IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 26.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

BiH: Novi partneri Pika Kartica programa lojalnosti – INA i Energopetrol

26.10.2017

Potpisivanjem Ugovora o poslovnoj saradnji na svečanosti u predivnom ambijentu sarajevskog restorana 4 sobe gospođe Safije, ozvaničeno je novo partnerstvo kompanije Super Kartica sa HoldINA i Energopetrol grupom, koje će donijeti još više pogodnosti za članove PikaKartica programa i kupce HoldINA i Energopetrol benzinskih stanica. Ugovor su potpisali direktor društva Super Kartica d.o.o. g. Boris Barić i direktor društava HoldINA d.o.o. i Energopetrol d.d. g. Ante Aralica i tako ozvaničili početak buduće uspješne poslovne saradnje. Prilika je to da članovi PikaKartice, najveće koalicionog programa lojalnosti u Bosni i Hercegovini, uz sve pogodnosti koje su im do sada pružali partneri Konzum, Mercator, Gazprom i NIS Petrol benzinske stanice, HT Eronet, Intersport, Modiana i Kompas, uživaju u izvrsnim pogodnostima koje im donose novi partneri u programu – INA i Energopetrol benzinske stanice.

 

 „Holdina i Energopetrol kroz saradnju sa PikaKartica programom lojalnosti našim kupcima pruža još jednu platformu za ostvarivanje dodatnih pogodnosti prilikom kupovine na Ina i Energopetrol benzinskim stanicama. Naše kompanije su u fokus svog poslovanja uvijek stavljale kupca kroz kvalitet proizvoda i usluga koje pružamo i to je još jedan od razloga zbog kojeg se radujemo ovoj saradnji", izjavio je g. Ante Aralica.

Novi partneri u programu – Holdina i Energopetrol su jedna od najvećih naftnih kompanija u BiH i regionu. Članice su MOL Grupe koja upravlja sa više od 1.600 benzinskih stanica i zapošljava više od 34.000 djelatnika na području EMEA regije (Evropa, Bliski Istok i Afrika), od čega je više od 100 benzinskih stanica i više od 1.000 djelatnika na tržištu Bosne i Hercegovine. Sa tradicijom dugom 57 godina, INA i Energopetrol benzinske stanice se odlikuju vrhunskom kvalitetom goriva, besprjekornom uslugom, kao i stalnim poslovnim inovacijama.

„PikaKartica program lojalnosti je u protekle tri godine članovima u BIH donio mnoštvo novih partnera i pogodnosti, te izrastao u najveći koalicijski program lojanosti u našoj zemlji. Danas brojimo više od 400.000 članova programa što je samo po sebi najveće priznanje koje smo mogli dobiti. Sa ovim novim partnerstvom korisnicima nudimo još više pogodnosti na više od 500 prodajnih mjesta. Osobno mi je velika čast i priznanje sklopiti ovaj ugovor o suradnji sa najvećom retail naftnom kompanijom. INA i EP kao grupa na tržištu BIH su postavili nove standarde poslovanja i donijeli svjetske trendove u naše okruženje te omogućili korisnicima posebno iskustvo kupovine diljem BIH.", istakao je g. Boris Barić. 

Poslovna godina prepuna izazova donosi članovima  Pika Kartice mnogo noviteta, ne samo u pogledu novih partnera, već i dodatnih pogodnosti. Tako će krajem godine biti lansirana nova mobilna aplikacija, posebno prilagođenja mlađoj skupini korisnika, putem koje će članovi programa moći upravljati svojim korisničkim računima, iskorištavati svoje nagradne kupone i upoznavati se sa aktuelnostima. U idućoj poslovnoj godini je planirano primjenjivanje omni channel poslovnog modela, kada će svi korisnici moći iskorištavati svoje novčane kupone putem kartice, što će u konačnici rezultirati boljim korisničkim iskustvom.

Uzimajući u obzir dosadašnje rezultate Pika Kartica programa lojalnosti, kao i sve aktivnosti vezane uz inovacije i povećanje liste pogodnosti za svoje članove, Pika Kartica definitivno predstavlja polugu za lojalnost kupaca i jednu od ključnih prednosti svih partnera u programu u odnosu na konkurenciju.


Nazad
 




 
 
 
back to top