IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 13.11.2018 || PROBUDI ŠTO JESI!  |   Oliver Mlakar prezentirao novi Vegedor: Više povrća, manje soli!  |  Održan peti Sarajevo Marketing Summit  |  Kompanija Microsoft u BiH predstavila i nagradila svoje partnere  |  Grupa Podravka nastavlja s rekordnim rezultatima poslovanja uslijed značajnog organskog rasta  |  Krombacher najpopularnije pivo u Njemačkoj  |  Veći rast za L'Oréal od očekivanog  |  Konzum uveo nove proizvode u asortiman svojih trgovačkih marki  |  Proizvodnja vina na najvećem nivou u posljednjih pet godina  |  Atlantic Grupa i Adris najavljuju akvizicije  |  Savršen slijed vina Slavonije, hrane i muzike u gradu soli  |  BAT donio odluku: "Drina" se seli u Srbiju i Hrvatsku  |  Kafa Emina na policama trgovina u Austriji  |  U okviru izložbe kolekcionara predstavljene prve bh figurice PEZ®  |  Branislav Vujović - Kako poslovni modeli mijenjaju biznis i marketing?  |  U Srbiju stižu pilići hranjeni GMO?  |  Coca-Cola najavljuje nove predsjednike   |  55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |   ||
   

Svijet: Nestea se vraća u okrilje Nestléa

27.03.2017

Nakon 15 godina uspješne saradnje u okviru udruženog poslovanja kroz kompaniju Beverage Partners Worldwide (BPW), Nestlé i Coca-Cola dogovorili su sporazumni raskid saradnje koji nastupa 1. januara 2018. godine.

Osnovan 2001. godine, BPV je plasirao ledeni čaj pod brendom Nestea u Kanadi i Europi, a u kompaniji Nestlé smatraju da su sada na tržištu stvoreni uslovi da ovaj brend nastave da razvijaju samostalno.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kao dio sporazuma, Nestlé je dao Coca-Coli licencu za proizvodnju i distribuciju brenda Nestea u Kanadi, Španiji, Portugalu, Andori, Rumuniji, Mađarskoj i Bugarskoj. U drugim zemljama koje su obuhvaćene ovim sporazumom, Coca-Cola više neće proizvoditi i distribuirati Nestea.

U nastojanju da odgovori na potrebe potrošača u brzorastućoj kategoriji ledenih čajeva, koja je prema nekim procjenama vrijedna 4,5 milijardi američkih dolara, krajem januara je predstavljen redizajn pakovanja Nestea za tržište SA
D-a. 


Nazad
 




 
 
 
back to top