IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 23.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

BiH: Nove „Maggi“ krem supe – sadrže sastojke koje znate i volite

02.10.2017

U prodavnice širom Bosne i Hercegovine s dolaskom jeseni stižu i dvije nove „Maggi" krem supe – „Brokoli s mrkvom i sirom" i „Špinat s pavlakom", koje predstavljaju ukusan izvor bjelančevina.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nove supe dio su proširenog asortimana „Maggi" proizvoda s oznakom „Jednostavno dobro". Pod ovom oznakom nalaze se proizvodi koji sadrže jednostavne i potrošačima dobro poznate sastojke poput špinata, praziluka, brokule, mrkve, vrhnja za kuhanje i sira.

„Unaprijedili smo ’Maggi’ supe tako da one sada sadrže jednostavne i potrošačima dobro poznate sastojke, poput onih koje mogu pronaći u svom kuhinjskom ormariću. Naš cilj je da na taj način unaprijedimo cijeli kulinarski asortiman do 2020. godine, uklanjanjem sastojaka koje potrošači ne prepoznaju lako i zamjenjivanjem s onima koje znaju i vole. Intenzivno radimo na smanjenju soli, šećera i zasićenih masnih kiselina u proizvodima, kao i povećavanju udjela povrća, cijelih žitarica, mahunarki i sjemenki, uklanjanju vještačkih boja. Ovo je veliki iskorak za čitavu kategoriju, a kojim želimo da pomognemo potrošačima da pripreme jela i da uživanje u jelu bude još ukusnije i zdravije", ističe Renata Matusinović, izvršna direktorica poslovne kategorije kulinarskog asortimana Nestlé Adriatic.

Ukusi i preferencije lokalnih potrošača imaju veliku ulogu u kreiranju proizvoda. Upravo su lokalni potrošači bili ključni za razvoj novih „Maggi" supa. Naime, kompanija Nestlé je sprovela istraživanje među više od 2.200 potrošača u regionu, kako bi saznala u kojoj mjeri čitaju deklaracije proizvoda i koliko su im razumljive, s namjerom da sastojke koji su potrošačima nerazumljivi zamijeni poznatim, onim s kojima se svakodnevno susreću u svojim kuhinjama, poput začina i povrća.

Samo u posljednjih pet godina, kompanija Nestlé je u regionu Adriatic sprovela više od 150 istraživanja potrošača (produkt i koncept testovi, navike i preferencije potrošača) u kojima je učestvovalo ukupno nešto više od 100.000 potrošača Kroz navedena istraživanja pruža im se prilika da ocijene Nestlé proizvode prije nego što se plasiraju na tržišta ovog regiona, a s ciljem ne samo odabira najbolje recepture, već i unapređenja samih proizvoda, kako bi se maksimalno zadovoljile potrebe i preferencije lokalnih potrošača.

 

 


Nazad
 




 
 
 
back to top