IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 23.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

BiH: Sarajevo Marketing Summit 2017

10.10.2017
 
 

 
Poslovno okruženje je izuzetno dinamično. Cash-flow problemi, još jača konkurencija, sve zahtjevniji potrošači, promjene poslovnih modela, digitalna transformacija, izuzetna brzina inovacija… sve su to izazovi koje susrećemo danas u poslu. Izuzetni zahtjevi.
 
Ali ovo nije loša vijest. Suprotno, svi ovi izazovi su idealna prilika za marketare. Sve ovo su prilike u kojima marketari mogu napraviti potez više, napraviti iskorak od konkurencije i osvojiti više potrošača, osvojiti lidersku poziciju u kompaniji.
 
Marketar ima, zbog izuzetne poslovne dinamike, priliku da napravi nešto više od svog brenda i od svoje karijere. Kako to postići? O tome ćemo govoriti na konferenciji. Govorit ćemo o primjerima marketara koji su već napravili korak naprijed, koji su uspjeli u BiH, regiji i svijetu. Šta je to njima slično? Šta možemo naučiti iz njihovih priča? Kakav treba biti marketar, da bi mogao pokrenuti kompaniju naprijed, podignuti brend na višu razinu.
 
Kako marketar može napraviti korak dalje u svojoj karijeri? Kako stvarno koriste digitalizaciju i kako obuhvaćaju digitalni svijet? Kako kreiraju nove proizvode koji imaju uspjeh na tržištima? Kako njima uspijeva na stranim tržištima s ograničenim resursima? Dođite na Marketing Summit 2017 i dobit ćete odgovore na ova pitanja. Upoznajte i postanite Marketing Superstar.

Nazad
 
Marketing Summit
 
 
 
back to top