IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 21.07.2018 || Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |   ||
   

BiH: NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom

14.05.2018

Kompanija Nestlé na tržište je lansirala novu NESCAFÉ Gold instant kafu s unaprijeđenom recepturom. NESCAFÉ Gold mješavina je instant kafe dobivene od najfinijih zrna Arabice, a koja od sada ima i dodatak prženih zrna kafe, mljevenih 10 puta finije kako bi potpuno oslobodili arome iz zrna.

Kafa je danas dio svakodnevice, a izraz ,,Idemo na kafu.'' postao je sinonim za druženje. Više od 80 godina NESCAFÉ inspirira kafoljupce i s njima je u onim trenucima koji su im važni. Obzirom da se kafa vrlo često pije u društvu bliskih osoba, kompanija Nestlé je povodom lansiranja novog proizvoda u Hrvatskoj na vlastitim društvenim mrežama provela istraživanje o temi međusobnih odnosa.

Podaci su pokazali kako čak 73% ispitanika smatra da danas ima manji krug prijatelja i bliskih osoba u odnosu na srednjoškolske dane, ali više poznanika. 44% ispitanika odgovorilo je da su im najbliže osobe u životu prijatelji, a 19% smatra da su to brat ili sestra. 46% osoba smatra da brzi tempo života utječe na udaljavanje bliskih ljudi, a 45% smatra da je riječ o razilaženju životnih puteva, vrijednosti i stavova.

Značajan je i podatak da je 69% osoba izjavilo kako ima nekoga s kime su bili bliski, ali nisu više s tom osobom u kontaktu te žale zbog toga. Iako su prekinuli odnos, 39% ih se ne bi javilo osobi s kojom su izgubili kontakt, a 26% bi se javilo i pokušalo obnoviti odnos.

,,Prema nekim podacima, za vrijeme života osoba u prosjeku dođe u susret s 80.000 ljudi, a samo s njih 190 održi neku vrstu komunikacije. Također, naučnoje dokazano kako nas dobri međuljudski odnosi održavaju zdravijima i sretnijima. Kako bi uvijek bio dio trenutaka koji vrijede, NESCAFÉ će i dalje nastavljati unapređivati recepture svojih proizvoda i razveseljavati ljubitelje kafe s inovacijama,'' – izjavila je Aleksandra Zlatanovski, Brand Manager, Nestlé Adriatic.

NESCAFÉ je najpoznatija instant kafa na svijetu, a čijih se šoljica dnevno u svijetu popije 475 milijuna, odnosno 5.500 svake sekunde.

Vrijeme je da pozovete blisku osobu na kafu. #OstaniBlizu

 


Nazad
 




 
 
 
back to top