IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 18.12.2017 || Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca  |  Novi izgled dm prodavnice u sarajevskom naselju Stup   |  Pivarstvo za bolje danas i sutra  |  dm beauty academy  |  Sedmi „King Partner Days 2017“ okupili više od 200 učesnika   |  Johnson&Johnson i SOS Dječija sela zajedno provode program "Zdravlje je za svakog”  |   Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije  |  Novi partneri Pika Kartica programa lojalnosti – INA i Energopetrol  |   DERBY BANANA ZA AKTIVAN, ZDRAV I SREĆAN DAN  |  Kupci nagradili dm sa izuzetnim porastom prometa od 14%  |  Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |   ||
   

BiH: Sve je spremno za treći FMCG Summit u Sarajevu

26.04.2017

Nakon uspješno realizovana dva FMCG Summita, sutra, 27. aprila, u Kongresnom centru Hotela Hills održat će se treći, najveći Summit o industriji roba široke potrošnje u zemlji i regiji, a u orgnaizaciji In Store Magazina i In Akademije.

Centralna tema ovogodišnje konferencije je ''Preokret u FMCG industriji''.

Jesmo li spremni za novo doba, inovacije i digitalizaciju u industriji koja se mijenja iz dana u dan?

O tome i o temama koje će zasigirno otvoriti vrata budućnosti FMCG industrije govorit će eminentni govornici i stručnjaci: Amir Tobudić (Carlsberg), Nedžad Biberović (Mesna industrija Ovako), Andrej Bele (Atlantic Grupa), Ermin Šabanović (Henkel), Darko Vaselić (Johnson&Johnson), Ismir Omeragić (Valicon), Berislav Znidarčić (Nielsen), Dragan Vojvodić (CEO, Sandler Training), Julijan Komšić (Ipsos), Gordana Kadoić (Adria Corporate Education), Tarik Širbegović (Silk Trade) i Simona Korošec Lavrić (Poslovno i finansijsko savjetovanje).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Očekuje se preko 350 učesnika, koji će imati priliku da čuju vječito aktuelna pitanja koja „muče" trgovce, proizvođače i distributere: pregovori, ulistavanje i promocije. Stare teme, obrađene iz novog ugla, sa prijedlozima rješenja.

Također, bit će prikazani primjeri dobrih praksi kompanija koje uspješno sarađuju sa svojim partnerima. Bit će tu i istraživanja o izazovima sa kojima se susreću trgovci i proizvođači uslijed promjena u kupovnim navikama potrošača.

Generalni pokrovitelj Summita je Mesna industrija Ovako, veliki sponzor je kompanija Bingo, oficijelno vozilo Summita je Volvo, dok su sponzori segmenata Klas,Podravka, Menprom,Black’n’Easy, LRC Inkasso,Meggle, Argeta, Sprind, Sarajevski kiseljak, Ledo,Carlsberg, Sberbank. Podrška koncepta: For The Hunters.

Medijski sponzori su: Business Magazine, Akta.ba, Ladies In Magazine, OBN TV, Klix.ba, Hayat TV, Banke i Biznis Magazin, RTV USK, Faktor, TotalMedia, IN Store, IN Horeca, Geneco, Led Media, Medijska fasada SCC, Card Print, Oslobođenje, Face TV, RSG Radio, ATV, Pink BH, Ekskluziva.ba, Blow up.

Više informacija o programu, predavačima i konferenciji saznajte na www.fmcg-summit.ba

 


Nazad
 



 
 
 
back to top