedostajao nam je jedan ovakav kvalitetan brand. Nadam se da ćemo sa ulaskom Topsa na tržište Švedske otvoriti jedno novo poglavlje plasmana ovog poznatog branda u ovom dijelu Evrope, izjavio je jedan od vlasnika i zamjenik direktora kompanije Plivit Trade AB, Amir Golalić.

Plivit Trade AB osnovan je 1998. u švedskom gradu Västervik. Prve godine poslovanja kompanija je ostvarila prihode od 6 miliona švedskih kruna. U posljednjih 20 godina kompanija je narasla u Grupu sa godišnjim prihodom od 200 miliona švedskih kruna,  sa čitavim nizom podružnica u Jugoistočnoj Evropi, te poslovanjem koje je prošireno sa uvoza i prodaje na proizvodnju. Plivit Trade je ekskluzivni zastupnik na švedskom tržištu poznatih regionalnih brandova sa Balkana.


Nazad
 




 
 
 
back to top