IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 18.12.2017 || Hoše komerc obogatio “Gastro” ponudu uvođenjem zdrave pripreme hrane  |  Konzum u potrazi za komšinicama sa najboljim receptima  |   Kulin džemovi od danas u prodaji  |  Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca  |  Novi izgled dm prodavnice u sarajevskom naselju Stup   |  Pivarstvo za bolje danas i sutra  |  dm beauty academy  |  Sedmi „King Partner Days 2017“ okupili više od 200 učesnika   |  Johnson&Johnson i SOS Dječija sela zajedno provode program "Zdravlje je za svakog”  |   Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije  |  Novi partneri Pika Kartica programa lojalnosti – INA i Energopetrol  |   DERBY BANANA ZA AKTIVAN, ZDRAV I SREĆAN DAN  |  Kupci nagradili dm sa izuzetnim porastom prometa od 14%  |  Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |   ||
   

Svijet: Nestea se vraća u okrilje Nestléa

27.03.2017

Nakon 15 godina uspješne saradnje u okviru udruženog poslovanja kroz kompaniju Beverage Partners Worldwide (BPW), Nestlé i Coca-Cola dogovorili su sporazumni raskid saradnje koji nastupa 1. januara 2018. godine.

Osnovan 2001. godine, BPV je plasirao ledeni čaj pod brendom Nestea u Kanadi i Europi, a u kompaniji Nestlé smatraju da su sada na tržištu stvoreni uslovi da ovaj brend nastave da razvijaju samostalno.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kao dio sporazuma, Nestlé je dao Coca-Coli licencu za proizvodnju i distribuciju brenda Nestea u Kanadi, Španiji, Portugalu, Andori, Rumuniji, Mađarskoj i Bugarskoj. U drugim zemljama koje su obuhvaćene ovim sporazumom, Coca-Cola više neće proizvoditi i distribuirati Nestea.

U nastojanju da odgovori na potrebe potrošača u brzorastućoj kategoriji ledenih čajeva, koja je prema nekim procjenama vrijedna 4,5 milijardi američkih dolara, krajem januara je predstavljen redizajn pakovanja Nestea za tržište SA
D-a. 


Nazad
 



 
 
 
back to top