IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 13.11.2018 || PROBUDI ŠTO JESI!  |   Oliver Mlakar prezentirao novi Vegedor: Više povrća, manje soli!  |  Održan peti Sarajevo Marketing Summit  |  Kompanija Microsoft u BiH predstavila i nagradila svoje partnere  |  Grupa Podravka nastavlja s rekordnim rezultatima poslovanja uslijed značajnog organskog rasta  |  Krombacher najpopularnije pivo u Njemačkoj  |  Veći rast za L'Oréal od očekivanog  |  Konzum uveo nove proizvode u asortiman svojih trgovačkih marki  |  Proizvodnja vina na najvećem nivou u posljednjih pet godina  |  Atlantic Grupa i Adris najavljuju akvizicije  |  Savršen slijed vina Slavonije, hrane i muzike u gradu soli  |  BAT donio odluku: "Drina" se seli u Srbiju i Hrvatsku  |  Kafa Emina na policama trgovina u Austriji  |  U okviru izložbe kolekcionara predstavljene prve bh figurice PEZ®  |  Branislav Vujović - Kako poslovni modeli mijenjaju biznis i marketing?  |  U Srbiju stižu pilići hranjeni GMO?  |  Coca-Cola najavljuje nove predsjednike   |  55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |   ||
   

BiH: NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom

14.05.2018

Kompanija Nestlé na tržište je lansirala novu NESCAFÉ Gold instant kafu s unaprijeđenom recepturom. NESCAFÉ Gold mješavina je instant kafe dobivene od najfinijih zrna Arabice, a koja od sada ima i dodatak prženih zrna kafe, mljevenih 10 puta finije kako bi potpuno oslobodili arome iz zrna.

Kafa je danas dio svakodnevice, a izraz ,,Idemo na kafu.'' postao je sinonim za druženje. Više od 80 godina NESCAFÉ inspirira kafoljupce i s njima je u onim trenucima koji su im važni. Obzirom da se kafa vrlo često pije u društvu bliskih osoba, kompanija Nestlé je povodom lansiranja novog proizvoda u Hrvatskoj na vlastitim društvenim mrežama provela istraživanje o temi međusobnih odnosa.

Podaci su pokazali kako čak 73% ispitanika smatra da danas ima manji krug prijatelja i bliskih osoba u odnosu na srednjoškolske dane, ali više poznanika. 44% ispitanika odgovorilo je da su im najbliže osobe u životu prijatelji, a 19% smatra da su to brat ili sestra. 46% osoba smatra da brzi tempo života utječe na udaljavanje bliskih ljudi, a 45% smatra da je riječ o razilaženju životnih puteva, vrijednosti i stavova.

Značajan je i podatak da je 69% osoba izjavilo kako ima nekoga s kime su bili bliski, ali nisu više s tom osobom u kontaktu te žale zbog toga. Iako su prekinuli odnos, 39% ih se ne bi javilo osobi s kojom su izgubili kontakt, a 26% bi se javilo i pokušalo obnoviti odnos.

,,Prema nekim podacima, za vrijeme života osoba u prosjeku dođe u susret s 80.000 ljudi, a samo s njih 190 održi neku vrstu komunikacije. Također, naučnoje dokazano kako nas dobri međuljudski odnosi održavaju zdravijima i sretnijima. Kako bi uvijek bio dio trenutaka koji vrijede, NESCAFÉ će i dalje nastavljati unapređivati recepture svojih proizvoda i razveseljavati ljubitelje kafe s inovacijama,'' – izjavila je Aleksandra Zlatanovski, Brand Manager, Nestlé Adriatic.

NESCAFÉ je najpoznatija instant kafa na svijetu, a čijih se šoljica dnevno u svijetu popije 475 milijuna, odnosno 5.500 svake sekunde.

Vrijeme je da pozovete blisku osobu na kafu. #OstaniBlizu

 


Nazad
 




 
 
 
back to top