IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Subota, 21.07.2018 || Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |  Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |   ||
   

BiH: KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE

27.04.2018

Kozmetika Afrodita je, s medijskim predstavljanjem nove kozmetičke linije AGELESS, najavila veliki preokret u beauty industriji koja je do sada slavila mladost. AGELESS je aktivna 'pro-ageing' njega koja znatno poboljšava kvalitetu zrele kože izložene hormonskoj neravnoteži. Namijenjena je upravo njoj, ženi u najljepšim godinama.

Središnja tema kozmetologije na globalnoj razini je tzv. trend 'well-ageing' koji pobija dosadašnje negativne predodžbe o starenju. U prvi plan uvjerljivo stavlja  pozitivan stav da starenje može biti lijepo, dostojanstveno i čak graciozno. U tom kontekstu ljepota postaje bezvremenski koncept, a žene oslobađa od pritiska idealne ljepote. Iz beauty perfekcije  naglasak se seli na traženje izvora unutarnje ljepote, na promociju vitalnosti i životne energije. Zato u duhu novog trenda potrošačice ne kriju nego prihvaćaju svoje godine i postaju samouvjerene u vezi s njima. U središnjoj ulozi nalaze se zrele žene- šezdeset i sedamdeset godišnjakinje koje ne skrivaju svoje godine i bore nego biraju kozmetičke proizvode za dobar i udoban osjećaj u svojoj koži bez obzira na godine.

Kozmetika Afrodita predstavlja suvremene zrele potrošačice kao žene pune života te aktivnije nego ikad prije! To je generacija novih srednjih godina gdje se 50-te godine iskazuju kao nove 30-te. Trend 'well-ageing' se zato protivi anti-ageingu kojeg smo poznavali do sada te predstavlja odgovor na revolucionarne aktivne sastojke i pretjerane anti-age tvrdnje.

GODINE SU SAMO BROJ. ŠTO JE ZASITA VAŽNO SI TI!

Sa spomenutom snažnom promocijskom porukom linije AGELESS složile su sve prisutne koje su pažljivo pratile predstavljanje nove linije pod voditeljskom palicom Olivere Dodig, a dodatno je event začinio muzičar Neno Murtić te i iznenađenje za goste - prisutnost nove karizmatične ambasadorice linije AGELESS, gospođe Zvončice Vucković koja se usprkos dugogodišnjoj i uspješnoj međunarodnoj karijeri ne boji starenja i svoje godine iskazuje sa značajnom sivom bojom kose.

 

POBOLJŠANA KVALITETA ZRELE KOŽE

Aktivna PRO-AGEING njega znatno poboljšava kvalitetu zrele kože (55 +), izloženoj hormonskoj neravnoteži. Pomoću izoflavona – snažnih  fitoestrogena,  jača sve fiziološke funkcije kože te poboljšava njenu strukturu na dermalnoj i epidermalnoj razini. Iznutra prema van!

AGELESS – PROIZVODI SA ZNANSTVENO DOKAZANIM DJELOVANJEM

Afroditina kolekcija AGELESS obećava poboljšanje kvalitete kože koje je vidljiva na različitim nivoima te je i znanstveno dokazano. Iza navedenih tvrdnji i učinaka  stoje rezultati iz neovisnih in vivo te in vitro studija. Govorimo o značajnom poboljšanju čvrstoće, glatkoće, navlaženosti i same debljine kože. I rezultat svega spomenutog – ono što zaista vrijedi – je naravno zadovoljna koža bez obzira na godine!

Kolekcija AGELESS sadrži tri proizvoda – dnevnu i noćnu kremu te visoko koncentrirane kapljice uljne esencije. U slučaju dnevne kreme radi se o intenzivnoj hidratantnoj njezi sa dodanim hydra kompleksom. Noćna krema je obogaćena sa 100% prirodnim njegujućim uljima i djeluje dok spavamo, jer je koža tada najaktivnija i obnavlja se i do 8-puta brže nego tijekom dana.  

AGELESS uljna esencija sadrži visokokoncentrirane kapi s potpuno prirodnim njegujućim uljima bijelog limnanta i suncokreta koja djeluju s intenzivnim njegujućim, obnavljajućim i zaštitnim učinkom. Upotrebljava se u kombinaciji s kremom i nepogrešiva je za zahtjevnu, suhu -  dehidriranu i slabo nahranjenu kožu koja daje neugodan osjećaj


Nazad
 




 
 
 
back to top