IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Nedelja, 20.08.2017 || Sarajevski kiseljak na novom tržištu Bliskog Istoka  |  Ruža Tomić Fontana nova direktorica Coca-Cole HBC u Sloveniji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini  |  Sarajevsko uz Letu Štuke predstavilo program Sarajevsko After Film  |  DAIKIN – pouzdan partner za zdravu klimatizaciju  |  S ljetom i žarkim suncem najbolje hladi Jana Ice Tea  |   Nove kafe za vruće ljetne dane – NESCAFÉ 3u1 Frappe i NESCAFÉ 3u1 kokos   |  Znate li zašto je zova najpopularnija biljka Europe?  |  President's Club - Trening za profesionalce  |  Otvoren cm na Markalama  |  Predstavljen Coca-Colin program podrške mladih u BiH   |  Letnji Tikvešov White Chardonight party u Banja Luci  |  Veliki uspjeh vinarije Hercegovina produkt-Zlatna medalja za Charismu Blatina 2015 na Decanteru 2017  |  Održani sastanci predstavnika Konzum BiH i njegovih dobavljača  |  AC FOOD preuzeo proizvodnju branda "Tops"  |  Pravi prijatelji ne čekaju potvrdu o pročitanoj poruci ,,seen'' kako bi se vidjeli   |  Lactalis BH donirao tromjesečne zalihe mlijeka SOS Dječijim selima BiH  |  BiH na vrhu svijeta! Platinasti sjaj za Vina Zadro  |  Nova cjenovna strategija dm-a UVIJEKPOVOLJNO  |   Ne smijete se igrati s onim što vas definira  |  Nakon velike potražnje, proširena ponuda sa četiri voćna okusa Dukat Fit-a  |   ||
   

BiH: Isprobajte novi okus Sensation Europe

10.05.2017

Nije slučajno da je upravo na Dan Europe, Sensation svojim fanovima poklonio ovaj novi zanimljivi okus! Nježna, a istovremeno moćna biljka – zova potiče iz Europe. Zbog toga je dobro znana i u Parizu, Londonu, Atini, ali i na našim prostorima te je upravo to razlog zašto ovaj okus Sensationa nosi ime po Starom kontinentu. Za sve one koji su mislili da po uzbuđenja za razbijanje monotonije trebaju ići preko bare, Sensation Europe će ih uvjeriti u suprotno!

 Poznati okus zove koji se voli generacijama, iskombiniran na novi moderan način zasigurno nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Osim osvježavajućih mjehurića, neodoljive prirodne arome i niske kalorijske vrijednosti po kojima su poznati svi Sensation okusi, ovaj se izdvaja i po zanimljivoj etiketi na kojoj će se po prvi puta naći simboli europskih metropola.

Novi Sensation možete potražiti u svim trgovinama u PET ambalaži volumena 1,5L i 0,5L, ili probati u omiljenom kafiću u staklenom pakiranju od 0,25L.

Neka vas ovaj okus Sensationa potakne da upoznate novo start-up moderno lice kontinenta!  


Nazad
 



 
 
 
back to top