IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 20.01.2018 || Građani BiH i kompanija Violeta su najugroženijim porodicama donirali 100.000 KM  |  Ljubitelji čokolade, jeste li spremni za Segredo doce?  |  Kompanija Jaffa poklonila 2000 paketića za djecu korisnika Udruženja Pomozi.ba  |   Carlsberg BH postao oficijelni distributer Erdinger piva u BiH   |  Novogodišnja dm čarolija: sniženja, pokloni i besplatni Viber stikeri u „zimskom ruhu“  |  Dvije hiljade paketića za mališane u BiH  |  Orbico najavio ulazak u Belorusiju i nove akvizicije  |  Deloitte:"Prvi put u povijesti internet je najpopularniji božićni dućan"  |  dm {ZAJEDNO} za radost  |  Kako spriječiti pucanje kose?  |  Sve spremno za trodnevnu novogodišnju proslavu  |   Novogodišnja “čarolija“ Vispakove Kokošije juhe svaki dan u drugom gradu  |  Ready to Roc! – Počela prodaja novog T-Roca u Bosni i Hercegovini   |  Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |   ||
   

BiH: Nove „Maggi“ krem supe – sadrže sastojke koje znate i volite

02.10.2017

U prodavnice širom Bosne i Hercegovine s dolaskom jeseni stižu i dvije nove „Maggi" krem supe – „Brokoli s mrkvom i sirom" i „Špinat s pavlakom", koje predstavljaju ukusan izvor bjelančevina.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nove supe dio su proširenog asortimana „Maggi" proizvoda s oznakom „Jednostavno dobro". Pod ovom oznakom nalaze se proizvodi koji sadrže jednostavne i potrošačima dobro poznate sastojke poput špinata, praziluka, brokule, mrkve, vrhnja za kuhanje i sira.

„Unaprijedili smo ’Maggi’ supe tako da one sada sadrže jednostavne i potrošačima dobro poznate sastojke, poput onih koje mogu pronaći u svom kuhinjskom ormariću. Naš cilj je da na taj način unaprijedimo cijeli kulinarski asortiman do 2020. godine, uklanjanjem sastojaka koje potrošači ne prepoznaju lako i zamjenjivanjem s onima koje znaju i vole. Intenzivno radimo na smanjenju soli, šećera i zasićenih masnih kiselina u proizvodima, kao i povećavanju udjela povrća, cijelih žitarica, mahunarki i sjemenki, uklanjanju vještačkih boja. Ovo je veliki iskorak za čitavu kategoriju, a kojim želimo da pomognemo potrošačima da pripreme jela i da uživanje u jelu bude još ukusnije i zdravije", ističe Renata Matusinović, izvršna direktorica poslovne kategorije kulinarskog asortimana Nestlé Adriatic.

Ukusi i preferencije lokalnih potrošača imaju veliku ulogu u kreiranju proizvoda. Upravo su lokalni potrošači bili ključni za razvoj novih „Maggi" supa. Naime, kompanija Nestlé je sprovela istraživanje među više od 2.200 potrošača u regionu, kako bi saznala u kojoj mjeri čitaju deklaracije proizvoda i koliko su im razumljive, s namjerom da sastojke koji su potrošačima nerazumljivi zamijeni poznatim, onim s kojima se svakodnevno susreću u svojim kuhinjama, poput začina i povrća.

Samo u posljednjih pet godina, kompanija Nestlé je u regionu Adriatic sprovela više od 150 istraživanja potrošača (produkt i koncept testovi, navike i preferencije potrošača) u kojima je učestvovalo ukupno nešto više od 100.000 potrošača Kroz navedena istraživanja pruža im se prilika da ocijene Nestlé proizvode prije nego što se plasiraju na tržišta ovog regiona, a s ciljem ne samo odabira najbolje recepture, već i unapređenja samih proizvoda, kako bi se maksimalno zadovoljile potrebe i preferencije lokalnih potrošača.

 

 


Nazad
 



 
 
 
back to top