IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 19.11.2017 || Novi izgled dm prodavnice u sarajevskom naselju Stup   |  Pivarstvo za bolje danas i sutra  |  dm beauty academy  |  Sedmi „King Partner Days 2017“ okupili više od 200 učesnika   |  Johnson&Johnson i SOS Dječija sela zajedno provode program "Zdravlje je za svakog”  |   Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije  |  Novi partneri Pika Kartica programa lojalnosti – INA i Energopetrol  |   DERBY BANANA ZA AKTIVAN, ZDRAV I SREĆAN DAN  |  Kupci nagradili dm sa izuzetnim porastom prometa od 14%  |  Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |  Posjetili smo: Anuga trade meat show  |  Sarajevo Marketing Summit 2017  |  Specijalno izdanje Gorenje Retro frižidera   |  Trenuci, koje MI volimo  |  Kulin sokovi-Novi bosanskohercegovački proizvod vrhunske kvalitete  |   ||
   

BiH: Kupci nagradili dm sa izuzetnim porastom prometa od 14%

20.10.2017

Sveobuhvatna orijentacija na potrebe kupaca, stalne inovacije i investicije u asortiman, uređenje prodavnica, stručno i lično usavršavanje zaposlenika kao i širenje prodajne mreže i ove poslovne godine su doprinijeli ostvarivanju izvanrednih rezultata koji se ogledaju kroz promet od 143,9 miliona KM, što predstavlja rast od 14%  izjavio je direktor dm-a u BiH, Damir Šlosel na jučerašnjoj konferenciji za medije organizovanoj povodom predstavljanja rezultata i aktivnosti ove kompanije u poslovnoj 2016/2017. godini.

Otvorenjem novih prodavnica u Tuzli, Sarajevu, Banja Luci, Kaknju i Posušju dm je proširio prodajnu mrežu koja trenutno broji 67 prodavnica u 39 gradova. S ciljem unapređenja doživljaja kupovine, pored širenja prodajne mreže, investirano je i u preuređenje 11 postojećih prodavnica. Ukupne investicije u nove i postojeće prodavnice kao i u uređenje centrale i distribucijskog centra iznosile su 7,2 miliona KM. Radno mjesto u dm-u su u protekloj godini pronašla 72 nova zaposlenika te time danas dm zapošljava ukupno 616 osoba, što je za 13% više nego u prošloj poslovnoj godini.

Liderska pozicija dm-a na drogerijskom tržištu naše zemlje potvrđena je i uvođenjem nove cjenovne strategije UVIJEKPOVOLJNO, koja je rezultat osluškivanja potreba kupaca.

UVIJEKPOVOLJNO ponudu trenutno čini više od 2.500 proizvoda čije snižene cijene vrijede najmanje četiri mjeseca. Osim finansijske uštede ovom strategijom kupci ostvaruju uštede i u vremenu utrošenom na kupovine jer sada ne moraju pratiti kratkoročne akcije, nego vrlo povoljno kupovati odabrane proizvode onda kada su im stvarno potrebni.

Realizacijom društveno odgovornih projekata dm nastoji dio svog uspjeha podijeliti sa zajednicom u kojoj posluje. Tako je u protekloj godini uložio u projekte od opšte koristi 228.218 KM. Fokusirajući se na rastući problem sve veće pretilosti djece u osnovnoškolskom uzrastu pokrenuta je inicijativa dm {ZAJEDNO} za zdrav život. Zajedno s kupcima u dm prodavnicama odabrano je deset projekata u osnovnim školama širom BiH namijenjenih unapređenju zdravlja učenika i školskog osoblja, koji će biti realizovani do kraja tekuće školske godine. S obzirom na potrebe naših škola, dodatno su podržana tri projekta kroz donaciju tečnih sapuna u vrijednosti od 1.500 KM. Pored navedenog, dm svojim zaposlenicima od 2011. godine nudi dodatni plaćen radni dan za angažman u društveno odgovornim aktivnostima. Ove godine je tu mogućnost iskoristio 191 dm-ov zaposlenik kroz 1.442 radna sata.

Kontinuirano ulaganje u usavršavanje dm zaposlenika u protekloj poslovnoj godini obilježilo je školovanje za drogeriste u Austriji. Od ukupno 80 zaposlenika iz svih zemalja koncerna, školovanje su završila i tri zaposlenika dm-a iz BiH. Priliku za stručno usavršavanje dobila je i prodavačica Lucija Lebo, koja kaže: „Moj zadatak je da usvojena znanja podijelim sa ostalim dm zaposlenicima s ciljem unapređenja usluge, što podrazumijeva savjetovanje kupca o zdravlju, prehrani, ljepoti, proizvodima za njegu lica, tijela, njegu djece i sredstvima za čišćenje”. Školovanje za drogeristu prvo je iskustvo dm zaposlenika sa dualnim obrazovanjem čije se uvođenje najavljuje i u Bosni i Hercegovini.

Dobar odnos prema zaposlenicima potvrđen je ponovnim izborom dm-a za Najpoželjnijeg poslodavca u BiH, što je ujedno i pokazatelj kako je zadovoljstvo dm zaposlenika prepoznato i cijenjeno na tržištu rada. Svim zaposlenicima, shodno afinitetima i sposobnostima, dm nudi priliku za stručno usavršavanje i napredovanje te je u protekloj poslovnoj godini na interne i eksterne edukacije uloženo 260.400 KM.

U narednoj poslovnoj godini, uz nastavak ulaganja u naše zaposlenike, širenje prodajne mreže te unapređenje usluge kupcima, planiramo podržati domaće proizvođače u razvoju novih proizvoda i njihovom plasiranju na bh. tržište te na taj način nastaviti s misijom da društveno odgovornim angažmanom budemo dio sveukupnih pozitivnih promjena u BiH, na kraju današnje konferencije za medije, poručio je direktor dm-a za BiH, Damir Šlosel.

Istakao je još i kako su respektabilni rezultati obilježili poslovanje cijelog koncerna u trinaest zemalja Centralne i Jugoistočne Evrope, gdje je ostvaren ukupni promet od 10.259 milijardi eura što predstavlja povećanje od 5,7% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Broj zaposlenika i prodavnica također je porastao te dm prodajna mreža širom Evrope obuhvata 3.464 dm prodavnice u kojoj radi 59.046 zaposlenika.

 



 

 

 

 

 

 

 

 


Nazad
 



 
 
 
back to top