IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Četvrtak, 21.06.2018 || Počinje velika nagradna igra Sarajevske pivare Sreća ispod čepa  |   Nestlé proširio kulinarski asortiman THOMY i MAGGI s novim proizvodima  |  TROPSKI MIG SUNCU s novom TROPICAL Marmeladom!  |  Dukat Fit sa okusom kafe; 130 mg kofeina i 30 g proteina  |  Završen PLMA sajam u Amsterdamu  |  KOMPANIJA NELT D.O.O. BIH I EKONOMSKI FAKULTET UNSA NASTAVLJAJU USPJEŠNU SARADNJU  |  Na sajmu privatnih robnih marki u Amsterdamu prisutne i regionalne kompanije  |  Unapređenje proizvoda i posvećenost zdravijoj i ukusnijoj hrani  |  Uspješno završena kampanja „Djeci sa ljubavlju“  |  Sarajevski kiseljak Vam predstavlja blago u boci  |   15 GODINA JANE: NOVA KOMUNIKACIJSKA PLATFORMA NAJPOZNATIJE REGIONALNE VODE  |  NESCAFÉ Gold - u novom ruhu i s još punijim okusom  |  Ljubav na prvi pogled  |  Projekti poput “InHoReCa ConFesta” prijeko potrebni bh. turizmu  |  DEICHMANN obuća već pet godina uspješno posluje  |  Vrsna pića, ukusne delicije, zanimljive promocije i panel diskusije   |  Upoznajte Lukšu Jakobušić, vlasnika najboljeg novootvorenog hotela u istočnoj i centralnoj Evropi  |  KOZMETIKA AFRODITA RUŠI STEREOTIPE O IDEALIMA LJEPOTE  |  Sutra počinje 9. Sarajevo Business Forum  |  Meggle u BiH među najpoželjnijim poslodavcima u prehrambenoj industriji  |   ||
   

BiH: Isprobajte novi okus Sensation Europe

10.05.2017

Nije slučajno da je upravo na Dan Europe, Sensation svojim fanovima poklonio ovaj novi zanimljivi okus! Nježna, a istovremeno moćna biljka – zova potiče iz Europe. Zbog toga je dobro znana i u Parizu, Londonu, Atini, ali i na našim prostorima te je upravo to razlog zašto ovaj okus Sensationa nosi ime po Starom kontinentu. Za sve one koji su mislili da po uzbuđenja za razbijanje monotonije trebaju ići preko bare, Sensation Europe će ih uvjeriti u suprotno!

 Poznati okus zove koji se voli generacijama, iskombiniran na novi moderan način zasigurno nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Osim osvježavajućih mjehurića, neodoljive prirodne arome i niske kalorijske vrijednosti po kojima su poznati svi Sensation okusi, ovaj se izdvaja i po zanimljivoj etiketi na kojoj će se po prvi puta naći simboli europskih metropola.

Novi Sensation možete potražiti u svim trgovinama u PET ambalaži volumena 1,5L i 0,5L, ili probati u omiljenom kafiću u staklenom pakiranju od 0,25L.

Neka vas ovaj okus Sensationa potakne da upoznate novo start-up moderno lice kontinenta!  


Nazad
 




 
 
 
back to top