IN STORE in your country:
BiH   Slovenija   Hrvatska   Srbija   Makedonija  
Povratak na pocetnu stranu  
  B I H Petak, 24.03.2017 || Kako vrtići širom BiH obilježavaju Dan voda  |  AC Food kupuje dio imovine Agrokomerca  |  Franck predstavio novi espresso - Franck 125 YEARS EDITION  |  Beiersdorf izvijestio o rastu na svim tržištima osim Kine  |  Nestlé zatvara proizvodni pogon u Lincu  |  Pet medalja za Vinariju Tikveš na takmičenju Mundus vini  |  Usvojen plan detaljne regulacije farme Banatski Despotovac  |  Kompanija Blagoj Gorev investirala u proizvodnu opremu za margarin  |  UM OTKRIVA REZULTATE WAVE 9 - globalnog istraživanja o navikama korisnika društvenih mreža  |  Druga Business Leadership Conference ispunila sva očekivanja  |   Sarajevska pivara nastavlja saradnju sa obrazovnim institucijama   |  InStore magazin na sajmu EuroShop u Dizeldorfu -   |  Nagrađene i prepoznate Podravka juhe   |  Godišnji rast organske proizvodnje 62%  |  Uspon trgovačkih brendova  |  Coca-Cola smijenila Milku na Valicon listi najjačih brendova  |  Kako da oporavite mišiće nakon skijanja?  |  Uspješno poslovanje: Carlsberg BH proslavio deseti jubilej  |  SKOPLJAK, LOKVANČIĆ, I SMAJIĆ NAJBOLJI NA ETI CUP-u 2017  |  12. Međunarodno takmičenje menadžera u skijanju - Eti Cup 2017   |   ||
   

BiH/Region: InStore magazin na sajmu EuroShop u Dizeldorfu -

06.03.2017

Ove godine, od 5. do 9. marta, posjetioci su u prilici da vide čak 2.367 izlagača iz 61 države na 128.000 kvadratnih metara neto izložbenog prostora u 18 hala. EuroShop 2017 očekuje više od 110.000 posjetilaca iz cijelog svijeta.

Među samostalnim izlagačima je i šest kompanija iz Srbije - BG Reklam, Belwood Hangers, Frigo Žika, Galeb System, Propulzija i Seva. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hrvatsku predstavljaju Prodigital, Promming i Sobočan interijeri, a Sloveniju kompanije Kolpa, Mreža Blatnik i Steklarstvo Resnik.

 Izlaganje na sajmu je organizovano kroz sedam kategorija:

1.    POP marketing
2.    Expo & Event Marketing
3.    Retail Technology
4.    Lighting
5.    Visual merchandising 
6.    Shop Fitting & Store Design
7.    FoodTech & Energy Management

 

Fokus sajma

 

Digitalizacija u maloprodaji je jedna  od glavnih tema ovogodišnjeg događaja. Opća ocjena učesnika, prema riječima Maksima Đurovića, je da o budućnosti maloprodaje odlučuju kupci koji se oslanjaju na različite kanale kupovine i na raspolaganju, osim različitih formata trgovina, imaju i mogućnost kupivine uz pomoć tableta i pametnih telefona. Oni ne prihvataju rizike prilikom kupovine i biraju između off i online kanala. Drugim riječima: prodavci će morati da kombinuju različite kanale na takav način da njihovi proizvodi i usluge garantuju jednostavnost i udobnost kupovine. 

Pored mnogobrojnih sajamskih aktivnosti koje nudi izlagači, posjetioci mogu da prisustvuju forumima gdje, tokom četiri dana, imaju priliku uživo da prate više od 200 predavača. Forumi interaktivnog karaktera pokrivaju šest oblasti kroz koje govornici prezentuju najnovije trendove i primjere poslovne prakse. Forumi  su besplatni i simultano se prevode na nemački i engleski jezik.

 

Oblasti:

1.    Arhitektura i dizajn
2.    EuroCIS Forum
3.    Popai-forum 
4.    OmniChannel Forum
5.    EcoPark Forum 
6.    Expo & Event Forum

 

Danas, u okviru OmniChannel Foruma, prezentaciju na temu "Click & collect by Bizerba scales” održat će Vanja Dorocki (Sun& Dun a.v.) i Milan Ivanović (DIS Srbija). Na EuroCIS Forumu će govoriti Ante Todorić (Bizerba) i Ostap Martschenko (Microsoft), i to na temu "Internet of Things in Ratail- Know the Game You are In."


Organizatori kao važnu prateću aktivnost ističu i nagrade koje dodjeljuju međunarodni stručni timovi najuspješnijm konceptima u oblasti dizajna, arhitekture, nauke i POS marketing.

Sljedeći EuroShop će biti održan u martu 2020. godine.  


Nazad
 



 
 
 
back to top