IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 12.12.2018 || Konzum akcija je najbolja reakcija na skupoću  |  Naglo skočila cijena indijskih oraha  |  Barilla najavila zdraviji namaz  |  Durex u saradnji sa RED dobrotvornom ustanovom  |  Uspješno poslovanje Mercator Grupe za devet mjeseci   |  Federacija BiH u oktobru povećala i izvoz i uvoz  |  Njemački trgovinski lanci glavni u EU, u BiH Bingo sa 19 posto  |  GEFCO se udružuje s kompanijama Actility i Wakeo  |  Treća isporuka proizvoda AC Fooda za Sjedinjene Američke Države  |  Čeka se samo dozvola: Bh. peradari ponovo u osvajanje tržišta Hrvatske  |  Nestlé u Bosni i Hercegovini za sedam godina uložio više od 200.000 EUR u edukaciju djece o pravilno  |  Fabrika duhana Sarajevo ostaje bez poznate marke cigareta  |  Black Friday i Cyber ​​Monday: Kontroverzni dani trgovačkih rasprodaja  |  Od 22. studenog Lidl stiže u još četiri grada  |  Rio Tinto i Nespresso radit će eko kapsule za kafu  |  Proizvodnja masilnovog ulja u Italiji na istorijski najnižem nivou  |  Zaštita intelektualnog vlasništva ne pokriva okus prehrambenih proizvoda - ECJ  |  Promet dionicama Fabrike duhana Sarajevo od 74 hiljade KM  |  Spar Austrija predstavio organsko pivo od hljeba  |  Mondelez pokreće inicijativu Cocoa Life u Brazilu  |   ||
   

BiH: Održan peti Sarajevo Marketing Summit

09.11.2018

Danas je u Sarajevu, u hotelu "Hills” održan peti Sarajevo Marketing Summit. Summitu koji je ove godine okupio preko 400 učesnika, prisustvovala su već poznata lica od prije, koja se već nekoliko godina, sa ogromnim entuzijazmom, vraćaju Sarajevo Marketing Summit konferenciji, ali i mnogo novih učesnika koji su prepoznali važnost ovog Summita.

 

Otkrijte u ćemu je to budućnost  i kako ćemo je oblikovati zajedno. Pogledajmo promjene koje možemo da očekujemo i prilike koje ce doći zajedno sa tim promjenama. Zajedno možemo oblikovati i definisati novu eru. Dobrodošli u 5 val, rečeno je na samom početku konferencije.

 

Učesnike konferencije pozdravila je direktorica kompanije "Altermedia” koja je pored Finance akademije jedan od organizatora summita. 

 

- Tema ovogodišnjeg Summita je marketing revolucija ili evolucija, to ćemo vidjeti na kraju šta će biti zaključak. Bit će govora o tome kako biznis modeli utiču na sami posao, na marketing, čut ćemo koji su to najuspješniji marketinški koncepti, a u jednom dijelu predstavit ćemo Superstarse, to su ambasadori marketinga za ovu godinu, rekla je Muratović.

 

Najveće oduševljenje izazvala je prezentacija ključnog govornika konferencije gospodina Huib van Bockela, osnivača TENZING kompanije koji je odigrao ključnu ulogu u poslovanju Red Bull kompanije.  Gospodin Van Bockel pričao je o marketing (r)evoluciji i o tome koliko je tržište danas kompleksno i zašto je kompanijama bitno da budu dio (r)evolucije I da se u kontinuitetu razvijaju: "Ukoliko želite da vas ljudi slušaju, morate na pravi način predstaviti vrijednost vašeg doprinosa”, savjetovao je. Van Bockel se također osvrnuo i na društvene mreže: "Ključ nije u tome da budete na društvenim mrežama, ključ je u tome da vi budete društveni ”, zaključio je.

 

 

Konferenciju je otvorio gospodin Branislav Vujović, predsjednik  i osnivač New Frontier Group koji je učesnicima govorio o digitalnoj transformaciji, o tome šta može da im pomogne u procesu poboljšanja poslovanja, targetiranja klijenata i prepoznavanja njihovih potreba.

 

- Sve zemlje mogu ići u korak sa trendovima, ali moraju da razumiju kako se pravi vrijednost. To nije pitanje tehnologije i znanja, nije ni pitanje IT-a, nego je pitanje poslovnih modela i toga kako da se organizujete i razumijete kako ćete da kreirate vrijednost u digitalnoj ekonomiji. Ako to znamo i ako onda pravimo planove koji su malo hrabriji, nećemo postati dinosaurusi, poručio je Vujović.

Nakon ove inspirativne prezentacije uslijedila je prezentacija Muhameda Hadžića  iz kompanije Uniqa koji je učesnicima pokazao primjer efikasne implementacije strategije branda na razini regije. 

 

Poslije kratke pauze koju su učesnici iskoristili da razmijene prve utiske sa konferencije uslijedila su značajna i jako zanimljiva predavanja prvenstveno gospodina Toni Balažiča, CEO Panvita kompanije koji je na summitu govorio o tome koji su to uspješni marketinški koncepti, a potom i Aleksandre Kregar iz Atlantic Grupe sa prezentacijom na temu "Marketing (r)evolution u praksi”.

 

Lukša Jakobušić vlasnik, One Suite Hotela u Dubrovniku podijelio je sa učesnicima osobnu marketinšku priču koja je rezultirala u hotelu, koji je već u prvoj godini postajanja dobio nagradu International Hospitality Awards 2017. 

 

Nakon ovih izuzetno zanimljivih prezentacija, koje je propratio aplauz i pitanja publike, uslijedio je ručak. To je bila sjajna prilika da se započeti razgovori nastave i dopuni energija za ostatak dana i prezentacije koje slijede.

 

Niz odličnih prezentacija nastavio se i nakon ručka te su tako učesnici imali priliku da čuju koje su to efikasne marketinške akcije, prezentacijom Vedrana Peršića iz kompanije Sberbank koji je kao prošlogodišnji Marketing Superstar otkrio kojih je to pet principa koji čine tajnu njegovog uspjeha. Nevjerovatna energija, kvalitetne lekcije i odlični primjeri učesnicima su kroz prezentacije pokazali i Tatjana Perić iz kompanje NIS Gazprom Neft , Sanja Bianculli iz Dogs Trust,  kao i Emir Haračić (SporSport.ba) i Ivan Vidović (Klix.ba).  

 

Rado Daradan i Mic Melanšek (Hurra Studios) učesnike su oduševili kreativnim izlaganjem i prezentacijom na temu "Kako danas s knjigama osvojiti čitatelje u Njemačkoj, Italiji, SAD-u.

 

Veliku pažnju učesnika konferenije izazvao je izbor Marketing Superstara, koji se po drugi put održao u organizaciji ove konferencije. Tako su prema izboru marketinške javnosti odabrana tri Marketing Superstara koji će sljedeće godine imati priliku da prezentuju na šestom Sarajevo Marketing Summitu. Laskavu titulu Marketing Superstara dobili su: Mila Zovko, direktorica marketinga Podravke za tržište BiH, Almir Hodžić, vođa marketinga Perutnina Ptuj – BH, Jusuf Jamakosmanović, predstavnik marketinga i prodaje za BiH u kompaniji Turkish Airlines.

 

Učesnici su nakon ovih prezentacija i cjelokupnog iskustva sa konferencije zaista otišli sa ciljem da započnu marketing (r)evoluciju. 

 


Nazad
 




 
 
 
back to top