IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 19.11.2017 || Novi izgled dm prodavnice u sarajevskom naselju Stup   |  Pivarstvo za bolje danas i sutra  |  dm beauty academy  |  Sedmi „King Partner Days 2017“ okupili više od 200 učesnika   |  Johnson&Johnson i SOS Dječija sela zajedno provode program "Zdravlje je za svakog”  |   Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije  |  Novi partneri Pika Kartica programa lojalnosti – INA i Energopetrol  |   DERBY BANANA ZA AKTIVAN, ZDRAV I SREĆAN DAN  |  Kupci nagradili dm sa izuzetnim porastom prometa od 14%  |  Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |  Posjetili smo: Anuga trade meat show  |  Sarajevo Marketing Summit 2017  |  Specijalno izdanje Gorenje Retro frižidera   |  Trenuci, koje MI volimo  |  Kulin sokovi-Novi bosanskohercegovački proizvod vrhunske kvalitete  |   ||
   

BiH: Sarajevo Marketing Summit 2017

10.10.2017
 
 

 
Poslovno okruženje je izuzetno dinamično. Cash-flow problemi, još jača konkurencija, sve zahtjevniji potrošači, promjene poslovnih modela, digitalna transformacija, izuzetna brzina inovacija… sve su to izazovi koje susrećemo danas u poslu. Izuzetni zahtjevi.
 
Ali ovo nije loša vijest. Suprotno, svi ovi izazovi su idealna prilika za marketare. Sve ovo su prilike u kojima marketari mogu napraviti potez više, napraviti iskorak od konkurencije i osvojiti više potrošača, osvojiti lidersku poziciju u kompaniji.
 
Marketar ima, zbog izuzetne poslovne dinamike, priliku da napravi nešto više od svog brenda i od svoje karijere. Kako to postići? O tome ćemo govoriti na konferenciji. Govorit ćemo o primjerima marketara koji su već napravili korak naprijed, koji su uspjeli u BiH, regiji i svijetu. Šta je to njima slično? Šta možemo naučiti iz njihovih priča? Kakav treba biti marketar, da bi mogao pokrenuti kompaniju naprijed, podignuti brend na višu razinu.
 
Kako marketar može napraviti korak dalje u svojoj karijeri? Kako stvarno koriste digitalizaciju i kako obuhvaćaju digitalni svijet? Kako kreiraju nove proizvode koji imaju uspjeh na tržištima? Kako njima uspijeva na stranim tržištima s ograničenim resursima? Dođite na Marketing Summit 2017 i dobit ćete odgovore na ova pitanja. Upoznajte i postanite Marketing Superstar.

Nazad
 
Marketing Summit
 
 
 
back to top