IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 24.03.2017 || Kako vrtići širom BiH obilježavaju Dan voda  |  AC Food kupuje dio imovine Agrokomerca  |  Franck predstavio novi espresso - Franck 125 YEARS EDITION  |  Beiersdorf izvijestio o rastu na svim tržištima osim Kine  |  Nestlé zatvara proizvodni pogon u Lincu  |  Pet medalja za Vinariju Tikveš na takmičenju Mundus vini  |  Usvojen plan detaljne regulacije farme Banatski Despotovac  |  Kompanija Blagoj Gorev investirala u proizvodnu opremu za margarin  |  UM OTKRIVA REZULTATE WAVE 9 - globalnog istraživanja o navikama korisnika društvenih mreža  |  Druga Business Leadership Conference ispunila sva očekivanja  |   Sarajevska pivara nastavlja saradnju sa obrazovnim institucijama   |  InStore magazin na sajmu EuroShop u Dizeldorfu -   |  Nagrađene i prepoznate Podravka juhe   |  Godišnji rast organske proizvodnje 62%  |  Uspon trgovačkih brendova  |  Coca-Cola smijenila Milku na Valicon listi najjačih brendova  |  Kako da oporavite mišiće nakon skijanja?  |  Uspješno poslovanje: Carlsberg BH proslavio deseti jubilej  |  SKOPLJAK, LOKVANČIĆ, I SMAJIĆ NAJBOLJI NA ETI CUP-u 2017  |  12. Međunarodno takmičenje menadžera u skijanju - Eti Cup 2017   |   ||
   

Svijet: Red Bull u 2016. prodao više od 6 milijardi limenki

24.01.2017

Austrijska grupa Red Bull je prošle godine po prvi put ostvarila prodaju veću od 6 milijardi limenki energetskog napitka i prvi put preskočila prihod od 6 milijardi eura.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Širom svijeta kompanija sa sjedištem u Salzburgu prodala je prošle godine 6.060.000.000 doza napitka, što je povećanje od 1,8 posto u odnosu na prethodnu godinu, prenosi Kronen Zeitung. Ukupan promet je iznosio 6.029 milijardi eura.

Izuzetno dobra prodaja ostvarena je u Čileu (28 posto), Skandinaviji (13 posto), Holandiji (12 posto) i Južnoj Africi (10 odsto).

Red Bull je dostupan u 171 zemlji širom svijeta i zapošljava 11.865 radnika. 


Nazad
 



 
 
 
back to top