IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 22.04.2018 || VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |  Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja  |  Upoznajte panel godine  |  BiH je puzla jedne velike slagalice  |  Bruce Willis je zaštitno lice HELL ENERGY  |  Grand Gold 500 zauzeo prvo mjesto u kategoriji „Prepoznatljiv kvalitet i razvoj domaćeg proizvoda“  |  Cm u Doboju na novoj adresi  |  ODRŽANO TRADICIONALNO DRUŽENJE NOVINARA U COLOSEUM CLUBU  |   PERUTNINA PTUJ – svečano obilježen 10. rođendan brezanske fabrike  |  Sarajevski kiseljak prenosi poruku o očuvanju vode  |  MERCATOR BH KUPCIMA PREDSTAVIO PROJEKAT ZDRAVE ISHRANE  |   ||
   

BiH: MERCATOR BH KUPCIMA PREDSTAVIO PROJEKAT ZDRAVE ISHRANE

22.03.2018

U prisustvu velikog broja svojih kupaca te predstavnika medija, Mercator je 20.03.2018.g predstavio svoj novi projekat zdrave hrane. Svi prisutni su mogli na licu mjesta da se uvjere u važnost zdrave ishrane, a predstavljen je i Mercatorov ambasador zdrave hrane Tomislav Cvitanušić.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zahvaljujući novom projektu Mercatora „Bio jednom BIO uvijek", mi želimo da utičemo da pokušamo svi zajedno zdravije da živimo i da se zdravije hranimo, jer sam siguran da sve više ljudi počinje shvatati ozbiljnost ovog problema i potrebu za zdravom hranom. Želite li i Vi izgledati zdravije i vitkije, osjećati se energičnije i mlađe, upravo ste ovog trena na pravom mjestu. – rekao je Tomislav Cvitanušić

Moderan i užurbani ritam života nam otežava da se posvetimo zdravijoj prehrani. Mi u Mercatoru znamo koliko je važno da se zdravo hranimo, zato smo se fokusirali na to da vam pružimo širok asortiman proizvoda koji će vam pomoći da svaki dan napravite zdraviji izbor. Prvi smo u Bosni i Hercegovini pokrenuli ovaj projekat zdrave ishrane i za vas smo u našem odjelu zdrave hrane, pripremili preko hiljadu raznovrsnih zdravih proizvoda iz naše palete Bio Zone, jer želimo da uz naš slogan „Bio jednom BIO uvijek", zajedno probamo mijenjati naše navike.  Mercator želi da postavlja nove trendove u cilju kvalitetnog življenja i zadovoljstva velikog broja naših kupaca. Ovo je samo jedna u nizu novina koje imamo namjeru plasirati  na BH tržište. - izjavio je jutros Direktor Mercator BiH, Gdin  Ahmet Koštreba,  koji iz opravdanih razloga nije mogao prisustvovati današnjem druženju s novinarima.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iskreno se nadam da je ovo naše današnje predstavljanje razveselilo sve ljubitelje zdrave hrane, a i one koji će to tek u budućnosti postati. Imate priliku da se uvjerite na licu mjesta da zdrava hrana nije nedostižna, nego je na dohvat ruke u policama Mercatora. Kada se odlučite  živjeti zdrav život, neka Mecator bude mjesto vaše zdrave hrane, jer Mercator je mjesto sa zasigurno najbogatijim asortimanom zdrave hrane u BiH. - Izjavila je direktorica marketinga i PR-a Mercator BiH,  Irena Miličević

 

Za ovaj projekat zdrave hrane predstavljen je i video spot kojeg je režirao mladi Arnej Misirlić u kojem učestvuje  naš ambasador Tomislav Cvitanušić. Mercator će, kao i do sada, stalno raditi na tome da svojim vjernim kupcima obezbjedi  samo najbolje i najzdravije namirnice, te svakodnevno širiti svoju ponudu najkvalitetnijim proizvodima.

 

Spot sa Tomislavom Cvitanušićem možeze vidjeti na linku ispod:

https://www.youtube.com/watch?v=hHMoYIUCs5c&feature=youtu.be


Nazad
 



 
 
 
back to top