IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 20.10.2017 || Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |  Posjetili smo: Anuga trade meat show  |  Sarajevo Marketing Summit 2017  |  Specijalno izdanje Gorenje Retro frižidera   |  Trenuci, koje MI volimo  |  Kulin sokovi-Novi bosanskohercegovački proizvod vrhunske kvalitete  |  Nove „Maggi“ krem supe – sadrže sastojke koje znate i volite  |  Datalab slavi 20 godina od osnivanja  |  InStore BiH proslavio 10 godina postojanja i izlazak 100. InStore magazina  |   AKSA KIDS MEGA STORE U SARAJEVU OTVARA SVOJU NAJVEĆU RADNJU   |  Zlatna medalja za kvalitet Klas Jufke u inovativnom pakovanju  |  Tri zlatne medalje za kvalitet Dukat proizvoda, prvi u sektoru mljekarstva   |  ODRŽAN „PRVI SALON ŽILAVKE“ U TREBINJU  |  Implementacija mjera energijske učinkovitosti za 13 novih objekata u FBiH  |   For the Hunters noć koja prisutne nije ostavila ravnodušnim  |   ||
   

Svijet: Nestea se vraća u okrilje Nestléa

27.03.2017

Nakon 15 godina uspješne saradnje u okviru udruženog poslovanja kroz kompaniju Beverage Partners Worldwide (BPW), Nestlé i Coca-Cola dogovorili su sporazumni raskid saradnje koji nastupa 1. januara 2018. godine.

Osnovan 2001. godine, BPV je plasirao ledeni čaj pod brendom Nestea u Kanadi i Europi, a u kompaniji Nestlé smatraju da su sada na tržištu stvoreni uslovi da ovaj brend nastave da razvijaju samostalno.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kao dio sporazuma, Nestlé je dao Coca-Coli licencu za proizvodnju i distribuciju brenda Nestea u Kanadi, Španiji, Portugalu, Andori, Rumuniji, Mađarskoj i Bugarskoj. U drugim zemljama koje su obuhvaćene ovim sporazumom, Coca-Cola više neće proizvoditi i distribuirati Nestea.

U nastojanju da odgovori na potrebe potrošača u brzorastućoj kategoriji ledenih čajeva, koja je prema nekim procjenama vrijedna 4,5 milijardi američkih dolara, krajem januara je predstavljen redizajn pakovanja Nestea za tržište SA
D-a. 


Nazad
 



 
 
 
back to top