IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 23.08.2017 || Implementacija mjera energijske učinkovitosti za 13 novih objekata u FBiH  |   For the Hunters noć koja prisutne nije ostavila ravnodušnim  |  Jägerov ledeno hladni spektakl u Domu Mladih!  |  Sarajevski kiseljak na novom tržištu Bliskog Istoka  |  Ruža Tomić Fontana nova direktorica Coca-Cole HBC u Sloveniji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini  |  Sarajevsko uz Letu Štuke predstavilo program Sarajevsko After Film  |  DAIKIN – pouzdan partner za zdravu klimatizaciju  |  S ljetom i žarkim suncem najbolje hladi Jana Ice Tea  |   Nove kafe za vruće ljetne dane – NESCAFÉ 3u1 Frappe i NESCAFÉ 3u1 kokos   |  Znate li zašto je zova najpopularnija biljka Europe?  |  President's Club - Trening za profesionalce  |  Otvoren cm na Markalama  |  Predstavljen Coca-Colin program podrške mladih u BiH   |  Letnji Tikvešov White Chardonight party u Banja Luci  |  Veliki uspjeh vinarije Hercegovina produkt-Zlatna medalja za Charismu Blatina 2015 na Decanteru 2017  |  Održani sastanci predstavnika Konzum BiH i njegovih dobavljača  |  AC FOOD preuzeo proizvodnju branda "Tops"  |  Pravi prijatelji ne čekaju potvrdu o pročitanoj poruci ,,seen'' kako bi se vidjeli   |  Lactalis BH donirao tromjesečne zalihe mlijeka SOS Dječijim selima BiH  |  BiH na vrhu svijeta! Platinasti sjaj za Vina Zadro  |   ||
   

BiH: Nova cjenovna strategija dm-a UVIJEKPOVOLJNO

31.05.2017

Spremate se za pranje kose, a u ormariću za kozmetiku imate pet istih gelova za tuširanje koje ste kupili jer su bili na sniženju, ali vam nedostaje šampon za kosu? Propustit ćete utakmicu da ne biste propustili akciju dječijih pelena? Umjesto omiljenih knjiga čitate akcijske kataloge?

Od sada više ne morate žuriti u prodavnicu da biste kupili proizvode samo jer su na akciji, a koji vam u tom trenutku možda i nisu potrebni. Ne morate listati brojne kataloge u nadi da ćete u njima naći povoljnije cijene vaših omiljenih proizvoda, štedjeti parfem jer više nije na sniženju. Od sada u dm-u možete kupovati po povoljnijim cijenama, onda kada to želite i kada vam je potrebno!

Potaknuta zadovoljstvom kupaca na drugim tržištima na kojima posluje, kompanija dm drogerie markt Bosna i Hercegovina uvela je novu cjenovnu strategiju UVIJEKPOVOLJNO koja podrazumijeva kupovinu po povoljnijim cijenama duži vremenski period. U okviru novog koncepta na dm policama se nalazi više od 1.500 proizvoda po sniženim cijenama koje neće poskupjeti najmanje četiri naredna mjeseca. Proizvodi su obilježeni crvenim oznakama kako bi kupci bez stresa, na jednostavniji i pregledniji način obavljali kupovinu.

Prvi put u BiH primjenjujemo koncept sniženja koji je naišao na sjajne reakcije kupaca u drugim zemljama. Vjerujemo da će kupci i u našoj zemlji prepoznati prednosti dugoročnih sniženja zahvaljujući kojima mogu kupovati opušteni, bez žurbe i što je najbitnije onda kada zaista imaju realnu potrebu za određenim proizvodima, a sve to po vrlo povoljnim cijenama koje vrijede najmanje četiri mjeseca. Među više od 1.500 proizvoda koji su već sada po UVIJEKPOVOLJNO cijeni prisutni u našim dm prodavnicama širom BiH, su proizvodi za ljepotu i njegu tijela, make up, hrana i domaćinstvo. Ovim konceptom osiguravamo našim kupcima uživanje u kupovini tako što više neće morati čekati kratkoročna sniženja, pojašnjava Admira Isaković, članica Uprave dm-a. Za sve one koji organizuju kućni budžet UVIJEKPOVOLJNO koncept će biti značajna promjena koja će osigurati prvenstveno uštedu novca, a zatim i dragocjenog vremena.



Nazad
 



 
 
 
back to top