IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Srijeda, 28.06.2017 || President's Club - Trening za profesionalce  |  Otvoren cm na Markalama  |  Predstavljen Coca-Colin program podrške mladih u BiH   |  Letnji Tikvešov White Chardonight party u Banja Luci  |  Veliki uspjeh vinarije Hercegovina produkt-Zlatna medalja za Charismu Blatina 2015 na Decanteru 2017  |  Održani sastanci predstavnika Konzum BiH i njegovih dobavljača  |  AC FOOD preuzeo proizvodnju branda "Tops"  |  Pravi prijatelji ne čekaju potvrdu o pročitanoj poruci ,,seen'' kako bi se vidjeli   |  Lactalis BH donirao tromjesečne zalihe mlijeka SOS Dječijim selima BiH  |  BiH na vrhu svijeta! Platinasti sjaj za Vina Zadro  |  Nova cjenovna strategija dm-a UVIJEKPOVOLJNO  |   Ne smijete se igrati s onim što vas definira  |  Nakon velike potražnje, proširena ponuda sa četiri voćna okusa Dukat Fit-a  |  NESCAFÉ Cappuccino proizvodi – u novom ruhu i s još punijim okusom  |   Coca - Cola u Bosni i Hercegovini najvaljuje strategiju ONE BRAND  |  Swity d.o.o. Gradačac: Bosanski sokovi na policama njemačkih tržnih lanaca  |  Isprobajte novi okus Sensation Europe  |  Brending konferencija u saradnji sa Kanskim lavovima predstavila najjači program do sada!  |  Uspješno realizovan najveći FMCG Summit u zemlji i regionu  |  Sve je spremno za treći FMCG Summit u Sarajevu  |   ||
   

BiH/Region: InStore magazin na sajmu EuroShop u Dizeldorfu -

06.03.2017

Ove godine, od 5. do 9. marta, posjetioci su u prilici da vide čak 2.367 izlagača iz 61 države na 128.000 kvadratnih metara neto izložbenog prostora u 18 hala. EuroShop 2017 očekuje više od 110.000 posjetilaca iz cijelog svijeta.

Među samostalnim izlagačima je i šest kompanija iz Srbije - BG Reklam, Belwood Hangers, Frigo Žika, Galeb System, Propulzija i Seva. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hrvatsku predstavljaju Prodigital, Promming i Sobočan interijeri, a Sloveniju kompanije Kolpa, Mreža Blatnik i Steklarstvo Resnik.

 Izlaganje na sajmu je organizovano kroz sedam kategorija:

1.    POP marketing
2.    Expo & Event Marketing
3.    Retail Technology
4.    Lighting
5.    Visual merchandising 
6.    Shop Fitting & Store Design
7.    FoodTech & Energy Management

 

Fokus sajma

 

Digitalizacija u maloprodaji je jedna  od glavnih tema ovogodišnjeg događaja. Opća ocjena učesnika, prema riječima Maksima Đurovića, je da o budućnosti maloprodaje odlučuju kupci koji se oslanjaju na različite kanale kupovine i na raspolaganju, osim različitih formata trgovina, imaju i mogućnost kupivine uz pomoć tableta i pametnih telefona. Oni ne prihvataju rizike prilikom kupovine i biraju između off i online kanala. Drugim riječima: prodavci će morati da kombinuju različite kanale na takav način da njihovi proizvodi i usluge garantuju jednostavnost i udobnost kupovine. 

Pored mnogobrojnih sajamskih aktivnosti koje nudi izlagači, posjetioci mogu da prisustvuju forumima gdje, tokom četiri dana, imaju priliku uživo da prate više od 200 predavača. Forumi interaktivnog karaktera pokrivaju šest oblasti kroz koje govornici prezentuju najnovije trendove i primjere poslovne prakse. Forumi  su besplatni i simultano se prevode na nemački i engleski jezik.

 

Oblasti:

1.    Arhitektura i dizajn
2.    EuroCIS Forum
3.    Popai-forum 
4.    OmniChannel Forum
5.    EcoPark Forum 
6.    Expo & Event Forum

 

Danas, u okviru OmniChannel Foruma, prezentaciju na temu "Click & collect by Bizerba scales” održat će Vanja Dorocki (Sun& Dun a.v.) i Milan Ivanović (DIS Srbija). Na EuroCIS Forumu će govoriti Ante Todorić (Bizerba) i Ostap Martschenko (Microsoft), i to na temu "Internet of Things in Ratail- Know the Game You are In."


Organizatori kao važnu prateću aktivnost ističu i nagrade koje dodjeljuju međunarodni stručni timovi najuspješnijm konceptima u oblasti dizajna, arhitekture, nauke i POS marketing.

Sljedeći EuroShop će biti održan u martu 2020. godine.  


Nazad
 



 
 
 
back to top