IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 17.10.2018 || Bankrotirao nekada najveći trgovački lanac na svijetu  |  BiH veliki uvoznik piva, ali manje smo pivopije od drugih u okruženju  |  AUTO ASISTENCIJA – NAJBOLJI SAPUTNIK  |  U petak počinje 14. Međunarodni Sarajevo Wine Weekend  |  GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH  |  Sajam ‘Opens’ u Zenici okupio 283 izlagača poljoprivrednih proizvoda  |  Lidl otvorio prve trgovine u Srbiji  |  Raste interesovanje za proizvodnju krastavaca kornišona  |  Hifa Oil postala ekskluzivni zastupnik renomiranog branda Nursan Trailer  |  Trgovci odabrali top 100 proizvoda  |  Trgovinski rat učiniće svijet siromašnijim i opasnijim  |  Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH!  |  Hunt for the Perfect Taste pružio bogatstvo okusa  |  Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda  |  Uvoz hrane raste brže od izvoza  |  Stanić Beverages uložio 4 milijuna eura u liniju za punjenje PET boca u Kreševu  |  U Stocu svečano otvoren 11. po redu sajam Hercegovački plodovi Mediterana  |  Cedevita dobila koncesiju na vodu  |  “Jeste li spremni za marketing (R)evoluciju”  |  Atlantic Grupa uzor u upravljanju ljudskim potencijalom  |   ||
   

BiH: Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit

09.04.2018

Organizatori naglašavaju da će ovogodišnji samit biti jedan od najvećih stručnih događaja u BiH i regiji, sa izuzetno jakim programom i najutjecajnijim stručnjacima iz oblasti FMCG industrije.

Sve je spremno za veliki događaj iz industrije roba široke potrošnje. Organizatori 4. Sarajevo FMCG Summita, koji će se održati u četvrtak, 12. aprila, u Hotelu Hills u Sarajevu, naglašavaju da će ovogodišnji samit biti jedan od najvećih stručnih događaja u BiH i regiji, sa izuzetno jakim programom i najutjecajnijim stručnjacima iz oblasti FMCG industrije.

Jedan od njih je svakako i Emir Hrković iz Atlantic Grupe koji nam dolazi iz daleke Rusije, a koji će predavati na temu: "Kako može FMCG brend uspjeti na tržištima CIS”.

U prezentaciji ćemo upoznati više od 20 godina iskustva rada na tržištima Rusije i nekadašnje Ruske federacije. Vidjet ćemo koji su najbitniji faktori, da bi FMCG brend uspio na tim tržištima. Kako je DonatMg izborio poziciju jednaku poziciji Evian ili kako je Argeta uspjela na području gdje potrošači nisu imali navike uživati paštetu i hljeb? Dobit ćemo i savjete kako može brend iz naših područja, sa ograničenim resursima, uspjeti na tim tržištima. Svakako uz jasan fokusi samopouzdanje koje je neophodno za uspjeh svakog brenda. Vidjet ćemo i kako možemo koristiti infrastrukturu i znanje koje je izgradila Atlantic Grupa na tim tržištima. Svakako izuzetno interesantno i korisno za sve one koji žele biti još uspješniji van BiH.

Nakon njegovog predavanja, održat će se i radni sastanak sa sudionicima samita na temu "Kako osvojiti Rusiju kvalitetnim bh. proizvodima?”

Radnom sastanku mogu prisustvovati predstavnici svih kompanija koje učestvuju na samitu, a koje imaju interes prodaje svojih brendova na ruskom tržištu. Razgovor će voditi Ambasador BiH u Rusiji Mustafa Mujezinović, a sudjelovanje su potvrdile kompanije koje već danas izvoze na rusko tržište.

 


Nazad
 




 
 
 
back to top