IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 12.12.2018 || Konzum akcija je najbolja reakcija na skupoću  |  Naglo skočila cijena indijskih oraha  |  Barilla najavila zdraviji namaz  |  Durex u saradnji sa RED dobrotvornom ustanovom  |  Uspješno poslovanje Mercator Grupe za devet mjeseci   |  Federacija BiH u oktobru povećala i izvoz i uvoz  |  Njemački trgovinski lanci glavni u EU, u BiH Bingo sa 19 posto  |  GEFCO se udružuje s kompanijama Actility i Wakeo  |  Treća isporuka proizvoda AC Fooda za Sjedinjene Američke Države  |  Čeka se samo dozvola: Bh. peradari ponovo u osvajanje tržišta Hrvatske  |  Nestlé u Bosni i Hercegovini za sedam godina uložio više od 200.000 EUR u edukaciju djece o pravilno  |  Fabrika duhana Sarajevo ostaje bez poznate marke cigareta  |  Black Friday i Cyber ​​Monday: Kontroverzni dani trgovačkih rasprodaja  |  Od 22. studenog Lidl stiže u još četiri grada  |  Rio Tinto i Nespresso radit će eko kapsule za kafu  |  Proizvodnja masilnovog ulja u Italiji na istorijski najnižem nivou  |  Zaštita intelektualnog vlasništva ne pokriva okus prehrambenih proizvoda - ECJ  |  Promet dionicama Fabrike duhana Sarajevo od 74 hiljade KM  |  Spar Austrija predstavio organsko pivo od hljeba  |  Mondelez pokreće inicijativu Cocoa Life u Brazilu  |   ||
   

BiH: Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit

09.04.2018

Organizatori naglašavaju da će ovogodišnji samit biti jedan od najvećih stručnih događaja u BiH i regiji, sa izuzetno jakim programom i najutjecajnijim stručnjacima iz oblasti FMCG industrije.

Sve je spremno za veliki događaj iz industrije roba široke potrošnje. Organizatori 4. Sarajevo FMCG Summita, koji će se održati u četvrtak, 12. aprila, u Hotelu Hills u Sarajevu, naglašavaju da će ovogodišnji samit biti jedan od najvećih stručnih događaja u BiH i regiji, sa izuzetno jakim programom i najutjecajnijim stručnjacima iz oblasti FMCG industrije.

Jedan od njih je svakako i Emir Hrković iz Atlantic Grupe koji nam dolazi iz daleke Rusije, a koji će predavati na temu: "Kako može FMCG brend uspjeti na tržištima CIS”.

U prezentaciji ćemo upoznati više od 20 godina iskustva rada na tržištima Rusije i nekadašnje Ruske federacije. Vidjet ćemo koji su najbitniji faktori, da bi FMCG brend uspio na tim tržištima. Kako je DonatMg izborio poziciju jednaku poziciji Evian ili kako je Argeta uspjela na području gdje potrošači nisu imali navike uživati paštetu i hljeb? Dobit ćemo i savjete kako može brend iz naših područja, sa ograničenim resursima, uspjeti na tim tržištima. Svakako uz jasan fokusi samopouzdanje koje je neophodno za uspjeh svakog brenda. Vidjet ćemo i kako možemo koristiti infrastrukturu i znanje koje je izgradila Atlantic Grupa na tim tržištima. Svakako izuzetno interesantno i korisno za sve one koji žele biti još uspješniji van BiH.

Nakon njegovog predavanja, održat će se i radni sastanak sa sudionicima samita na temu "Kako osvojiti Rusiju kvalitetnim bh. proizvodima?”

Radnom sastanku mogu prisustvovati predstavnici svih kompanija koje učestvuju na samitu, a koje imaju interes prodaje svojih brendova na ruskom tržištu. Razgovor će voditi Ambasador BiH u Rusiji Mustafa Mujezinović, a sudjelovanje su potvrdile kompanije koje već danas izvoze na rusko tržište.

 


Nazad
 




 
 
 
back to top