IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 19.11.2017 || Novi izgled dm prodavnice u sarajevskom naselju Stup   |  Pivarstvo za bolje danas i sutra  |  dm beauty academy  |  Sedmi „King Partner Days 2017“ okupili više od 200 učesnika   |  Johnson&Johnson i SOS Dječija sela zajedno provode program "Zdravlje je za svakog”  |   Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije  |  Novi partneri Pika Kartica programa lojalnosti – INA i Energopetrol  |   DERBY BANANA ZA AKTIVAN, ZDRAV I SREĆAN DAN  |  Kupci nagradili dm sa izuzetnim porastom prometa od 14%  |  Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |  Posjetili smo: Anuga trade meat show  |  Sarajevo Marketing Summit 2017  |  Specijalno izdanje Gorenje Retro frižidera   |  Trenuci, koje MI volimo  |  Kulin sokovi-Novi bosanskohercegovački proizvod vrhunske kvalitete  |   ||
   

BiH: Sarajevo Marketing Summit

13.10.2017

Na Sarajevo Marketing Summit, koji se održava 26. oktobra 2017. godine u Hotelu Hills u Sarajevu sudjelovat će istaknuti eksperti iz poslovnog svijeta, marketinga i tržišnih komunikacija

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bliži nam se održavanje Sarajevo Marketing Summita koji već četvrtu godinu za redom privlači veliku pažnju eksperata iz svijeta biznisa i marketinga. Na ovom prestižnom marketing događaju, koji se održava 26. oktobra 2017. godine u Hotelu Hills u Sarajevu i ove godine će sudjelovati istaknuti eksperti iz poslovnog svijeta, marketinga i tržišnih komunikacija, koji sa sobom donose još više znanja, novosti, ideja i energije.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tako će se na Summitu govoriti o primjerima marketing stručnjaka koji su napravili korak naprijed i uspjeli se pozicionirati na tržištima u BiH, regiji i svijetu. Što je to njima slično? Što možemo naučiti iz njihovih primjera i priča? Kakav treba biti marketing manager, da bi mogao pokrenuti kompaniju naprijed i podignuti brend na višu razinu? Kako marketar može napraviti korak dalje u svojoj karijeri? Kako stvarno koriste digitalizaciju i kako gledaju digitalni svijet? Kako kreiraju nove proizvode koji imaju uspjeh na tržištima? Kako im uspijeva na stranim tržištima s ograničenim resursima…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Praktične primjere i rezultate marketinških strategija na internacionalnim, regionalnim i lokalnim tržištima, između ostalih, prezentirat će predstavnici uglednih kompanija kao što su: Vispak, Triglav osiguranje, Mercator, Rapsody Group, Httpool, GfK…

Pored vrhunskih predavača, koji će podijeliti svoje stručno znanje i iskustvo, najavljuje se i dolazak idejnog tvorca Legolanda i najuspješnijeg globalnog direktora Lego brenda - Christian Majgaard, koji će biti Key Speaker na konferenciji.

Stoga, ne propustite priliku da se na 4. Sarajevo Marketing Summitu uvežete s preko 500 sudionika, predstavnika uspješnih bh. kompanija i regionalnih kompanija, eksperata iz marketinga i poslovnog svijeta, ali i najboljim studentima s Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu.

Sve dodatne informacije o Sarajevo Marketing Summitu, kao i cjelokupnom programu možete potražiti na web stranici www.marketing-summit.ba


Nazad
 



 
 
 
back to top