IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 21.10.2018 || 55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |  ”Čovjek koji je napravio revoluciju u kompaniji Red Bull”  |  Bankrotirao nekada najveći trgovački lanac na svijetu  |  BiH veliki uvoznik piva, ali manje smo pivopije od drugih u okruženju  |  AUTO ASISTENCIJA – NAJBOLJI SAPUTNIK  |  U petak počinje 14. Međunarodni Sarajevo Wine Weekend  |  GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH  |  Sajam ‘Opens’ u Zenici okupio 283 izlagača poljoprivrednih proizvoda  |  Lidl otvorio prve trgovine u Srbiji  |  Raste interesovanje za proizvodnju krastavaca kornišona  |  Hifa Oil postala ekskluzivni zastupnik renomiranog branda Nursan Trailer  |  Trgovci odabrali top 100 proizvoda  |  Trgovinski rat učiniće svijet siromašnijim i opasnijim  |  Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH!  |  Hunt for the Perfect Taste pružio bogatstvo okusa  |  Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda  |  Uvoz hrane raste brže od izvoza  |  Stanić Beverages uložio 4 milijuna eura u liniju za punjenje PET boca u Kreševu  |   ||
   

BiH: Kompanija „Zlatiborac“ na prvom međunarodnom Sarajevo halal sajmu 2018

03.10.2018

Kompanija „Zlatiborac" d.o.o. uzela je učešće na prvom međunarodnom sajmu halal industrije Sarajevo Halal Sajam (SHF) 2018, koji je održan od 27-29. septembra u KJP Centru Skenderija. 

Ovaj proizvođač suvomesnatih proizvoda iz Republike Srbije, koji neguje tradiciju pripremanja suvomesnatih proizvoda više od jednog veka, od 2011. godine posluje u skladu sa halal standardom i danas u svom portfoliju ima 63 halal sertifikovana proizvoda. Prema rečima predstavnika kompanije, poslovanje u skladu sa halal standardom omogućilo je otvaranje novih tržišta i za njih predstavlja izuzetno važan deo poslovanja. „Ako pođemo od toga da se broj kupaca halal proizvoda u svetu meri milijardama, da je tržište halal sertifikovanih proizvoda i usluga jedno od najbrže rastućih tržišta u svetu, onda je odluka o da se krene sa procesom sertifikacije sasvim opravdana. Za pripadnike Islama, halal nije samo hrana, on je stil života – kultura. Sa druge strane, za potrošače širom sveta, koji ne moraju nužno biti pripadnici Islama, halal sertifikat je dodatni garant kvaliteta, pokazuju istraživanja. Svetsko tržište halal sertifikovanih proizvoda je najbrže rastuće tržište sa više od 1,5 milijardi direktnih konzumenata. Naša kompanija ima halal sertifikat od 2011. godine i sertifikovani smo od strane Agencije za certificiranje halal kvalitete iz Tuzle. Svake godine smo u obavezi da obnavljamo halal sertifikat, a svake treće godine se resertifikujemo, što je u skladu sa pravilima standarda. U ovom trenutku imamo 63 halal sertifikovana proizvoda. Zahvaljujući posedovanju halal sertifikata otvorile su se nove mogućnosti za izvoz naših proizvoda" – izjavila je Dijana Savić, menadžer korporativnih komunikacija u kompaniji „Zlatiborac".

Kompanija danas posluje na 11 izvoznih tržišta, među kojima je i tržište Bosne i Hercegovine. „Na tržištu Bosne i Hercegovine prisutni smo osam godina i zadovoljni smo svojom pozicijom. Ono što je važno istaći jeste i činjenica da smo u Bosni i Hercegovini, ali i u drugim zemljama regiona, uspeli da pozicioniramo svoj brend u obe kategorije našeg proizvodnog portfolija: trajni suvomesnati proizvodi i polutrajni suvomesnati proizvodi. Danas se na tržištu Bosne i Hercegovine naši proizvodi mogu naći u maloprodajnim trgovinskim lancima: `Bingo`, `Konzum`, `FIS`, `BEST`, `PM Company`, `Amko Komerc`" – dodala je Savić.   

 


Nazad
 




 
 
 
back to top