IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 20.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

BiH: Sve je spremno za treći FMCG Summit u Sarajevu

26.04.2017

Nakon uspješno realizovana dva FMCG Summita, sutra, 27. aprila, u Kongresnom centru Hotela Hills održat će se treći, najveći Summit o industriji roba široke potrošnje u zemlji i regiji, a u orgnaizaciji In Store Magazina i In Akademije.

Centralna tema ovogodišnje konferencije je ''Preokret u FMCG industriji''.

Jesmo li spremni za novo doba, inovacije i digitalizaciju u industriji koja se mijenja iz dana u dan?

O tome i o temama koje će zasigirno otvoriti vrata budućnosti FMCG industrije govorit će eminentni govornici i stručnjaci: Amir Tobudić (Carlsberg), Nedžad Biberović (Mesna industrija Ovako), Andrej Bele (Atlantic Grupa), Ermin Šabanović (Henkel), Darko Vaselić (Johnson&Johnson), Ismir Omeragić (Valicon), Berislav Znidarčić (Nielsen), Dragan Vojvodić (CEO, Sandler Training), Julijan Komšić (Ipsos), Gordana Kadoić (Adria Corporate Education), Tarik Širbegović (Silk Trade) i Simona Korošec Lavrić (Poslovno i finansijsko savjetovanje).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Očekuje se preko 350 učesnika, koji će imati priliku da čuju vječito aktuelna pitanja koja „muče" trgovce, proizvođače i distributere: pregovori, ulistavanje i promocije. Stare teme, obrađene iz novog ugla, sa prijedlozima rješenja.

Također, bit će prikazani primjeri dobrih praksi kompanija koje uspješno sarađuju sa svojim partnerima. Bit će tu i istraživanja o izazovima sa kojima se susreću trgovci i proizvođači uslijed promjena u kupovnim navikama potrošača.

Generalni pokrovitelj Summita je Mesna industrija Ovako, veliki sponzor je kompanija Bingo, oficijelno vozilo Summita je Volvo, dok su sponzori segmenata Klas,Podravka, Menprom,Black’n’Easy, LRC Inkasso,Meggle, Argeta, Sprind, Sarajevski kiseljak, Ledo,Carlsberg, Sberbank. Podrška koncepta: For The Hunters.

Medijski sponzori su: Business Magazine, Akta.ba, Ladies In Magazine, OBN TV, Klix.ba, Hayat TV, Banke i Biznis Magazin, RTV USK, Faktor, TotalMedia, IN Store, IN Horeca, Geneco, Led Media, Medijska fasada SCC, Card Print, Oslobođenje, Face TV, RSG Radio, ATV, Pink BH, Ekskluziva.ba, Blow up.

Više informacija o programu, predavačima i konferenciji saznajte na www.fmcg-summit.ba

 


Nazad
 



 
 
 
back to top