IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 20.05.2018 || NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |  dm najpoželjniji poslodavac u BiH i u 2018.  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |   ||
   

BiH: NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom

14.05.2018

Kompanija Nestlé na tržište je lansirala novu NESCAFÉ Gold instant kafu s unaprijeđenom recepturom. NESCAFÉ Gold mješavina je instant kafe dobivene od najfinijih zrna Arabice, a koja od sada ima i dodatak prženih zrna kafe, mljevenih 10 puta finije kako bi potpuno oslobodili arome iz zrna.

Kafa je danas dio svakodnevice, a izraz ,,Idemo na kafu.'' postao je sinonim za druženje. Više od 80 godina NESCAFÉ inspirira kafoljupce i s njima je u onim trenucima koji su im važni. Obzirom da se kafa vrlo često pije u društvu bliskih osoba, kompanija Nestlé je povodom lansiranja novog proizvoda u Hrvatskoj na vlastitim društvenim mrežama provela istraživanje o temi međusobnih odnosa.

Podaci su pokazali kako čak 73% ispitanika smatra da danas ima manji krug prijatelja i bliskih osoba u odnosu na srednjoškolske dane, ali više poznanika. 44% ispitanika odgovorilo je da su im najbliže osobe u životu prijatelji, a 19% smatra da su to brat ili sestra. 46% osoba smatra da brzi tempo života utječe na udaljavanje bliskih ljudi, a 45% smatra da je riječ o razilaženju životnih puteva, vrijednosti i stavova.

Značajan je i podatak da je 69% osoba izjavilo kako ima nekoga s kime su bili bliski, ali nisu više s tom osobom u kontaktu te žale zbog toga. Iako su prekinuli odnos, 39% ih se ne bi javilo osobi s kojom su izgubili kontakt, a 26% bi se javilo i pokušalo obnoviti odnos.

,,Prema nekim podacima, za vrijeme života osoba u prosjeku dođe u susret s 80.000 ljudi, a samo s njih 190 održi neku vrstu komunikacije. Također, naučnoje dokazano kako nas dobri međuljudski odnosi održavaju zdravijima i sretnijima. Kako bi uvijek bio dio trenutaka koji vrijede, NESCAFÉ će i dalje nastavljati unapređivati recepture svojih proizvoda i razveseljavati ljubitelje kafe s inovacijama,'' – izjavila je Aleksandra Zlatanovski, Brand Manager, Nestlé Adriatic.

NESCAFÉ je najpoznatija instant kafa na svijetu, a čijih se šoljica dnevno u svijetu popije 475 milijuna, odnosno 5.500 svake sekunde.

Vrijeme je da pozovete blisku osobu na kafu. #OstaniBlizu

 


Nazad
 



 
 
 
back to top