IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 22.04.2018 || VINA SLAVONIJE prezentirana u gradu na Vrbasu  |  Altermedia najpoželjniji poslodavac u BiH, u sektoru marketinga i PR-a u 2018.  |  Tražite inspiraciju za proljetni make up look? Nađite je u dm prodavnicama!   |  Beohemija lansira Duel Gold – premium deterdžent na tržište Bosne i Hercegovine  |  Veliki dan za domaću FMCG industriju  |  Kompanija Mlin i pekara Ljubače investirala u modernizaciju mlina   |  Posjeta igrača FK „Sarajevo“ i FK „Željezničar“ BBI banci  |  Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu  |  Sve je spremno za 4. Sarajevo FMCG Summit  |  Od konobara do jednog od najplaćenijih glumaca Hollywooda  |  Vispak i Zlatna džezva sutra obilježavaju 46 godina postojanja  |  Upoznajte panel godine  |  BiH je puzla jedne velike slagalice  |  Bruce Willis je zaštitno lice HELL ENERGY  |  Grand Gold 500 zauzeo prvo mjesto u kategoriji „Prepoznatljiv kvalitet i razvoj domaćeg proizvoda“  |  Cm u Doboju na novoj adresi  |  ODRŽANO TRADICIONALNO DRUŽENJE NOVINARA U COLOSEUM CLUBU  |   PERUTNINA PTUJ – svečano obilježen 10. rođendan brezanske fabrike  |  Sarajevski kiseljak prenosi poruku o očuvanju vode  |  MERCATOR BH KUPCIMA PREDSTAVIO PROJEKAT ZDRAVE ISHRANE  |   ||
   

Svijet/BiH: Kampanja za prve pletene i tkane biloborde u finalu prestižnog festivala u Rimu

10.04.2018

Kampanja za prvi ručno pleteni i tkani bilbord sa logom svjetski poznatog brenda Coca-Cola ušla je u finale Festivala globalnih medija u Rimu u kategoriji kreativna upotreba medija. Ovo je prvi put da je jedna kampanja sa ovog područja ušla u finale ovog prestižnog festivala. Kampanja koju su zajedno realizovale agencije UM i McCann Beograd odličan je primjer kako mediji mogu da se koriste na inovativan i nekovencionalan način, a da to istovremeno bude dobro osmišljeno i kreativno. Upotreba jednog klasičnog kanala, kao što je bilbord, kombinovana je sa nestandardnim formatom pletenog, odnosno tkanog biloborda, čime je postignut efekat miksa tradicionalnog i inovativnog. Coca-Cola, brend čiji logo je globalno poznat, ovom kampanjom je pokazala da biti veliki brend znači ujedno prepoznati prave kulturne i lokalne vrijednosti.

„Ući u finale na jednom ovako renomiranom festivalu je zaista velika čast, kako za tim koji je radio na projektu, tako i za cijelu agenciju. Iako smo zajedno sa klijentom Coca-Cola učestvovali i osvajali prestižne nagrade na različitim lokalnim i regionalnim festivalima, ovo je prvi put da je naš rad zapažen i na svjetskom nivou, što nam pričinjava posebno zadovoljstvo” kaže Dubravka Urošević, Regional Account Director agencije UM.

Festival globalnih medija među najznačajnijim je manifestacijama medijske industrije. Na ovogodišnjem festivalu, koji će biti održan u Rimu, učestvovat će neki od najpoznatijih predstavnika i stručnjaka iz oblasti komunikacija. Ugledan žiri dodijelit će nagrade kampanjama koje su na inovativan način koristile različite medijske kanale. Imena pobjednika bit će objavljena na završnoj svečanosti 14. maja u Rimu.



Nazad
 



 
 
 
back to top