IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 23.08.2017 || Implementacija mjera energijske učinkovitosti za 13 novih objekata u FBiH  |   For the Hunters noć koja prisutne nije ostavila ravnodušnim  |  Jägerov ledeno hladni spektakl u Domu Mladih!  |  Sarajevski kiseljak na novom tržištu Bliskog Istoka  |  Ruža Tomić Fontana nova direktorica Coca-Cole HBC u Sloveniji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini  |  Sarajevsko uz Letu Štuke predstavilo program Sarajevsko After Film  |  DAIKIN – pouzdan partner za zdravu klimatizaciju  |  S ljetom i žarkim suncem najbolje hladi Jana Ice Tea  |   Nove kafe za vruće ljetne dane – NESCAFÉ 3u1 Frappe i NESCAFÉ 3u1 kokos   |  Znate li zašto je zova najpopularnija biljka Europe?  |  President's Club - Trening za profesionalce  |  Otvoren cm na Markalama  |  Predstavljen Coca-Colin program podrške mladih u BiH   |  Letnji Tikvešov White Chardonight party u Banja Luci  |  Veliki uspjeh vinarije Hercegovina produkt-Zlatna medalja za Charismu Blatina 2015 na Decanteru 2017  |  Održani sastanci predstavnika Konzum BiH i njegovih dobavljača  |  AC FOOD preuzeo proizvodnju branda "Tops"  |  Pravi prijatelji ne čekaju potvrdu o pročitanoj poruci ,,seen'' kako bi se vidjeli   |  Lactalis BH donirao tromjesečne zalihe mlijeka SOS Dječijim selima BiH  |  BiH na vrhu svijeta! Platinasti sjaj za Vina Zadro  |   ||
   

BiH: Sve je spremno za treći FMCG Summit u Sarajevu

26.04.2017

Nakon uspješno realizovana dva FMCG Summita, sutra, 27. aprila, u Kongresnom centru Hotela Hills održat će se treći, najveći Summit o industriji roba široke potrošnje u zemlji i regiji, a u orgnaizaciji In Store Magazina i In Akademije.

Centralna tema ovogodišnje konferencije je ''Preokret u FMCG industriji''.

Jesmo li spremni za novo doba, inovacije i digitalizaciju u industriji koja se mijenja iz dana u dan?

O tome i o temama koje će zasigirno otvoriti vrata budućnosti FMCG industrije govorit će eminentni govornici i stručnjaci: Amir Tobudić (Carlsberg), Nedžad Biberović (Mesna industrija Ovako), Andrej Bele (Atlantic Grupa), Ermin Šabanović (Henkel), Darko Vaselić (Johnson&Johnson), Ismir Omeragić (Valicon), Berislav Znidarčić (Nielsen), Dragan Vojvodić (CEO, Sandler Training), Julijan Komšić (Ipsos), Gordana Kadoić (Adria Corporate Education), Tarik Širbegović (Silk Trade) i Simona Korošec Lavrić (Poslovno i finansijsko savjetovanje).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Očekuje se preko 350 učesnika, koji će imati priliku da čuju vječito aktuelna pitanja koja „muče" trgovce, proizvođače i distributere: pregovori, ulistavanje i promocije. Stare teme, obrađene iz novog ugla, sa prijedlozima rješenja.

Također, bit će prikazani primjeri dobrih praksi kompanija koje uspješno sarađuju sa svojim partnerima. Bit će tu i istraživanja o izazovima sa kojima se susreću trgovci i proizvođači uslijed promjena u kupovnim navikama potrošača.

Generalni pokrovitelj Summita je Mesna industrija Ovako, veliki sponzor je kompanija Bingo, oficijelno vozilo Summita je Volvo, dok su sponzori segmenata Klas,Podravka, Menprom,Black’n’Easy, LRC Inkasso,Meggle, Argeta, Sprind, Sarajevski kiseljak, Ledo,Carlsberg, Sberbank. Podrška koncepta: For The Hunters.

Medijski sponzori su: Business Magazine, Akta.ba, Ladies In Magazine, OBN TV, Klix.ba, Hayat TV, Banke i Biznis Magazin, RTV USK, Faktor, TotalMedia, IN Store, IN Horeca, Geneco, Led Media, Medijska fasada SCC, Card Print, Oslobođenje, Face TV, RSG Radio, ATV, Pink BH, Ekskluziva.ba, Blow up.

Više informacija o programu, predavačima i konferenciji saznajte na www.fmcg-summit.ba

 


Nazad
 



 
 
 
back to top