IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 10.12.2018 || asHE12435Hp  |  Naglo skočila cijena indijskih oraha  |  Barilla najavila zdraviji namaz  |  Durex u saradnji sa RED dobrotvornom ustanovom  |  Uspješno poslovanje Mercator Grupe za devet mjeseci   |  Federacija BiH u oktobru povećala i izvoz i uvoz  |  Njemački trgovinski lanci glavni u EU, u BiH Bingo sa 19 posto  |  GEFCO se udružuje s kompanijama Actility i Wakeo  |  Treća isporuka proizvoda AC Fooda za Sjedinjene Američke Države  |  Čeka se samo dozvola: Bh. peradari ponovo u osvajanje tržišta Hrvatske  |  Nestlé u Bosni i Hercegovini za sedam godina uložio više od 200.000 EUR u edukaciju djece o pravilno  |  Fabrika duhana Sarajevo ostaje bez poznate marke cigareta  |  Black Friday i Cyber ​​Monday: Kontroverzni dani trgovačkih rasprodaja  |  Od 22. studenog Lidl stiže u još četiri grada  |  Rio Tinto i Nespresso radit će eko kapsule za kafu  |  Proizvodnja masilnovog ulja u Italiji na istorijski najnižem nivou  |  Zaštita intelektualnog vlasništva ne pokriva okus prehrambenih proizvoda - ECJ  |  Promet dionicama Fabrike duhana Sarajevo od 74 hiljade KM  |  Spar Austrija predstavio organsko pivo od hljeba  |  Mondelez pokreće inicijativu Cocoa Life u Brazilu  |   ||
   

BiH: Kompanija „Zlatiborac“ na prvom međunarodnom Sarajevo halal sajmu 2018

03.10.2018

Kompanija „Zlatiborac" d.o.o. uzela je učešće na prvom međunarodnom sajmu halal industrije Sarajevo Halal Sajam (SHF) 2018, koji je održan od 27-29. septembra u KJP Centru Skenderija. 

Ovaj proizvođač suvomesnatih proizvoda iz Republike Srbije, koji neguje tradiciju pripremanja suvomesnatih proizvoda više od jednog veka, od 2011. godine posluje u skladu sa halal standardom i danas u svom portfoliju ima 63 halal sertifikovana proizvoda. Prema rečima predstavnika kompanije, poslovanje u skladu sa halal standardom omogućilo je otvaranje novih tržišta i za njih predstavlja izuzetno važan deo poslovanja. „Ako pođemo od toga da se broj kupaca halal proizvoda u svetu meri milijardama, da je tržište halal sertifikovanih proizvoda i usluga jedno od najbrže rastućih tržišta u svetu, onda je odluka o da se krene sa procesom sertifikacije sasvim opravdana. Za pripadnike Islama, halal nije samo hrana, on je stil života – kultura. Sa druge strane, za potrošače širom sveta, koji ne moraju nužno biti pripadnici Islama, halal sertifikat je dodatni garant kvaliteta, pokazuju istraživanja. Svetsko tržište halal sertifikovanih proizvoda je najbrže rastuće tržište sa više od 1,5 milijardi direktnih konzumenata. Naša kompanija ima halal sertifikat od 2011. godine i sertifikovani smo od strane Agencije za certificiranje halal kvalitete iz Tuzle. Svake godine smo u obavezi da obnavljamo halal sertifikat, a svake treće godine se resertifikujemo, što je u skladu sa pravilima standarda. U ovom trenutku imamo 63 halal sertifikovana proizvoda. Zahvaljujući posedovanju halal sertifikata otvorile su se nove mogućnosti za izvoz naših proizvoda" – izjavila je Dijana Savić, menadžer korporativnih komunikacija u kompaniji „Zlatiborac".

Kompanija danas posluje na 11 izvoznih tržišta, među kojima je i tržište Bosne i Hercegovine. „Na tržištu Bosne i Hercegovine prisutni smo osam godina i zadovoljni smo svojom pozicijom. Ono što je važno istaći jeste i činjenica da smo u Bosni i Hercegovini, ali i u drugim zemljama regiona, uspeli da pozicioniramo svoj brend u obe kategorije našeg proizvodnog portfolija: trajni suvomesnati proizvodi i polutrajni suvomesnati proizvodi. Danas se na tržištu Bosne i Hercegovine naši proizvodi mogu naći u maloprodajnim trgovinskim lancima: `Bingo`, `Konzum`, `FIS`, `BEST`, `PM Company`, `Amko Komerc`" – dodala je Savić.   

 


Nazad
 




 
 
 
back to top