IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 18.10.2017 || Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |  Posjetili smo: Anuga trade meat show  |  Sarajevo Marketing Summit 2017  |  Specijalno izdanje Gorenje Retro frižidera   |  Trenuci, koje MI volimo  |  Kulin sokovi-Novi bosanskohercegovački proizvod vrhunske kvalitete  |  Nove „Maggi“ krem supe – sadrže sastojke koje znate i volite  |  Datalab slavi 20 godina od osnivanja  |  InStore BiH proslavio 10 godina postojanja i izlazak 100. InStore magazina  |   AKSA KIDS MEGA STORE U SARAJEVU OTVARA SVOJU NAJVEĆU RADNJU   |  Zlatna medalja za kvalitet Klas Jufke u inovativnom pakovanju  |  Tri zlatne medalje za kvalitet Dukat proizvoda, prvi u sektoru mljekarstva   |  ODRŽAN „PRVI SALON ŽILAVKE“ U TREBINJU  |  Implementacija mjera energijske učinkovitosti za 13 novih objekata u FBiH  |   For the Hunters noć koja prisutne nije ostavila ravnodušnim  |   ||
   

BiH: Pravi prijatelji ne čekaju potvrdu o pročitanoj poruci ,,seen'' kako bi se vidjeli

02.06.2017

Istraživanje* kompanije Nestlé provedeno na mladima od 15 do 25 godina na temu prijateljstva pokazalo je:

kako mladi provode približno isti dio slobodnog vremena, odnosno četvrtinu dana, u online komunikaciji sa prijateljima i u ispijanju kave ili druženju s njima

mlade osobe imaju dva ili tri prijatelja za koja bi „dali ruku"

68% ispitanika bi odabralo prijateljstvo ispred ljubavi, a isti postotak vjeruje kako putem Interneta može pronaći ljubav

92% mladih bi se odreklo Facebooka u korist odlaska na kafu s prijateljima  

trećina ispitanika piše poruke na mobilnom uređaju dok pije kafu s prijateljima

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pravi prijatelji ne čekaju potvrdu o pročitanoj poruci ,,seen''  kako bi se vidjeli s prijateljima. Osim toga, pravi se prijatelji ,,lajkaju'' i ,,chataju'' uživo te ne ,,sheraju''  fotografije, već dijele uspomene – zaključak je istraživanja kojim je kompanija Nestlé željela ispitati koliko su prijateljstva zaista snažna.

Podaci pokazuju kako je čak 94% mladih u ovom uzrastu aktivno na nekoj od društvenih mreža ili koristi aplikacije za komunikaciju, a Facebook profil ima njih čak 93%. Ipak, mladi provode približno isti dio slobodnog vremena, odnosno četvrtinu dana, u online komunikaciji s prijateljima i u ispijanju kave ili druženju s njima.

S druge strane, na pitanje s koliko su ljudi aktivno u kontaktu preko Facebooka, 10% ih je odgovorilo „s jednim do devet", dok su ostali u redovitom kontaktu s više od 10 osoba. Značajno je i da 94% ispitanika ima više od 500 prijatelja na svojim profilima, a njih 42%, i to većinom ženskog spola, nikad nije poslalo zahtjev za prijateljstvom nekome koga osobno ne pozna. S druge strane, 15% ispitanika, i to većinom muških, dodalo je nepoznatu osobu na društvenoj mreži više od 25 puta. 

Unatoč tome što je virtualni svijet uzeo veliki danak u svakodnevnom životu mladih osoba, pozitivan je podatak da bi se čak 92% ispitanika ipak odreklo Facebooka u korist odlaska na kafu s prijateljima. Međutim, i kad se druže uživo, ispitanici, odnosno jedna trećina njih, odgovara na poruke drugih prijatelja.

Istraživanje je pokazalo i da oko 15. godine starosti voda prestaje biti najčešće konzumirano piće i mladi počinju ispijati prve šalice kafe. Dodatno, oni najviše vole instant kafu te prije svega biraju kafu NESCAFÉ, koja je na neki način i važan faktor socijalizacije.

Odlična vijest za sve one koji ne mogu zamisliti početak dana bez šalice kafe jačeg okusa jest da je kava koju vole postala još bolja. Tako ćete svi kafoljupci zajedno sa svojim prijateljima od sada moći uživati u NESCAFÉ 2in1 s novom recepturom i najjačem okusu kafe do sada, s čak 25% instant kave u mješavini u odnosu na ranijih 11%. Vrijeme je da pozovete prijatelja na kavu. #PraviPrijatelji

*Istraživanje pod nazivom „Friendship module" 2016. godine za potrebe kompanije Nestlé Adriatic provela je tvrtka GfK na uzorku od 400 ispitanika od 15 do 25 godina


Nazad
 



 
 
 
back to top