IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 12.12.2018 || Konzum akcija je najbolja reakcija na skupoću  |  Naglo skočila cijena indijskih oraha  |  Barilla najavila zdraviji namaz  |  Durex u saradnji sa RED dobrotvornom ustanovom  |  Uspješno poslovanje Mercator Grupe za devet mjeseci   |  Federacija BiH u oktobru povećala i izvoz i uvoz  |  Njemački trgovinski lanci glavni u EU, u BiH Bingo sa 19 posto  |  GEFCO se udružuje s kompanijama Actility i Wakeo  |  Treća isporuka proizvoda AC Fooda za Sjedinjene Američke Države  |  Čeka se samo dozvola: Bh. peradari ponovo u osvajanje tržišta Hrvatske  |  Nestlé u Bosni i Hercegovini za sedam godina uložio više od 200.000 EUR u edukaciju djece o pravilno  |  Fabrika duhana Sarajevo ostaje bez poznate marke cigareta  |  Black Friday i Cyber ​​Monday: Kontroverzni dani trgovačkih rasprodaja  |  Od 22. studenog Lidl stiže u još četiri grada  |  Rio Tinto i Nespresso radit će eko kapsule za kafu  |  Proizvodnja masilnovog ulja u Italiji na istorijski najnižem nivou  |  Zaštita intelektualnog vlasništva ne pokriva okus prehrambenih proizvoda - ECJ  |  Promet dionicama Fabrike duhana Sarajevo od 74 hiljade KM  |  Spar Austrija predstavio organsko pivo od hljeba  |  Mondelez pokreće inicijativu Cocoa Life u Brazilu  |   ||
   

BiH: Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“

09.08.2018

Od 9. do 20. augusta vožnja od Vijećnice do Dobrinje u dva i tri sata iza ponoći

Glavni bh. grad u predstojećem periodu zasigurno će biti centar sjajnih dešavanja i dobre zabave, za što su ljubitelji noćnog provoda odavno spremni.  Kako bi zabava u kasne noćne sate bila bez brige o povratku kući, kompanija Carlsberg BH sa brendom Tuborg i ove godine uvodi vanrednu gradsku noćnu vožnju. Kružna linija bit će aktivna od Vijećnice do Dobrinje, a planirane su dvije noćne vožnje. Od četvrtka, 9.8., do ponedjeljka, 20.8., Tuborg bus vozit će u dva i tri sata iza ponoći.

 

Vanredne gradske vožnje se realizuju u okviru društveno-odgovorne kampanje #You drink, we drive, čiji je cilj upozoriti na zabranu i rizik upravljanja motornim vozilima nakon konzumacije alkohola. Umjesto karte, putnicima na pokaz tražit će se Tuborg čep.

 „Sarajevo ljeti nudi mnogo zanimljivih i atraktivnih prilika za odličan noćni provod. Noćne gradske linije u Tuborg autobusu prošle godine su se pokazale potrebne i veoma popularne, te smo i ove godine odlučili da našim građanima i turistima olakšamo i omogućimo pouzdan prevoz u kasne noćne sate, kada gradski saobraćaj inače ne radi. Kampanju realizujemo pod motom „You drink, we drive” jer želimo podsjetiti da sigurna vožnja ne smije uključivati alkohol”, izjavio je Amir Tobudić, direktor Carlsberg BH d.o.o.

Iz Carlsberga također poručuju da u Tuborg busu putnike očekuju i zanimljive aktivacije tokom vožnje. Svi putnici će moći pristupiti muzičkoj wi-fi platformi u busu. Ovu kampanju podržala je i kompanija Info Media Group, zaslužna za brendiranje autobusa.

 

 

 


Nazad
 




 
 
 
back to top