IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 12.12.2018 || Konzum akcija je najbolja reakcija na skupoću  |  Naglo skočila cijena indijskih oraha  |  Barilla najavila zdraviji namaz  |  Durex u saradnji sa RED dobrotvornom ustanovom  |  Uspješno poslovanje Mercator Grupe za devet mjeseci   |  Federacija BiH u oktobru povećala i izvoz i uvoz  |  Njemački trgovinski lanci glavni u EU, u BiH Bingo sa 19 posto  |  GEFCO se udružuje s kompanijama Actility i Wakeo  |  Treća isporuka proizvoda AC Fooda za Sjedinjene Američke Države  |  Čeka se samo dozvola: Bh. peradari ponovo u osvajanje tržišta Hrvatske  |  Nestlé u Bosni i Hercegovini za sedam godina uložio više od 200.000 EUR u edukaciju djece o pravilno  |  Fabrika duhana Sarajevo ostaje bez poznate marke cigareta  |  Black Friday i Cyber ​​Monday: Kontroverzni dani trgovačkih rasprodaja  |  Od 22. studenog Lidl stiže u još četiri grada  |  Rio Tinto i Nespresso radit će eko kapsule za kafu  |  Proizvodnja masilnovog ulja u Italiji na istorijski najnižem nivou  |  Zaštita intelektualnog vlasništva ne pokriva okus prehrambenih proizvoda - ECJ  |  Promet dionicama Fabrike duhana Sarajevo od 74 hiljade KM  |  Spar Austrija predstavio organsko pivo od hljeba  |  Mondelez pokreće inicijativu Cocoa Life u Brazilu  |   ||
   

BiH: MERCATOR BH KUPCIMA PREDSTAVIO PROJEKAT ZDRAVE ISHRANE

22.03.2018

U prisustvu velikog broja svojih kupaca te predstavnika medija, Mercator je 20.03.2018.g predstavio svoj novi projekat zdrave hrane. Svi prisutni su mogli na licu mjesta da se uvjere u važnost zdrave ishrane, a predstavljen je i Mercatorov ambasador zdrave hrane Tomislav Cvitanušić.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zahvaljujući novom projektu Mercatora „Bio jednom BIO uvijek", mi želimo da utičemo da pokušamo svi zajedno zdravije da živimo i da se zdravije hranimo, jer sam siguran da sve više ljudi počinje shvatati ozbiljnost ovog problema i potrebu za zdravom hranom. Želite li i Vi izgledati zdravije i vitkije, osjećati se energičnije i mlađe, upravo ste ovog trena na pravom mjestu. – rekao je Tomislav Cvitanušić

Moderan i užurbani ritam života nam otežava da se posvetimo zdravijoj prehrani. Mi u Mercatoru znamo koliko je važno da se zdravo hranimo, zato smo se fokusirali na to da vam pružimo širok asortiman proizvoda koji će vam pomoći da svaki dan napravite zdraviji izbor. Prvi smo u Bosni i Hercegovini pokrenuli ovaj projekat zdrave ishrane i za vas smo u našem odjelu zdrave hrane, pripremili preko hiljadu raznovrsnih zdravih proizvoda iz naše palete Bio Zone, jer želimo da uz naš slogan „Bio jednom BIO uvijek", zajedno probamo mijenjati naše navike.  Mercator želi da postavlja nove trendove u cilju kvalitetnog življenja i zadovoljstva velikog broja naših kupaca. Ovo je samo jedna u nizu novina koje imamo namjeru plasirati  na BH tržište. - izjavio je jutros Direktor Mercator BiH, Gdin  Ahmet Koštreba,  koji iz opravdanih razloga nije mogao prisustvovati današnjem druženju s novinarima.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iskreno se nadam da je ovo naše današnje predstavljanje razveselilo sve ljubitelje zdrave hrane, a i one koji će to tek u budućnosti postati. Imate priliku da se uvjerite na licu mjesta da zdrava hrana nije nedostižna, nego je na dohvat ruke u policama Mercatora. Kada se odlučite  živjeti zdrav život, neka Mecator bude mjesto vaše zdrave hrane, jer Mercator je mjesto sa zasigurno najbogatijim asortimanom zdrave hrane u BiH. - Izjavila je direktorica marketinga i PR-a Mercator BiH,  Irena Miličević

 

Za ovaj projekat zdrave hrane predstavljen je i video spot kojeg je režirao mladi Arnej Misirlić u kojem učestvuje  naš ambasador Tomislav Cvitanušić. Mercator će, kao i do sada, stalno raditi na tome da svojim vjernim kupcima obezbjedi  samo najbolje i najzdravije namirnice, te svakodnevno širiti svoju ponudu najkvalitetnijim proizvodima.

 

Spot sa Tomislavom Cvitanušićem možeze vidjeti na linku ispod:

https://www.youtube.com/watch?v=hHMoYIUCs5c&feature=youtu.be


Nazad
 




 
 
 
back to top