IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 18.12.2017 || Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca  |  Novi izgled dm prodavnice u sarajevskom naselju Stup   |  Pivarstvo za bolje danas i sutra  |  dm beauty academy  |  Sedmi „King Partner Days 2017“ okupili više od 200 učesnika   |  Johnson&Johnson i SOS Dječija sela zajedno provode program "Zdravlje je za svakog”  |   Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije  |  Novi partneri Pika Kartica programa lojalnosti – INA i Energopetrol  |   DERBY BANANA ZA AKTIVAN, ZDRAV I SREĆAN DAN  |  Kupci nagradili dm sa izuzetnim porastom prometa od 14%  |  Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |   ||
   

BiH: Nova cjenovna strategija dm-a UVIJEKPOVOLJNO

31.05.2017

Spremate se za pranje kose, a u ormariću za kozmetiku imate pet istih gelova za tuširanje koje ste kupili jer su bili na sniženju, ali vam nedostaje šampon za kosu? Propustit ćete utakmicu da ne biste propustili akciju dječijih pelena? Umjesto omiljenih knjiga čitate akcijske kataloge?

Od sada više ne morate žuriti u prodavnicu da biste kupili proizvode samo jer su na akciji, a koji vam u tom trenutku možda i nisu potrebni. Ne morate listati brojne kataloge u nadi da ćete u njima naći povoljnije cijene vaših omiljenih proizvoda, štedjeti parfem jer više nije na sniženju. Od sada u dm-u možete kupovati po povoljnijim cijenama, onda kada to želite i kada vam je potrebno!

Potaknuta zadovoljstvom kupaca na drugim tržištima na kojima posluje, kompanija dm drogerie markt Bosna i Hercegovina uvela je novu cjenovnu strategiju UVIJEKPOVOLJNO koja podrazumijeva kupovinu po povoljnijim cijenama duži vremenski period. U okviru novog koncepta na dm policama se nalazi više od 1.500 proizvoda po sniženim cijenama koje neće poskupjeti najmanje četiri naredna mjeseca. Proizvodi su obilježeni crvenim oznakama kako bi kupci bez stresa, na jednostavniji i pregledniji način obavljali kupovinu.

Prvi put u BiH primjenjujemo koncept sniženja koji je naišao na sjajne reakcije kupaca u drugim zemljama. Vjerujemo da će kupci i u našoj zemlji prepoznati prednosti dugoročnih sniženja zahvaljujući kojima mogu kupovati opušteni, bez žurbe i što je najbitnije onda kada zaista imaju realnu potrebu za određenim proizvodima, a sve to po vrlo povoljnim cijenama koje vrijede najmanje četiri mjeseca. Među više od 1.500 proizvoda koji su već sada po UVIJEKPOVOLJNO cijeni prisutni u našim dm prodavnicama širom BiH, su proizvodi za ljepotu i njegu tijela, make up, hrana i domaćinstvo. Ovim konceptom osiguravamo našim kupcima uživanje u kupovini tako što više neće morati čekati kratkoročna sniženja, pojašnjava Admira Isaković, članica Uprave dm-a. Za sve one koji organizuju kućni budžet UVIJEKPOVOLJNO koncept će biti značajna promjena koja će osigurati prvenstveno uštedu novca, a zatim i dragocjenog vremena.



Nazad
 



 
 
 
back to top