IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 18.10.2017 || Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |  Posjetili smo: Anuga trade meat show  |  Sarajevo Marketing Summit 2017  |  Specijalno izdanje Gorenje Retro frižidera   |  Trenuci, koje MI volimo  |  Kulin sokovi-Novi bosanskohercegovački proizvod vrhunske kvalitete  |  Nove „Maggi“ krem supe – sadrže sastojke koje znate i volite  |  Datalab slavi 20 godina od osnivanja  |  InStore BiH proslavio 10 godina postojanja i izlazak 100. InStore magazina  |   AKSA KIDS MEGA STORE U SARAJEVU OTVARA SVOJU NAJVEĆU RADNJU   |  Zlatna medalja za kvalitet Klas Jufke u inovativnom pakovanju  |  Tri zlatne medalje za kvalitet Dukat proizvoda, prvi u sektoru mljekarstva   |  ODRŽAN „PRVI SALON ŽILAVKE“ U TREBINJU  |  Implementacija mjera energijske učinkovitosti za 13 novih objekata u FBiH  |   For the Hunters noć koja prisutne nije ostavila ravnodušnim  |   ||
   

BiH: Sve je spremno za treći FMCG Summit u Sarajevu

26.04.2017

Nakon uspješno realizovana dva FMCG Summita, sutra, 27. aprila, u Kongresnom centru Hotela Hills održat će se treći, najveći Summit o industriji roba široke potrošnje u zemlji i regiji, a u orgnaizaciji In Store Magazina i In Akademije.

Centralna tema ovogodišnje konferencije je ''Preokret u FMCG industriji''.

Jesmo li spremni za novo doba, inovacije i digitalizaciju u industriji koja se mijenja iz dana u dan?

O tome i o temama koje će zasigirno otvoriti vrata budućnosti FMCG industrije govorit će eminentni govornici i stručnjaci: Amir Tobudić (Carlsberg), Nedžad Biberović (Mesna industrija Ovako), Andrej Bele (Atlantic Grupa), Ermin Šabanović (Henkel), Darko Vaselić (Johnson&Johnson), Ismir Omeragić (Valicon), Berislav Znidarčić (Nielsen), Dragan Vojvodić (CEO, Sandler Training), Julijan Komšić (Ipsos), Gordana Kadoić (Adria Corporate Education), Tarik Širbegović (Silk Trade) i Simona Korošec Lavrić (Poslovno i finansijsko savjetovanje).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Očekuje se preko 350 učesnika, koji će imati priliku da čuju vječito aktuelna pitanja koja „muče" trgovce, proizvođače i distributere: pregovori, ulistavanje i promocije. Stare teme, obrađene iz novog ugla, sa prijedlozima rješenja.

Također, bit će prikazani primjeri dobrih praksi kompanija koje uspješno sarađuju sa svojim partnerima. Bit će tu i istraživanja o izazovima sa kojima se susreću trgovci i proizvođači uslijed promjena u kupovnim navikama potrošača.

Generalni pokrovitelj Summita je Mesna industrija Ovako, veliki sponzor je kompanija Bingo, oficijelno vozilo Summita je Volvo, dok su sponzori segmenata Klas,Podravka, Menprom,Black’n’Easy, LRC Inkasso,Meggle, Argeta, Sprind, Sarajevski kiseljak, Ledo,Carlsberg, Sberbank. Podrška koncepta: For The Hunters.

Medijski sponzori su: Business Magazine, Akta.ba, Ladies In Magazine, OBN TV, Klix.ba, Hayat TV, Banke i Biznis Magazin, RTV USK, Faktor, TotalMedia, IN Store, IN Horeca, Geneco, Led Media, Medijska fasada SCC, Card Print, Oslobođenje, Face TV, RSG Radio, ATV, Pink BH, Ekskluziva.ba, Blow up.

Više informacija o programu, predavačima i konferenciji saznajte na www.fmcg-summit.ba

 


Nazad
 



 
 
 
back to top