IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 20.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

BiH: Sarajevo Marketing Summit 2017

10.10.2017
 
 

 
Poslovno okruženje je izuzetno dinamično. Cash-flow problemi, još jača konkurencija, sve zahtjevniji potrošači, promjene poslovnih modela, digitalna transformacija, izuzetna brzina inovacija… sve su to izazovi koje susrećemo danas u poslu. Izuzetni zahtjevi.
 
Ali ovo nije loša vijest. Suprotno, svi ovi izazovi su idealna prilika za marketare. Sve ovo su prilike u kojima marketari mogu napraviti potez više, napraviti iskorak od konkurencije i osvojiti više potrošača, osvojiti lidersku poziciju u kompaniji.
 
Marketar ima, zbog izuzetne poslovne dinamike, priliku da napravi nešto više od svog brenda i od svoje karijere. Kako to postići? O tome ćemo govoriti na konferenciji. Govorit ćemo o primjerima marketara koji su već napravili korak naprijed, koji su uspjeli u BiH, regiji i svijetu. Šta je to njima slično? Šta možemo naučiti iz njihovih priča? Kakav treba biti marketar, da bi mogao pokrenuti kompaniju naprijed, podignuti brend na višu razinu.
 
Kako marketar može napraviti korak dalje u svojoj karijeri? Kako stvarno koriste digitalizaciju i kako obuhvaćaju digitalni svijet? Kako kreiraju nove proizvode koji imaju uspjeh na tržištima? Kako njima uspijeva na stranim tržištima s ograničenim resursima? Dođite na Marketing Summit 2017 i dobit ćete odgovore na ova pitanja. Upoznajte i postanite Marketing Superstar.

Nazad
 
Marketing Summit
 
 
 
back to top