IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Ponedjeljak, 22.10.2018 || 55 zlatnih godina najboljih sorti  |  Oktoberfest na Jägemeister način u Sarajevskom Klubu Jedan  |  dm potvrdio lidersku poziciju na drogerijskom tržištu  |  ”Čovjek koji je napravio revoluciju u kompaniji Red Bull”  |  Bankrotirao nekada najveći trgovački lanac na svijetu  |  BiH veliki uvoznik piva, ali manje smo pivopije od drugih u okruženju  |  AUTO ASISTENCIJA – NAJBOLJI SAPUTNIK  |  U petak počinje 14. Međunarodni Sarajevo Wine Weekend  |  GRAND KAFA DIO “MUST HAVE” ASORTIMANA U BIH  |  Sajam ‘Opens’ u Zenici okupio 283 izlagača poljoprivrednih proizvoda  |  Lidl otvorio prve trgovine u Srbiji  |  Raste interesovanje za proizvodnju krastavaca kornišona  |  Hifa Oil postala ekskluzivni zastupnik renomiranog branda Nursan Trailer  |  Trgovci odabrali top 100 proizvoda  |  Trgovinski rat učiniće svijet siromašnijim i opasnijim  |  Trgovci izabrali top 100 proizvoda u BiH!  |  Hunt for the Perfect Taste pružio bogatstvo okusa  |  Trgovci u BiH biraju top 100 proizvoda  |  Uvoz hrane raste brže od izvoza  |  Stanić Beverages uložio 4 milijuna eura u liniju za punjenje PET boca u Kreševu  |   ||
   

BiH: Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“

09.08.2018

Od 9. do 20. augusta vožnja od Vijećnice do Dobrinje u dva i tri sata iza ponoći

Glavni bh. grad u predstojećem periodu zasigurno će biti centar sjajnih dešavanja i dobre zabave, za što su ljubitelji noćnog provoda odavno spremni.  Kako bi zabava u kasne noćne sate bila bez brige o povratku kući, kompanija Carlsberg BH sa brendom Tuborg i ove godine uvodi vanrednu gradsku noćnu vožnju. Kružna linija bit će aktivna od Vijećnice do Dobrinje, a planirane su dvije noćne vožnje. Od četvrtka, 9.8., do ponedjeljka, 20.8., Tuborg bus vozit će u dva i tri sata iza ponoći.

 

Vanredne gradske vožnje se realizuju u okviru društveno-odgovorne kampanje #You drink, we drive, čiji je cilj upozoriti na zabranu i rizik upravljanja motornim vozilima nakon konzumacije alkohola. Umjesto karte, putnicima na pokaz tražit će se Tuborg čep.

 „Sarajevo ljeti nudi mnogo zanimljivih i atraktivnih prilika za odličan noćni provod. Noćne gradske linije u Tuborg autobusu prošle godine su se pokazale potrebne i veoma popularne, te smo i ove godine odlučili da našim građanima i turistima olakšamo i omogućimo pouzdan prevoz u kasne noćne sate, kada gradski saobraćaj inače ne radi. Kampanju realizujemo pod motom „You drink, we drive” jer želimo podsjetiti da sigurna vožnja ne smije uključivati alkohol”, izjavio je Amir Tobudić, direktor Carlsberg BH d.o.o.

Iz Carlsberga također poručuju da u Tuborg busu putnike očekuju i zanimljive aktivacije tokom vožnje. Svi putnici će moći pristupiti muzičkoj wi-fi platformi u busu. Ovu kampanju podržala je i kompanija Info Media Group, zaslužna za brendiranje autobusa.

 

 

 


Nazad
 




 
 
 
back to top