IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 18.10.2017 || Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |  Posjetili smo: Anuga trade meat show  |  Sarajevo Marketing Summit 2017  |  Specijalno izdanje Gorenje Retro frižidera   |  Trenuci, koje MI volimo  |  Kulin sokovi-Novi bosanskohercegovački proizvod vrhunske kvalitete  |  Nove „Maggi“ krem supe – sadrže sastojke koje znate i volite  |  Datalab slavi 20 godina od osnivanja  |  InStore BiH proslavio 10 godina postojanja i izlazak 100. InStore magazina  |   AKSA KIDS MEGA STORE U SARAJEVU OTVARA SVOJU NAJVEĆU RADNJU   |  Zlatna medalja za kvalitet Klas Jufke u inovativnom pakovanju  |  Tri zlatne medalje za kvalitet Dukat proizvoda, prvi u sektoru mljekarstva   |  ODRŽAN „PRVI SALON ŽILAVKE“ U TREBINJU  |  Implementacija mjera energijske učinkovitosti za 13 novih objekata u FBiH  |   For the Hunters noć koja prisutne nije ostavila ravnodušnim  |   ||
   

BiH: Nova cjenovna strategija dm-a UVIJEKPOVOLJNO

31.05.2017

Spremate se za pranje kose, a u ormariću za kozmetiku imate pet istih gelova za tuširanje koje ste kupili jer su bili na sniženju, ali vam nedostaje šampon za kosu? Propustit ćete utakmicu da ne biste propustili akciju dječijih pelena? Umjesto omiljenih knjiga čitate akcijske kataloge?

Od sada više ne morate žuriti u prodavnicu da biste kupili proizvode samo jer su na akciji, a koji vam u tom trenutku možda i nisu potrebni. Ne morate listati brojne kataloge u nadi da ćete u njima naći povoljnije cijene vaših omiljenih proizvoda, štedjeti parfem jer više nije na sniženju. Od sada u dm-u možete kupovati po povoljnijim cijenama, onda kada to želite i kada vam je potrebno!

Potaknuta zadovoljstvom kupaca na drugim tržištima na kojima posluje, kompanija dm drogerie markt Bosna i Hercegovina uvela je novu cjenovnu strategiju UVIJEKPOVOLJNO koja podrazumijeva kupovinu po povoljnijim cijenama duži vremenski period. U okviru novog koncepta na dm policama se nalazi više od 1.500 proizvoda po sniženim cijenama koje neće poskupjeti najmanje četiri naredna mjeseca. Proizvodi su obilježeni crvenim oznakama kako bi kupci bez stresa, na jednostavniji i pregledniji način obavljali kupovinu.

Prvi put u BiH primjenjujemo koncept sniženja koji je naišao na sjajne reakcije kupaca u drugim zemljama. Vjerujemo da će kupci i u našoj zemlji prepoznati prednosti dugoročnih sniženja zahvaljujući kojima mogu kupovati opušteni, bez žurbe i što je najbitnije onda kada zaista imaju realnu potrebu za određenim proizvodima, a sve to po vrlo povoljnim cijenama koje vrijede najmanje četiri mjeseca. Među više od 1.500 proizvoda koji su već sada po UVIJEKPOVOLJNO cijeni prisutni u našim dm prodavnicama širom BiH, su proizvodi za ljepotu i njegu tijela, make up, hrana i domaćinstvo. Ovim konceptom osiguravamo našim kupcima uživanje u kupovini tako što više neće morati čekati kratkoročna sniženja, pojašnjava Admira Isaković, članica Uprave dm-a. Za sve one koji organizuju kućni budžet UVIJEKPOVOLJNO koncept će biti značajna promjena koja će osigurati prvenstveno uštedu novca, a zatim i dragocjenog vremena.



Nazad
 



 
 
 
back to top