IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 13.12.2017 || Zlatna džezva, Tops, Oaza, Tajna i Zlatni puder na policama katarskih marketa početkom 2018.   |  Novi Afroditini proizvodi za cjelovitu njegu tijela  |  Reweov distribucijski centar u Kölnu uskoro spreman za rad  |  Carrefour potiče potrošače da nose svoje kutije  |  Wilkinson u BiH svojim aktivnostima podržao obilježavanje Međunarodnog dana muškaraca  |  Novi izgled dm prodavnice u sarajevskom naselju Stup   |  Pivarstvo za bolje danas i sutra  |  dm beauty academy  |  Sedmi „King Partner Days 2017“ okupili više od 200 učesnika   |  Johnson&Johnson i SOS Dječija sela zajedno provode program "Zdravlje je za svakog”  |   Kulin proizvodi uskoro na tržištu EU, SAD-a i Azije  |  Novi partneri Pika Kartica programa lojalnosti – INA i Energopetrol  |   DERBY BANANA ZA AKTIVAN, ZDRAV I SREĆAN DAN  |  Kupci nagradili dm sa izuzetnim porastom prometa od 14%  |  Igor Maroša, Mercator   |  Sarajevo Marketing Summit  |  Završen sajam prehrane Anuga 2017  |  Posjetili smo: Anuga Bread and bakery  |   Predstavljeni kozmetički proizvodi kompanije Catrice  |  Potvrđena liderska pozicija Uniqa osiguranja na tržištu Bosne i Hercegovine  |   ||
   

BiH: Isprobajte novi okus Sensation Europe

10.05.2017

Nije slučajno da je upravo na Dan Europe, Sensation svojim fanovima poklonio ovaj novi zanimljivi okus! Nježna, a istovremeno moćna biljka – zova potiče iz Europe. Zbog toga je dobro znana i u Parizu, Londonu, Atini, ali i na našim prostorima te je upravo to razlog zašto ovaj okus Sensationa nosi ime po Starom kontinentu. Za sve one koji su mislili da po uzbuđenja za razbijanje monotonije trebaju ići preko bare, Sensation Europe će ih uvjeriti u suprotno!

 Poznati okus zove koji se voli generacijama, iskombiniran na novi moderan način zasigurno nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Osim osvježavajućih mjehurića, neodoljive prirodne arome i niske kalorijske vrijednosti po kojima su poznati svi Sensation okusi, ovaj se izdvaja i po zanimljivoj etiketi na kojoj će se po prvi puta naći simboli europskih metropola.

Novi Sensation možete potražiti u svim trgovinama u PET ambalaži volumena 1,5L i 0,5L, ili probati u omiljenom kafiću u staklenom pakiranju od 0,25L.

Neka vas ovaj okus Sensationa potakne da upoznate novo start-up moderno lice kontinenta!  


Nazad
 



 
 
 
back to top