IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Utorak, 25.09.2018 || Rekordan broj učesnika na 7. MS Community BiH konferenciji  |  Održana 7. MS Community BiH konferencija  |  Domaćoj mljekari Inmer dvije Zlatne medalje za kvalitet proizvoda   |  Novi direktor Konzuma u BiH je Nihad Imširović  |  Vrhunska For the Hunters noć za festivalsko finale  |  AWT novi distributer Werner & Mertz proizvoda  |  Filmska akcija u Konzumu  |  Grand kafa sponzor ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala  |  Sensation Bridge donosi festivalske noći neprevaziđene zabave!  |  Kampanja „Ti piješ, mi vozimo“   |   Podravka i 24. Sarajevo Film Festival obećavaju nezaboravna filmska i gastronomska iskustva  |  Sarajevsko After Film ove godine na dvije pozornice i sa 28 izvođača  |  Save the date – 7. MSCommunity BiH konferencija   |  U kampanji „Osvježi svoju kosu uz Ellu“, predstavljen prvi bh. šampon sa češnjakom  |  Održan prvi „Innovation day“ u organizaciji AS Holdinga  |  Promocija nove vizije hercegovačkog Hepoka, kao i novog asortimana proizvoda,  |  Sberbank BH otvorila novu poslovnicu u Sarajevu  |  VINA SLAVONIJE prezentirana u Sarajevu  |  Počele pripreme za regionalno barističko takmičenje u skladu s pravilima Specialty Coffee Associatio  |  Novi proizvod za muškarce WILKINSON SWORD HYDRO CONNECT™ 5  |   ||
   

BiH: Jägermeister je broj jedan brend na društvenim mrežama!

22.02.2018

Prodajni podaci kompanije  Mast-Jägermeister pokazali su da su SAD, Njemačka i Velika Britanija top 3 države po prodaji Jägermeistera u svijetu. Kada se priča o konzumaciji po glavi stanovnika, a često je to vrlo jasniji pokazatelj, regija u kojoj se nalazimo odlično stoji. Tako se Slovenija nalazi na visokom, drugom mjestu, susjedna Hrvatska na sedmom mjestu, dok je Bosna i Hercegovina na petnaestom mjestu u svijetu u  ispijanju Jägermeistera po glavi stanovnika godišnje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jägermeister se danas izvozi u preko 120 zemalja u svijetu, sa preko 91 miliona prodanih boca i zauzima 8. mjesto u prvih 10 premium žestokih pića. Kompanija Mast postala je vlasnik dotadašnjih distribucijskih kompanija u Velikoj Britaniji i SAD-u, te tako osigurala vlasništvo i kontrolu nad 3 najveća tržišta za svoj brand. Godina pred nama posebna je za Jägermeister brand u našoj zemlji, jer će obilježiti dvadeset godina prisutnosti na ovom tržištu.

Već dugi niz godina, Jägermeister je najprodavanije inozemno premium žestoko piće u BIH i osmo najprodavanije u svijetu. Namjenjen je svim istančanim nepcima i rado je viđen gost u mnogim barovima, klubovima i restoranima.

Broj jedan na društvenim mrežama

Jägermeister je globalno brend koji pored velike prodaje bilježi uspjehe i na društvenim mrežama sa uvijek neobičnim vidovima promocije. Sa preko 5,5 miliona fanova na Facebook stranici, i 220k followera na Instagramu, Jägermeister je briljirao na društvenim mrežama u povezivanju sa milenijelsima koji su zapravo njegova targetna skupina. Prošlogodišnje istraživanje stranice Thespirtitsbusiness.com, pokazalo je da je upravo Jägermeister broj jedan brand u nastupu na društvenim mrežama, među premium alkoholnim brandovima u svijetu.

2017. – najuspješnija godina Jägermeistera u BIH

Jägermeister je u našoj državi u prošloj godini premašio brojku od 400.000 prodanih boca, što je najveći prodajni uspjeh u 20 godina prisutnosti na BIH tržištu. Tajna uspjeha brenda Jägermeister leži u inovativnom, trendovskom komuniciranju sa svojom targetnom skupinom. Prva modna linija majica urađena u suradnji sa bh. streatwear brendovima Molimao i Revolt Clothing, atraktivan Image event u Sarajevu za vrijeme SFF-a, projekti relizovani kroz društvene mreže brenda, sveprisutne promocije praćene posebnim timom hostesa – Jägeretta, sponzorisanje vodećih muzičkih festivala u zemlji, još jednom su pozicionirali brend kao inspirativan kada je riječ o marketinškom pozicioniranju.

Međutim, konzumira li se Jägermeister na pravi način?

U Bosni i Hercegovini još uvijek nije dovoljno razvijena svijest pravilnog ispijanja Jägermeistera, pa ćete tako vjerovatno u većini lokala u kojima ga naručite dobiti svoj Jäger poslužen s ledom i kriškom limuna. Međutim, po preporuci proizvođača, Jägermeister se pije čist, ledeno hladan, "na ex”  (tzv. shot), s fokusom na njegov čisti okus serviran u originalnoj Jägermeister shot čaši. 56 različitih biljaka, cvjetova, voća i korjenja iz više od 31 zemlje svijeta (među kojima su tragovi citrusa, đumbira i zvjezdastog anisa najistaknutiji) stvaraju kompleksan i jedinstven, blago gorak okus.

Da bi se postigla idealna temperatura, proizvođači su dizajnirali posebnu mašinu za hlađenje i sipanje koja omogućava serviranje i konzumaciju na -18° C. Tap mašina revolucionarni  je proizvod ove kompanije čiji je naum bio da u ugostiteljstvu ovaj biljni liker uvijek bude u vidokrugu i pri ruci istinskim ljubiteljima Jägermeistera kako bi bili sigurni da je ohlađen i poslužen na pravoj temperaturi. Sljedeći put kad uđete u vaš omiljeni lokal, obratite pažnju stoji li na šanku tap mašina i zatražite svoj ledeno-hladan shot.

Prije sipanja u posebno dizajnirane i prepoznatljive zelene boce koje bez problema mogu podnijeti niske temperature, baza ovog biljnog likera prolazi kroz filtriranje, te se pohranjuje u 450 hrastovih bačvi kapaciteta 3,7 miliona litara, u kojima sazrijeva godinu dana tokom kojih prolazi 383 provjere kvaliete.

Pored svega, najvažnije je istaći da brand kroz sve svoje aktivnosti uvijek promovira i poziva na odgovorno konzumiranje alkohola.

 


Nazad
 




 
 
 
back to top